Έφτασε στη Νομαρχία Μεσσηνίας με θετική γνωμοδότηση από την
Περιφέρεια Πελοποννήσου η περιβαλλοντική προμελέτη για τη βελτίωση του δρόμου Σουληνάρι - Κρεμμύδια - Κορυφάσιο. Την εκπόνηση των μελετών για τον συγκεκριμένο δρόμου την έχει χρηματοδοτήσει ο καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος, καθώς
βελτιώνει την πρόσβαση στην ΠΟΤΑ Ρωμανού.
Το έργο αφορά τη βελτίωση του υφιστάμενου δρόμου μήκους 13,8 περίπου χιλιομέτρων, με παρακάμψεις των Κρεμμυδίων και του Κορυφασίου. Θα έχει πλάτος 11 μέτρα και 9 ισόπεδους κόμβους.
Στα Κρεμμύδια επελέγη η νότια παράκαμψη μήκους 3.195 μέτρων (εξετάστηκε και η βόρεια μήκους 3.792 μέτρων) που παρακάμπτει το συνεκτικό τμήμα του οικισμού, αλλά διέρχεται εντός των ορίων του. Επελέγη λόγω της μικρότερης διαδρομής, της μορφολογίας του εδάφους και του ότι διέρχεται γεωργική γη. Το Κορυφάσιο παρακάμπτεται από τη βόρεια πλευρά του.
Ο αντινομάρχης Στάθης Αναστασόπουλος παρατήρησε ότι «ο δρόμος αυτός αποτελεί έναν από τους βασικότερους άξονες της Δυτικής Μεσσηνίας, δεδομένου ότι συνδέει δύο εθνικές οδούς, Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος και Πάτρα - Πύργος - Κυπαρισσία
- Πύλος - Μεθώνη». Ενημέρωσε ότι στο τέλος του μήνα αναμένεται και η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων με επιπλέον λεπτομέρειες. Ύστερα από την έγκριση της Μ.Π.Ε. θα εκπονηθεί και η οριστική μελέτη.
ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ - ΠΥΛΟΣ - ΜΕΘΩΝΗ
Με την ευκαιρία, ο αντινομάρχης ενημέρωσε και για την πορεία των μελετών των δρόμων Ριζόμυλος - Καλαμάτα και Ριζόμυλος - Πύλος -Μεθώνη.
Για το Ριζόμυλος - Καλαμάτα μέχρι την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου αναμένεται η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Οι μελέτες του δρόμου αυτού εκπονήθηκαν από την Αναπτυξιακή, με χρηματοδότηση κατά κύριο λόγο από τον καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλο και ελάχιστα από τη Νομαρχία.
Για το Ριζόμυλος - Πύλος -Μεθώνη οι μελέτες εκπονούνται από τη ΔΜΕΟ (Διεύθυνση Μελετών Έργων Οδοποιίας) του υπουργείου Υποδομών. Μέσα στον Ιούλιο αναμένεται να συνεδριάσει το Τοπικό Συμβούλιο Αρχαιοτήτων για να γνωμοδοτήσει σχετικά με την προμελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Η προμελέτη είχε κατατεθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες για γνωμοδότηση από τον Αύγουστο του 2009, ζητήθηκε όμως συμπληρωματική μελέτη (αλλαγή χάραξης) για να παρακαμφθεί το βυζαντινό υδραγωγείο (μετά τη διασταύρωση της Στενωσιάς) η οποία κατατέθηκε και αναμένεται θετική εξέλιξη στη συνεδρίαση του Τοπικού Συμβουλίου Αρχαιοτήτων.
“ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” 24/06/2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου