Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

“Costa Navarino” στη Νυρεμβέργη ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΣΗΝΙΟ ΟΜΟΓΕΝΗ ΚΩΣΤΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟ

Μπορεί σε όλο τον κόσμο ο κόσμος να συζητά για το επιτυχημένο θέρετρο της Costa Navarino στη Γιάλοβα της Πυλίας, όμως ο Μεσσήνιος Κώστας Αντωνόπουλος γράφει τη δική του γαστριμαργική ιστορία στη Γερμανία με το εστιατόριό του... "Costas Navarino"!

 - Πότε ανοίξατε το εστιατόριό σας στο εξωτερικό και πώς είναι η πορεία του μέχρι σήμερα; 
"Τα τελευταία 20 χρόνια ασχολούμαι με εστιατόρια στην Γερμανία. Πριν 14 χρόνια άνοιξα το πρώτο. Και τα 2 τελευταία χρόνια άνοιξα το "Costas Navarino" στην πόλη της Νυρεμβέργης. Το όνομα φυσικά το εμπνεύστηκα από το "Costa Navarino" που υπάρχει στην περιοχή μου. Εγώ κατάγομαι από το Βλαχόπουλο, ένα πολύ όμορφο χωριό του νομού μας. Πάντως το "Costas Navarino" πάει πολύ καλά και είμαι πολύ ικανοποιημένος". 

- Πώς επιλέξατε τα φαγητά που έχετε βάλει στο μενού και ποια είναι η ανταπόκριση των πελα- τών; 
"Τα φαγητά τα επέλεξα με βάση την ελληνική και κατά επέκταση την μεσογειακή κουζίνα. Η ανταπόκριση είναι θετική, καθώς η Γερμανοί είναι λάτρεις της ελληνικής κουζίνας". 


- Σκέφτεστε κάποια στιγμή να γυρίσετε στην Ελλάδα ή να ανοίξετε κάποιο άλλο στέκι; "Δεν σκέφτομαι να κατέβω στην Ελλάδα, διαλέγω όμως να κατεβαίνω κάθε χρόνο για διακοπές στην Μεσσηνία και στο χωριό μου". 

- Πώς βλέπετε τη σημερινή κατάσταση στη χώρα μας; 
"Η κατάσταση στην χώρα μου με στενοχωρεί αφάνταστα, όμως νιώθω ότι θα γίνουμε πάλι δυνατοί και ενωμένοι θα βγούμε από την κρίση. Αν και θα αργήσει πιστεύω αυτή η ώρα". 

- Γνωρίζουν τη Μεσσηνία οι θαμώνες σας;
 "Στους Γερμανούς αρέσει πολύ η Ελλάδα, αυτό δεν χωράει αμφιβολία. Πέρσι 3 οικογένειες, πελάτες του μαγαζιού διάλεξαν την Μεσσηνία για τις διακοπές τους. Φέτος θα κατέβουν 5 οικογένειες πελατών μου και οι 2 από αυτές, μαζί μου τον Αύγουστο. Επίσης, σε καθημερινή βάση προβάλλεται η Μεσσηνία και η περιοχή μας, μέσω γιγαντοοθόνης στο "Costas Navarino"". 

- Τι υλικά χρησιμοποιείς από τη Μεσσηνία; 
"Δουλεύω με ελαιόλαδο που μου στέλνουν συχνά οι γονείς μου. Ρίγανη, δάφνη, τυρί και άλλα που δεν βρίσκω εδώ, μου τα στέλνουν από Καλαμάτα". 

- Ποια είναι τα πιο αγαπητά - δημοφιλή πιάτα σε σαλάτα, μαγειρευτό και γλυκό;
 "Κάθε μέρα βάζουμε έξτρα 2 φαγητά και στα 2 χρόνια λειτουργίας του εστιατορίου έχω καταλάβει πως στους Γερμανούς αρέσει πολύ ο μουσακάς έτσι και αλλιώς, το παστίτσιο, το σπετζοφάι. Πρόσφατα έβαλα πρώτη φορά φρικασέ και ξετρελάθηκαν. Γλυκό φυσικά … το γαλακτομπούρεκο. Από σαλάτες φεύγει πολύ η χωριάτικη, η σαλάτα με γαρίδες και η σαλάτα με καλαμάρια". 
Ο Κώστας Αντωνόπουλος έχει μια κόρη την Μαρίζα και ασχολείται ενεργά με το διαδίκτυο και το facebook, μέσα από το οποίο κάνει πιο γνωστό το εστιατόριό του. Την ταμπέλα του για το εστιατόριο τη σχεδίασε η γραφίστρια Ακριβή Καλογεροπούλου που δρα- στηριοποιείται στην Καλαμάτα (AcrisDesign).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου