Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Η Aegean “χτυπάει” με τη μισή επιδότηση

image

Ακυρώθηκε λόγω εκλογών ο διαγωνισμός για την επιλογή της αεροπορικής εταιρείας που θα εκτελεί το “άγονο” δρομολόγιο Καλαμάτα - Θεσσαλονίκη, και η Aegean Airilines ζητάει μέχρι να προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός να εκτελεί το δρομολόγιο εισπράττοντας το 50% της επιδότησης που λάμβαναν μέχρι σήμερα οι Ολυμπιακές Αερογραμμές. Οπως φαίνεται θα ξεσπάσει πόλεμος για τα “φιλέτα” των άγονων γραμμών ανάμεσα στις αεροπορικές εταιρείες, και το δρομολόγιο Καλαμάτα - Θεσσαλονίκη θα αποτελέσει μήλον της έριδος καθώς έχει μεγάλη επιβατική κίνηση. Αν δεν ακυρωνόταν ο διαγωνισμός οι εταιρείες που θα επιλέγονταν
θα ξεκινούσαν τα δρομολόγια την 1η Οκτωβρίου. Τώρα η ηγεσία του υπουργείου καλείται εν μέσω προεκλογικής περιόδου να μοιράσει την πίτα των άγονων γραμμών με τέτοιο τρόπο ώστε να μην αφήσει δυσαρεστημένο κανέναν επιχειρηματικό όμιλο.
Συγκεκριμένα χθες το πρωί το υπουργείο Μεταφορών ανακοίνωσε ότι ακυρώνονται, λόγω εκλογών, οι διαγωνισμοί για την επιλογή των αεροπορικών εταιρειών που θα αναλάβουν τις 24 άγονες γραμμές, καθώς και για την επιλογή φορέων επίγειας εξυπηρέτησης στα 34 μικρότερα ελληνικά αεροδρόμια. Στην ανακοίνωση επισημαινόταν: “Κατά τη μεταβατική περίοδο, το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών θα διασφαλίσει την απρόσκοπτη συνέχεια των πτήσεων στις άγονες γραμμές και την αδιάλειπτη παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης στα ελληνικά αεροδρόμια”.
Η πρώτη ανάγνωση της ανακοίνωσης έδειχνε ότι μέχρι να γίνει νέος διαγωνισμός τα δρομολόγια θα συνεχίσουν να εκτελούνται από τις Ολυμπιακές Αερογραμμές. Λίγο αργότερα
όμως παρενέβη ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Aegean Ailines Θόδωρος Βασιλάκης στέλνοντας επιστολή στην ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών. Στην επιστολή του ο κ. Βασιλάκης επισημαίνει ότι η Aegean δύναται να αναλάβει όποιο μέρος του έργου των γραμμών, στις οποίες η ελληνική κυβέρνηση έχει επιβάλει υποχρεώσεις δημόσιας υπηρεσίας, προτείνοντας συνάμα συμβολικό αντιστάθμισμα, ήτοι το 50% του αντισταθμίσματος που καταβάλλεται σήμερα στις Ολυμπιακές Αερογραμμές για την εκτέλεση αντίστοιχων γραμμών. Ο κ. Βασιλάκης τονίζει ότι η Aegean θέτει στη διάθεση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας τον στόλο της για την εκτέλεση του κοινωνικού έργου των πτήσεων όλων των άγονων γραμμών.
Υπενθυμίζουμε ότι στις 26 Αυγούστου ανοίχθηκαν οι προσφορές των 7 εταιρειών που συμμετείχαν στον δημόσιο διαγωνισμό, ο οποίος όμως, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών, δεν ισχύει πια, λόγω των εκλογών, και θα επαναπροκηρυχθεί από τη νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου.

“ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” 17/09/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου