Με χαρακτηριστικά σύγχρονου αυτοκινητόδρομου θα είναι ο δρόμος Καλαμάτας - Ριζόμυλου, μήκους 15 χιλιομέτρων, που θα φτιαχθεί σε απόσταση 500 -800 μέτρων από τη θάλασσα. Οι μελετητικές διαδικασίες συνεχίζονται με προγραμματική σύμβαση μέσω της Αναπτυξιακής Μεσσηνίας, με χρηματοδότηση - προσφορά από τον καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλο. Αν δεν υπάρξουν καθυστερήσεις στην έγκριση των περιβαλλοντικών όρων, είναι εφικτό οι μελέτες να ολοκληρωθούν έως το τέλος του 2008.
Σύμφωνα με στοιχεία από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μεσσηνίας, το συνολικό πλάτος καταστρώματος θα είναι 17 μέτρα, 4ιχνος με 3,50 μέτρα κάθε λωρίδα και 2 μέτρα στηθαίο ασφαλείας μαζί με το αποχετευτικό δίκτυο και από τις δύο πλευρές. Προβλέπονται 3 μεγάλες γέφυρες σε Πάμισο, Αρι και Βελίκα και μια μικρότερη στη Λιγδού, καθώς και 7 ισόπεδοι κόμβοι, ανά 2 χιλιόμετρα περίπου ο καθένας. Η μελετητική διαδικασία μέχρι τώρα είχε φθάσει έως και την προμελέτη και με βάση αυτή το κόστος κατασκευής του νέου δρόμου, που θα καταλήγει στη Νέα Είσοδο Καλαμάτας, στον κόμβο της Διασποράς, υπολογίζεται στα 40 εκ. ευρώ. Η χρηματοδότησή του θα επιδιωχθεί από το τομεακό πρόγραμμα του ΥΠΕΧΩΔΕ. Σύμφωνα με το σχεδιασμό, το έργο μπορεί να γίνει σε δύο φάσεις. Πρώτα το τμήμα Ριζόμυλος -Μπούκα και ύστερα το Μπούκα - Καλαμάτα.
Οσον αφορά την περιβαλλοντική μελέτη, σε βάρος της οποίας έχει κατατεθεί προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας και η εκδίκασή της έχει προσδιοριστεί για τον Οκτώβριο, πρόκειται να αναθεωρηθεί και ήδη συντάσσεται η καινούργια, έτσι ώστε να μην την αγγίζει και η προσφυγή. Γ.Σ.
Σύμφωνα με στοιχεία από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μεσσηνίας, το συνολικό πλάτος καταστρώματος θα είναι 17 μέτρα, 4ιχνος με 3,50 μέτρα κάθε λωρίδα και 2 μέτρα στηθαίο ασφαλείας μαζί με το αποχετευτικό δίκτυο και από τις δύο πλευρές. Προβλέπονται 3 μεγάλες γέφυρες σε Πάμισο, Αρι και Βελίκα και μια μικρότερη στη Λιγδού, καθώς και 7 ισόπεδοι κόμβοι, ανά 2 χιλιόμετρα περίπου ο καθένας. Η μελετητική διαδικασία μέχρι τώρα είχε φθάσει έως και την προμελέτη και με βάση αυτή το κόστος κατασκευής του νέου δρόμου, που θα καταλήγει στη Νέα Είσοδο Καλαμάτας, στον κόμβο της Διασποράς, υπολογίζεται στα 40 εκ. ευρώ. Η χρηματοδότησή του θα επιδιωχθεί από το τομεακό πρόγραμμα του ΥΠΕΧΩΔΕ. Σύμφωνα με το σχεδιασμό, το έργο μπορεί να γίνει σε δύο φάσεις. Πρώτα το τμήμα Ριζόμυλος -Μπούκα και ύστερα το Μπούκα - Καλαμάτα.
Οσον αφορά την περιβαλλοντική μελέτη, σε βάρος της οποίας έχει κατατεθεί προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας και η εκδίκασή της έχει προσδιοριστεί για τον Οκτώβριο, πρόκειται να αναθεωρηθεί και ήδη συντάσσεται η καινούργια, έτσι ώστε να μην την αγγίζει και η προσφυγή. Γ.Σ.
"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 04/05/2008
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου