Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Εθελοντική δουλειά στην Πύλο

"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 23/03/2011

4 σχόλια:

  1. ΚΩΣΤΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ,

    ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ & ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕ ΣΟΥ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ, ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΤΑ EMAILs ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ.

    ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΚΑΤΩ. ΘΕΛΩ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΗΝ ΠΥΛΟ ΠΟΥ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ TO ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΡΩΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΣΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΑΚΙ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ. ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ EMAIL ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΩ (ΕΙΤΕ ΣΤΟ GOOGLE ΕΙΤΕ ΣΤΟ YAHOO). ΘΕΛΩ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΕΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ.

    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ ΠΟΠΟΡΗΣ ΠΥΛΟΣ

    ΜΧΑΝΑΚΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΑΛΥΣΟΠΡΙΟΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βαγγέλη, ο Πόπορης έχει το μαγαζί όπως έρχεσαι από Μεθώνη. Στις καμάρες θα πάρεις τον περιφερειακό δρόμο δεξιά που πάει για Καλαμάτα και θα δεις την πινακίδα του μετά τη διασταύρωση που πάει για Κυνηγού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σιγουρα οι εθελοντες εχουν την ορεξη να βοηθήσουν και μπορουν , αρκεί η Δημοτική αρχή να προσπαθεί και να δινει τις αναλογες κατευθύνσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή