Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

“Ανοιχτός” – 4ιχνος και με μικρό υψόμετρο

“Ανοιχτός”, 4ιχνος, με παράπλευρους δρόμους, ισόπεδους κόμβους και με το ελάχιστο δυνατό υψόμετρο, θα είναι ο νέος δρόμος Καλαμάτα - Ριζόμυλος. Αυτό οριστικοποιήθηκε στη χθεσινή συνεδρίαση της Ν.Ε. Προγραμματισμού και Υποδομών, όπου ξεκαθαρίστηκε και δημοσιοποιήθηκε η απόφαση της πρόσφατης ευρείας συνεδρίασης της επιτροπής, υπό την προεδρία του νομάρχη και με τη συμμετοχή του Δήμου Μεσσήνης και κατοίκων της περιοχής και του Μπουρνιά, για τις τεχνικές κατευθύνσεις ολοκλήρωσης της οριστικής μελέτης του έργου.
Σύμφωνα με την απόφαση, τα στοιχεία του νέου δρόμου Καλαμάτα - Ριζόμυλος θα είναι:
«α) Η κατάταξη της οδού θα είναι: Σύνδεση μεταξύ επαρχιών - οικισμών.
β) Η οδός να είναι τετράιχνη με διαχωριστικό στηθαίο ασφαλείας.
γ) Οι κόμβοι να είναι ισόπεδοι και να μελετηθεί η προσθήκη νέων κόμβων με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής και ο δρόμος θα είναι “ανοιχτός”.
δ) Θα κατασκευαστεί παράπλευρο οδικό δίκτυο για την ορθολογική λειτουργία του υφιστάμενου τοπικού οδικού δικτύου.
ε) Επιπλέον να συνταχθεί μελέτη οδικής ασφάλειας της οδού πέραν της μελέτης σήμανσης.
στ) Η μηκοτομή του νέου δρόμου θα έχει το ελάχιστο δυνατό υψόμετρο από το γύρωθεν φυσικό έδαφος, λαμβάνοντας υπόψη τη σταθερότητα και ορθολογική απορροή των υδατορεμάτων και ομβρίων υδάτων.
ζ) Να τηρηθεί η ισχύουσα νομοθεσία και να προηγηθεί η έγκριση μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου, η οποία θα συμβάλει στην εξεύρεση τεχνικά βέλτιστων λύσεων.
η) Συμβατότητα του οδικού άξονα Καλαμάτας - Ριζόμυλου με το συνεχιζόμενο οδικό τμήμα Ριζόμυλος - Πύλος και Ριζόμυλος - Κορώνη».
Ο σύμβουλος της “Συνεργασίας για τη Μεσσηνία” Νίκος Πατσαρίνος ζήτησε να υπάρξει εξειδίκευση για παράπλευρους δρόμους στα “πρόσωπα” των οικισμών και πρόβλεψη για τη δημιουργία ποδηλατόδρομου.
Ο διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών Παναγιώτης Γιαννακέας απάντησε πως οι παράδρομοι προβλέπονται και δε χρειάζεται εξειδίκευση, ενώ απέρριψε την ιδέα του ποδηλατόδρομου, λέγοντας πως σε δρόμο με τέτοια κυκλοφορία θα είναι επικίνδυνα και για τον ποδηλάτη και για τον οδηγό (από τα κάγκελα) και ότι θα αυξηθεί πολύ το κόστος του έργου. Ο κ. Γιαννακέας και ο αντινομάρχης Στάθης Αναστασόπουλος παρατήρησαν πως ιδανικός για ποδηλατόδρομο είναι ο υφιστάμενος παραλιακός δρόμος στον Μπουρνιά μέχρι τα καρτ και τις
εκβολές Παμίσου, με την επέκταση του δρόμου 4 - 5 μέτρα προς τη νότια πλευρά.

Γ.Σ. “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” 17/07/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου