«Καρότα» εδάφους, δείγματα απαραίτητα για τη μελέτη του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας λάμβαναν χθες στο Καλάμι και το Ασπρόχωμα συνεργεία με γεωτρύπανα, που εργάζονται για λογαριασμό του παραχωρησιούχου ομίλου «Μορέας».
Όπως είπε στο «Θ» ο εργοταξιάρχης Δημοσθένης Νασούλης, τα συνεργεία με τα γεωτρύπανα παίρνουν δείγματα στην περιοχή μας από τα μέσα Ιανουαρίου. «Έχουμε τρυπήσει από Αριοχώρι έως Πήδημα, στην Άνθεια, σε Μικρομάνη και Θουρία και τώρα στο Καλάμι», ανέφερε ο κ. Νασούλης, διευκρινίζοντας ότι επιτόπου δούλευαν τρία γεωτρύπανα χθες, ένα στο νεκροταφείο του Καλαμίου, ένα λίγο πιο κάτω σε ελαιοπερίβολο της περιοχής και ένα πίσω από τον ΟΑΕΔ στο Ασπρόχωμα.
Τις έρευνες διεξάγει η εταιρεία ΟΤΜ (Όμιλος Τεχνικών Μελετών) και βρίσκονται στο υπ’ αριθμόν 28 τμήμα των δειγματοληψιών, με το τέλος του αυτοκινητοδρόμου στην Καλαμάτα να αποτελεί μάλλον το υπ’ αριθμόν 30 τμήμα. Υπάρχουν άλλα 3 τμήματα στον κλάδο από το Λεύκτρο έως τη Σπάρτη όπου θα ληφθούν «καρότα» εδάφους. Στην περιοχή γύρω από την Καλαμάτα, πάντως, η λήψη δειγμάτων θα πάρει καιρό ακόμη, χωρίς ο κ. Νασούλης να είναι σε θέση να προσδιορίσει ακριβώς πόσο. Το βάθος των δειγματοληψιών, όπως μας είπε, ποικίλλει ανάλογα με τα τεχνικά έργα που θα γίνουν κατά τη διαδρομή της οδού, κυμαίνεται δε από 10 μέτρα μέχρι 35, ενώ ο μέσος όρος είναι τα 25 μέτρα.
Του Κώστα Κοντοθανάση "ΘΑΡΡΟΣ" 15/02/2008
Όπως είπε στο «Θ» ο εργοταξιάρχης Δημοσθένης Νασούλης, τα συνεργεία με τα γεωτρύπανα παίρνουν δείγματα στην περιοχή μας από τα μέσα Ιανουαρίου. «Έχουμε τρυπήσει από Αριοχώρι έως Πήδημα, στην Άνθεια, σε Μικρομάνη και Θουρία και τώρα στο Καλάμι», ανέφερε ο κ. Νασούλης, διευκρινίζοντας ότι επιτόπου δούλευαν τρία γεωτρύπανα χθες, ένα στο νεκροταφείο του Καλαμίου, ένα λίγο πιο κάτω σε ελαιοπερίβολο της περιοχής και ένα πίσω από τον ΟΑΕΔ στο Ασπρόχωμα.
Τις έρευνες διεξάγει η εταιρεία ΟΤΜ (Όμιλος Τεχνικών Μελετών) και βρίσκονται στο υπ’ αριθμόν 28 τμήμα των δειγματοληψιών, με το τέλος του αυτοκινητοδρόμου στην Καλαμάτα να αποτελεί μάλλον το υπ’ αριθμόν 30 τμήμα. Υπάρχουν άλλα 3 τμήματα στον κλάδο από το Λεύκτρο έως τη Σπάρτη όπου θα ληφθούν «καρότα» εδάφους. Στην περιοχή γύρω από την Καλαμάτα, πάντως, η λήψη δειγμάτων θα πάρει καιρό ακόμη, χωρίς ο κ. Νασούλης να είναι σε θέση να προσδιορίσει ακριβώς πόσο. Το βάθος των δειγματοληψιών, όπως μας είπε, ποικίλλει ανάλογα με τα τεχνικά έργα που θα γίνουν κατά τη διαδρομή της οδού, κυμαίνεται δε από 10 μέτρα μέχρι 35, ενώ ο μέσος όρος είναι τα 25 μέτρα.
Του Κώστα Κοντοθανάση "ΘΑΡΡΟΣ" 15/02/2008
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου