Τεχνικά - κάτω διαβάσεις του αυτοκινητοδρόμου στα Καλύβια με φόντο προς Μελιγαλά
Από τις εργασίες της γέφυρας στην ευθεία του σημερινού δρόμου, μετά τη διασταύρωση προς Κατσαρού - Μελιγαλά
Μηχανήματα σπάζουν τους βράχους στη Σκάλα προς τον Άγιο Φλώρο, στο σημείο που θα γίνει ο Σ.Ε.Α.
Το καλοκαίρι του 2011 ο αυτοκινητόδρομος να φθάσει μέχρι τη Σπερχογεία, είναι ο εφικτός στόχος του ομίλου “Μορέας“. Αυτό επεσήμανε στην “Ε“ στέλεχος του ομίλου, που έχει ευθύνη για τα έργα της κατασκευής του νέου εθνικού δρόμου στη Μεσσηνία.
Για τον περιμετρικό της Καλαμάτας παρατήρησε πως υπάρχει πολλή δουλειά με τις επιτάξεις και τις απαλλοτριώσεις και παραδέχθηκε ότι χρειάζονται πολλά χρήματα να διατεθούν γι’ αυτό το σκοπό. Ετσι δεν ήταν σε θέση να πει πότε θα ξεκινήσουν οι εργασίες του. Μας πληροφόρησε μόνο ότι έχει ξεκινήσει η καταγραφή επικειμένων για επιτάξεις. Επεσήμανε, επίσης, ότι τους απασχολεί το πέρασμα του αυτοκινητόδρομου από τον υποσταθμό της ΔΕΗ στο Ασπρόχωμα, όπου εξετάζουν τι γέφυρα θα κάνουν, αφού ουσιαστικά θα περάσουν μέσα από τον υποσταθμό.
Αναλυτικά, ο εκπρόσωπος του “Μορέα“ σημείωσε ότι έχουν ενταθεί οι εργασίες στο νομό και πως θα ενταθούν ακόμα περισσότερο το επόμενο διάστημα, εκτιμώντας ότι η ανάπτυξη των εργοταξίων είναι σε ικανοποιητικό βαθμό. Μας ενημέρωσε ότι
έχουν διανοιχθεί πλήρως τα πρώτα 6 χιλιόμετρα από την Τσακώνα μέχρι τη γέφυρα που κατασκευάζεται στον υφιστάμενο δρόμο, στην ευθεία μετά τη διασταύρωση προς Κατσαρού και Μελιγαλά. Εκεί προχωρούν οι εργασίες για την κατασκευή της γέφυρας, που θα περάσει πάνω από το σημερινό δρόμο. Λίγο πιο κάτω, είναι έτοιμη η γέφυρα - κάτω διάβαση προς Μελιγαλά.
Σημαντικό εργοτάξιο έχει αναπτυχθεί στη Σκάλα, όπου είναι έτοιμη η κάτω διάβαση προς το χωριό και φτιάχνονται διάφορα τεχνικά, με τη συμμετοχή αρκετών μηχανημάτων και φορτηγών. Εκεί εντατικές είναι οι εργασίες για το σπάσιμο των βράχων, μέσα από τους οποίους θα περάσει ο αυτοκινητόδρομος. Στο σημείο εκείνο πρόκειται να φτιαχτεί ο ΣΕΑ (Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών) Αρφαρών (κοντά σε Σκάλα και Χριστοφιλέικα). Όλο το τμήμα των 6 χιλιομέτρων από τη γέφυρα (μετά τη διασταύρωση προς Κατσαρού - Μελιγαλά) μέχρι τον Πάμισο θα αρχίσει να δουλεύεται μετά το Πάσχα, καθώς αυτές τις μέρες παρακατατέθηκαν τα χρήματα για τις απαλλοτριώσεις.
Το στέλεχος του “Μορέα“ μας πληροφόρησε ότι στο βάλτο του Αγίου Φλώρου ο δρόμος θα περάσει με επίχωμα και 3 γεφύρια, στην παλιά και στη νέα κοίτη του Παμίσου και μια κάτω διάβαση
εξυπηρέτησης αγροτικού δρόμου. Ανέφερε, μάλιστα, πως έχουν ξεκινήσει πρόδρομες εργασίες.
Το έργο δουλεύεται ακόμα από τον κόμβο Αρφαρών (κοντά στη
διασταύρωση προς Πλατύ) μέχρι το Πήδημα, όπου φτιάχνονται διάφορα τεχνικά (αγωγοί ομβρίων και γέφυρες - κάτω διαβάσεις),
καθώς εκεί οι ιδιοκτήτες έχουν πληρωθεί με επιτάξεις.
Εργασίες γίνονται σε Άνθεια, Αίπεια και στη Σπερχογεία, όπου φτιάχνονται πάσσαλοι και γίνεται καθαρισμός για να κατασκευαστεί γέφυρα.
Οσον αφορά το σημερινό δρόμο με την προσωρινή παράκαμψη
στην Αλλαγή, κοντά στον κόμβο προς Κυπαρισσία, σ’ ένα δίμηνο
εκτιμάται ότι θα δοθεί και πάλι ο κανονικός δρόμος κάτω από την
καινούργια γέφυρα που φτιάχνεται και την κάλυψη της κοίτης του χειμάρρου Ντουράκου που ολοκληρώθηκε.
Το στέλεχος του “Μορέα“ μας ενημέρωσε ότι έχει ολοκληρωθεί η
μετακίνηση των δικτύων της ΔΕΗ στα πρώτα 6 χιλιόμετρα. Πριν
από λίγες μέρες πληρώθηκε η ΔΕΗ για να μετακομίσει τα δίκτυά της μέχρι τη Σκάλα, ενώ από Σκάλα έως Αρφαρά γίνεται τώρα η μελέτη.
“ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” 21/03/2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου