Ακόμα το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο δεν έχει συνεδριάσει για να ασχοληθεί και να δώσει την
έγκρισή του για τη συνέχιση των εργασιών του αυτοκινητόδρομου στην ευθεία της Ανθειας, στο σημείο που έχουν βρεθεί αρχαία και στο οποίο πρόκειται να κατασκευαστεί γέφυρα του αυτοκινητόδρομου πάνω από την υφιστάμενη εθνική.
Το γεγονός αυτό πηγαίνει το έργο του αυτοκινητόδρομου, την ολοκλήρωσή του έως το “Πράκτικερ” (τον κόμβο Θουρίας - Σπερχογείας) προς τα πίσω, όπως μας επεσήμανε στέλεχος του “Μορέα”, διευκρινίζοντας, ωστόσο, ότι το έργο θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2011, με τα μέχρι τώρα δεδομένα. Αν δεν μεγαλώσει και άλλο η καθυστέρηση από το ΚΑΣ.
Στην παλιά κοίτη Παμίσου, στον Αγιο Φλώρο, το πιο δύσκολο κομμάτι του έργου, λόγω του βάλτου, ξεκινούν οι πάσσαλοι από τη βόρεια πλευρά, ενώ στη νότια (προς Καλαμάτα) εξακολουθούν να ελέγχονται οι καθιζήσεις. Στη νέα κοίτη Παμίσου, όπου κατασκευάζεται η γέφυρα, έχουν πέσει οι πάσσαλοι και από τις δύο πλευρές και από την ερχόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει η κατασκευή των δοκαριών.
Εντατικά εκτελούνται εργασίες και στο νέο κόμβο της Αλλαγής, που συνδέει τον αυτοκινητόδρομο (για την ώρα την υφιστάμενη εθνική) με το δρόμο Τσακώνα -Καλό Νερό. Εχει πέσει άσφαλτος και συνεχίζονται οι εργασίες για την ολοκλήρωση του έργου και στα τελευταία 500 μέτρα, λίγο πριν τον κόμβο της Οιχαλίας. Το έργο θα τελειώσει μέχρι το Πάσχα, αλλά δεν είναι σίγουρο πότε θα δοθεί στην κυκλοφορία για τους οδηγούς που κινούνται από και προς Καλό Νερό.
Την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να τελειώσει το εντυπωσιακό “κατ εντ κάβερ” στα Τσουκαλέικα, ενώ λίγο πιο κάτω στην καινούργια γέφυρα μπαίνουν κάγκελα, φώτα και ολοκληρώνονται τα πεζοδρόμια.
Γ.Σ. "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 03/04/2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου