Πέμπτη 20 Αυγούστου 2009

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΤΑ Σχέδια της Aegean για τη Μεσσηνία ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ “Ε”

image

image

ΗAegean δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη Μεσσηνία, καθώς αναπτύσσεται τουριστικά και σύντομα θα λειτουργήσουν ξενοδοχειακά συγκροτήματα στην ΠΟΤΑ. Για το λόγο αυτό διεκδικεί στο σχετικό διαγωνισμό το επιδοτούμενο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα, ενώ έχει και άλλα σχέδια για την περιοχή, μεταξύ των οποίων και το δρομολόγιο Αθήνα - Καλαμάτα.
Ενδιαφέρει την εταιρεία ως προορισμός και εξετάζεται το ενδεχόμενο πραγματοποίησής του. Αυτό επεσήμανε επιβεβαιώνοντας το χθεσινό ρεπορτάζ της “Ε” ο Σήφης Μαστοραντωνάκης, διευθυντής διοίκησης και υπηρεσιών εδάφους της Aegean, χθες στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας. Τονίζοντας παράλληλα ότι η οικογένεια Κωνσταντακόπουλου είναι βασική μέτοχος της Aegean. Η εταιρεία πραγματοποίησε δοκιμαστικό δρομολόγιο με αεροσκάφος RJ 112 θέσεων, που θα εκτελεί το επιδοτούμενο με τη συμπρωτεύουσα εφόσον κερδίσει το σχετικό διαγωνισμό.
Για το θέμα του δρομολογίου Αθήνα-Καλαμάτα ρωτήθηκε και ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, που έφθασε λίγο αργότερα στο αεροδρόμιο με ελικόπτερο, τυχαία όπως ανέφερε ο ίδιος. Ο κ. Κωνσταντακόπουλος παρέπεμψε στο μέλλον, αφήνοντας εμμέσως πλην σαφώς, ανοιχτό ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Στη συνέντευξη Τύπου ο Σ. Μαστοραντωνάκης είπε ότι «η εταιρεία θα συμμετάσχει σ’ όλα τα επιδοτούμενα δρομολόγια, μεταξύ αυτών είναι και της Καλαμάτας, στο διαγωνισμό που γίνεται στις 26 του μήνα» και σημείωσε: «Για την Καλαμάτα έχουμε και άλλα σχέδια τα οποία θα σας γνωστοποιηθούν σε καταλληλότερο χρόνο αργότερα. Η περιοχή σας δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον, αναπτύσσεται τουριστικά, δημιουργείται και μια τεράστια μονάδα κοντά σε σας, που υπάρχει άμεσο ενδιαφέρον και βασικός μέτοχος της εταιρείας είναι ο ιδιοκτήτης των εγκαταστάσεων, οπότε και μεις δείχνουμε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην Καλαμάτα, τουλάχιστον στο εγγύς μέλλον».
Για τη χθεσινή πτήση ανέφερε: «Με την πτήση δεν υπάρχει θέμα, γιατί και ο κ. Ταράσης που είναι ο αρχιχειριστής σμήνους των RJ και ο κ. Χατζηχρηστίδης που είναι ο νούμερο 2 του σμήνους έχουν πετάξει στην Καλαμάτα και γνωρίζουν το αεροδρόμιο. Απλώς ήρθαμε για να δείτε και το αεροπλάνο, το οποίο προτιθέμεθα να χρησιμοποιήσουμε. είναι το RJ 112 θέσεων. Οι επιδοτούμενες θέσεις προβλέπεται να είναι λιγότερες. Εμείς, ανάλογα με το εμπορικό ενδιαφέρον που δείχνει η περιοχή, ενεργούμε».
Στην ερώτηση για το ενδεχόμενο του δρομολογίου Αθήνα - Καλαμάτα, απάντησε: «Αυτή τη στιγμή δεν είναι κάτι συγκεκριμένο. Εμείς ως εταιρεία ξεκινήσαμε πριν από 10 χρόνια με 2 αεροπλάνα που συνέδεαν Αθήνα - Θεσσαλονίκη και κάποιους βασικούς προορισμούς. Τώρα έχουμε συνδέσει όλους τους βασικούς προορισμούς της Ελλάδας μ’ όλο τον κόσμο. Εφόσον υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον, μας ενδιαφέρει ο προορισμός και στο πλαίσιο αυτό το εξετάζουμε».
Για το επιδοτούμενο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη -Καλαμάτα παρατήρησε: «Σε κάθε δρομολόγιο είναι συγκεκριμένος ο αριθμός επιδοτούμενων θέσεων. Δεν σημαίνει ότι επιδοτώ τη θέση με 100 ευρώ για παράδειγμα. Η εταιρεία που θα συμμετάσχει στο διαγωνισμό, όχι μόνο η Aegean, θα κάνει προσφορά για συγκεκριμένο αριθμό δρομολογίων με τουλάχιστον συγκεκριμένες θέσεις. Από κει και πέρα εφόσον υπάρχει ζήτηση, εμείς δεν περιοριζόμαστε αν για παράδειγμα είναι 50 θέσεις για την Καλαμάτα, ότι 50 θέσεις είναι επιδοτούμενες. Το αεροπλάνο έχει 112 θέσεις και πουλάμε για 112 με την τιμή του επιδοτούμενου».
Ενημέρωσε ότι πέρα από το RJ των 112 θέσεων, «υπάρχει και το ATR 72 το 500, που έχει 68 θέσεις. Και αυτά τα δύο βασικά θα χρησιμοποιηθούν στα επιδοτούμενα δρομολόγια. Δεν μπορούμε να πούμε ότι θα είναι αποκλειστικά το RJ. Ανάλογα με το τι ενδιαφέρον υπάρχει, με τη ζήτηση. Αν οι συνεργάτες μας εδώ από τα πρακτορεία πουλάνε εισιτήρια, τότε και μεις θα βάλουμε μεγαλύτερο».
Ο αρχιχειριστής του σμήνους των AVRO RJ 100 Παναγιώτης Ταράσης πληροφόρησε ότι «από Αθήνα το ταξίδι θα διαρκεί 25 με 30 λεπτά και η Θεσσαλονίκη θα είναι 50 λεπτά» και σημείωσε: «Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας προσφέρει πολλές δυνατότητες. Εχει μεγάλο διάδρομο, έχει ενόργανη διαδικασία και προσφέρει έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας από τη στρατιωτική βάση. Είναι ένα αεροδρόμιο που μας διευκολύνει, δε μας δημιουργεί προβλήματα».
Στο δρομολόγιο γνωριμίας μετείχαν και ο Γιώργος Σταθόπουλος από το Τμήμα Πωλήσεων της Aegean, που είχε συζητήσεις με Καλαματιανούς πράκτορες (Δ. Μανιάτη, Β. Τριγκιλίδα, Β. Ζαφειρόπουλο, Β. Μανιάτη κ.α.), ο υποδιευθυντής του σμήνους των RJ Γιώργος Χατζηχρηστίδης και η αεροσυνοδός Βίβιαν Δουλγκέρη. Η αποστολή της Aegean ήρθε από την Ικαρία και στη συνέχεια θα πετούσε για Σκιάθο, στο πλαίσιο της γνωριμίας με αεροδρόμια των επιδοτούμενων δρομολογίων.

image

Ο Αχ. Κωνσταντακόπουλος που συζήτησε με τους πράκτορες και τα στελέχη της Aegean, δήλωσε: «Είναι πάρα πολύ σημαντική η καλή σύνδεση της Καλαμάτας με την Αθήνα, με τη Θεσσαλονίκη, με οποιεσδήποτε άλλες πόλεις της Ευρώπης. Είναι πάρα πολύ σημαντική. Και η Θεσσαλονίκη είναι ένα σημαντικό αεροδρόμιο, γιατί συνδέει και άλλες πόλεις της Ευρώπης με
την Καλαμάτα».

”ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” 20/08/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου