Νέα καθυστέρηση σημειώνεται στην προσπάθεια να παραδοθεί το συντομότερο, το 2009, η σήραγγα Ραψομμάτη και όλο το τμήμα από το Αθήναιο έως και το Λεύκτρο (στο σημείο της κατολίσθησης), προκειμένου να αποτελέσουν παρελθόν οι στροφές της Μεγαλόπολης. Στο έργο των προσβάσεων στη σήραγγα που καθυστερούν, προστίθεται τώρα και η καθυστέρηση στην αποκατάσταση της κατολίσθησης στο τμήμα Μαλλωτά - Λεύκτρο, στο ύψος περίπου της Μεγαλόπολης. Το έργο έχει προϋπολογισμό 3,6 εκ. ευρώ και αναμένεται να χρηματοδοτηθεί από το ΠΕΠ Πελοποννήσου του Γ’ ΚΠΣ.
Δεν έχει όμως, ακόμα δημοπρατηθεί, παρότι η δημοπρασία του από το ΥΠΕΧΩΔΕ υπολογιζόταν προς το τέλος του 2007. Οπως πληροφορηθήκαμε, η υπόθεση του συγκεκριμένου έργου εξακολουθεί να βρίσκεται σε εκκρεμότητα και η δημοπράτησή του παραπέμπεται στους επόμενους μήνες, καθώς διαπιστώθηκε ότι με την παρέμβαση της αποκατάστασης που προγραμματιζόταν, δεν ολοκληρωνόταν το έργο στο τμήμα Μαλλωτά - Λεύκτρο. Και η ολοκλήρωση του έργου ώστε να παραδοθεί έτοιμο και λειτουργικό στο “Μορέα”, στη διαχείριση της σύμβασης παραχώρησης, είναι υποχρέωση της πολιτείας και πρέπει να γίνει. Αυτό το ζήτημα απασχολεί το ΥΠΕΧΩΔΕ και αναζητείται λύση για την ολοκλήρωση του έργου και την τήρηση της υποχρέωσης.
Στο μεταξύ, η εργολαβία των οδών πρόσβασης στη σήραγγα Ραψομμάτη προχωράει με πολύ αργούς ρυθμούς. Ελπίδες αφήνει η αναβολή της εκδίκασης αίτησης διάλυσης της εργολαβίας που έχει ζητήσει η κοινοπραξία “ΤΟΜΗ - ΕΛΤΕΡ”. Εκτιμάται ότι θα δώσει την ευκαιρία στην κοινοπραξία να επιταχύνει τους ρυθμούς, ώστε το έργο να τελειώσει σε χρόνο ρεκόρ, μέσα στο 2009. Και αυτό γιατί η “ΤΟΜΗ” είναι θυγατρική της γνωστής τεχνικής εταιρείας "ΑΚΤΩΡ", που αποτελεί μέλος στον όμιλο “Μορέα”. Ενα έργο που ήταν να τελειώσει σε 27 μήνες, σύμφωνα με τη σύμβαση και αναμενόταν να παραδοθείτον Ιούνιο του 2008, πρέπει να “τρέξει” για να τελειώσει έστω και το 2009. Και μιλάμε ίσως για το πιο σημαντικό τμήμα του εθνικού δρόμου Τρίπολης - Καλαμάτας, καθώς με την ολοκλήρωσή του θα παραδοθεί στην κυκλοφορία και η σήραγγα Ραψομμάτη, με την οποία θα αποτελέσουν παρελθόν οι στροφές της Μεγαλόπολης.
Στο μεταξύ, ικανοποιητικά προχωρούν οι εργασίες της σύμβασης παραχώρησης στη δεύτερη σήραγγα Αρτεμισίου, στις δύο σήραγγες στο Νεοχώρι και στα προκαταρκτικά για τη διάβαση Καλογερικού. Στέλεχος του ΥΠΕΧΩΔΕ μας επεσήμανε ότι θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα και το καλοκαίρι του 2009 θα ολοκληρωθούν τα τρία αυτά μέτωπα. Δηλαδή, τότε θα περνάμε από τη δεύτερη σήραγγα στο Αρτεμίσιο και θα σταματήσει η κυκλοφορία από τις στροφές του Καλογερικού.
Ακόμα, όπως μας ενημέρωσε, από μέρα σε μέρα αναμένεται από την Ευρωπαϊκή Ενωση η έγκριση της σύμβασης παραχώρησης για την ολοκλήρωση του εθνικού δρόμου Κορίνθου -Τρίπολης - Καλαμάτας.
Γ.Σ. "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 23/01/2008
Δεν έχει όμως, ακόμα δημοπρατηθεί, παρότι η δημοπρασία του από το ΥΠΕΧΩΔΕ υπολογιζόταν προς το τέλος του 2007. Οπως πληροφορηθήκαμε, η υπόθεση του συγκεκριμένου έργου εξακολουθεί να βρίσκεται σε εκκρεμότητα και η δημοπράτησή του παραπέμπεται στους επόμενους μήνες, καθώς διαπιστώθηκε ότι με την παρέμβαση της αποκατάστασης που προγραμματιζόταν, δεν ολοκληρωνόταν το έργο στο τμήμα Μαλλωτά - Λεύκτρο. Και η ολοκλήρωση του έργου ώστε να παραδοθεί έτοιμο και λειτουργικό στο “Μορέα”, στη διαχείριση της σύμβασης παραχώρησης, είναι υποχρέωση της πολιτείας και πρέπει να γίνει. Αυτό το ζήτημα απασχολεί το ΥΠΕΧΩΔΕ και αναζητείται λύση για την ολοκλήρωση του έργου και την τήρηση της υποχρέωσης.
Στο μεταξύ, η εργολαβία των οδών πρόσβασης στη σήραγγα Ραψομμάτη προχωράει με πολύ αργούς ρυθμούς. Ελπίδες αφήνει η αναβολή της εκδίκασης αίτησης διάλυσης της εργολαβίας που έχει ζητήσει η κοινοπραξία “ΤΟΜΗ - ΕΛΤΕΡ”. Εκτιμάται ότι θα δώσει την ευκαιρία στην κοινοπραξία να επιταχύνει τους ρυθμούς, ώστε το έργο να τελειώσει σε χρόνο ρεκόρ, μέσα στο 2009. Και αυτό γιατί η “ΤΟΜΗ” είναι θυγατρική της γνωστής τεχνικής εταιρείας "ΑΚΤΩΡ", που αποτελεί μέλος στον όμιλο “Μορέα”. Ενα έργο που ήταν να τελειώσει σε 27 μήνες, σύμφωνα με τη σύμβαση και αναμενόταν να παραδοθείτον Ιούνιο του 2008, πρέπει να “τρέξει” για να τελειώσει έστω και το 2009. Και μιλάμε ίσως για το πιο σημαντικό τμήμα του εθνικού δρόμου Τρίπολης - Καλαμάτας, καθώς με την ολοκλήρωσή του θα παραδοθεί στην κυκλοφορία και η σήραγγα Ραψομμάτη, με την οποία θα αποτελέσουν παρελθόν οι στροφές της Μεγαλόπολης.
Στο μεταξύ, ικανοποιητικά προχωρούν οι εργασίες της σύμβασης παραχώρησης στη δεύτερη σήραγγα Αρτεμισίου, στις δύο σήραγγες στο Νεοχώρι και στα προκαταρκτικά για τη διάβαση Καλογερικού. Στέλεχος του ΥΠΕΧΩΔΕ μας επεσήμανε ότι θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα και το καλοκαίρι του 2009 θα ολοκληρωθούν τα τρία αυτά μέτωπα. Δηλαδή, τότε θα περνάμε από τη δεύτερη σήραγγα στο Αρτεμίσιο και θα σταματήσει η κυκλοφορία από τις στροφές του Καλογερικού.
Ακόμα, όπως μας ενημέρωσε, από μέρα σε μέρα αναμένεται από την Ευρωπαϊκή Ενωση η έγκριση της σύμβασης παραχώρησης για την ολοκλήρωση του εθνικού δρόμου Κορίνθου -Τρίπολης - Καλαμάτας.
Γ.Σ. "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 23/01/2008
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου