ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΞΠΡΕΣ στη Λία Αλμανταριώτη
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΦΑΝΤΑΡΗΣ
Πρόεδρος Νομαρχιακής
Επιτροπής Τουριστικής
Προβολής (ΝΕΤΠ) Μεσσηνίας
Πρόεδρος Νομαρχιακής
Επιτροπής Τουριστικής
Προβολής (ΝΕΤΠ) Μεσσηνίας
1.Ποια είναι η στρατηγική για την τουριστική προβολή της Μεσσηνίας;
Κατ’ αρχάς λόγω των νέων συνθηκών που διαμορφώνει ο τουρισμός, παγκοσμίως και στην Ελλάδα, και έπειτα από ώριμη σκέψη αποφασίσαμε ως ΝΕΤΠ να προβούμε στην ανάθεση μελέτης σε στρατηγικό σύμβουλο για να σχεδιάσουμε το brand name «Messinia, η αληθινή μας φύση», που αφορά μια πιο συγκροτημένη πολιτική στην τουριστική μας προβολή έτσι ώστε να μπορέσουμε να δώσουμε στη Μεσσηνία την αξία που της αρμόζει και τη διεθνή αναγνωρισιμότητά της. Αυτό έγινε για πρώτη φορά και πιστεύουμε ότι είναι και ο μοναδικός νομός στην Ελλάδα που αποκτά ένα ολοκληρωμένο σχέδιο στρατηγικής προβολής. Αυτό είναι μόνο η αρχή διότι το δύσκολο κομμάτι είναι η εφαρμογή του και δεν μιλώ μόνο για νέες εκδόσεις αλλά και για ανανέωση του υλικού μας σε όλα τα επίπεδα.
2.Ποιο είναι το κριτήριο επιλογής των χωρών στις οποίες προβάλλεται η Μεσσηνία;
Βασικό κριτήριο σε ό,τι αφορά την επιλογή των χωρών στις οποίες προβάλλουμε τη Μεσσηνία, επομένως και σε ποιες εκθέσεις συμμετέχουμε, αποτελεί η ήδη εκφρασμένη επιθυμία από τουριστικά γραφεία και τουριστικούς πράκτορες. Σήμερα η Μεσσηνία έχει «ανοίξει» δρόμους προς συγκεκριμένες τουριστικές αγορές του εξωτερικού, όπως είναι της Αγγλίας, της Ολλανδίας, των σκανδιναβικών χωρών, της Τσεχίας, Παράλληλα συμμετέχουμε και σε εκθέσεις στη Μόσχα, το Πεκίνο και αλλού.
Βασικό κριτήριο σε ό,τι αφορά την επιλογή των χωρών στις οποίες προβάλλουμε τη Μεσσηνία, επομένως και σε ποιες εκθέσεις συμμετέχουμε, αποτελεί η ήδη εκφρασμένη επιθυμία από τουριστικά γραφεία και τουριστικούς πράκτορες. Σήμερα η Μεσσηνία έχει «ανοίξει» δρόμους προς συγκεκριμένες τουριστικές αγορές του εξωτερικού, όπως είναι της Αγγλίας, της Ολλανδίας, των σκανδιναβικών χωρών, της Τσεχίας, Παράλληλα συμμετέχουμε και σε εκθέσεις στη Μόσχα, το Πεκίνο και αλλού.
3.Πού έγκειται η συνεργασία της ΝΕΤΠ με τους τουριστικούς φορείς και την Τοπική Αυτοδιοίκηση;
Η τουριστική ανάπτυξη δεν είναι μια μονοδιάστατη διαδικασία, που επιτυγχάνεται από έναν φορέα ή μια μεμονωμένη ομάδα. Για την επίτευξη των στόχων χρειάχεται η συνεργασία όλων των φορέων, να προετοιμάσουν τις υποδομές για τις οποίες έχουν αρμοδιότητα. Περισσότερο όμως επιδιώκουμε τη δημιουργία τoυριστικής συνείδησης. Τόσο οι φορείς, όσο και οι τοπικές κοινωνίες, ο κάθε Μεσσήνιος, πρέπει να υπηρετήσουν με συνέπεια αυτή την αντίληψη.
[Από την εφημερίδα “ΕΞΠΡΕΣ”]
Η τουριστική ανάπτυξη δεν είναι μια μονοδιάστατη διαδικασία, που επιτυγχάνεται από έναν φορέα ή μια μεμονωμένη ομάδα. Για την επίτευξη των στόχων χρειάχεται η συνεργασία όλων των φορέων, να προετοιμάσουν τις υποδομές για τις οποίες έχουν αρμοδιότητα. Περισσότερο όμως επιδιώκουμε τη δημιουργία τoυριστικής συνείδησης. Τόσο οι φορείς, όσο και οι τοπικές κοινωνίες, ο κάθε Μεσσήνιος, πρέπει να υπηρετήσουν με συνέπεια αυτή την αντίληψη.
[Από την εφημερίδα “ΕΞΠΡΕΣ”]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου