Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Aχιλλέας Κωνσταντακόπουλος Αύξηση αναγνωρισιμότητας της Μεσσηνίας, δείχνει έρευνα

«Η αναγνωρισιμότητα της Μεσσηνίας βρίσκεται φέτος στο ίδιο επίπεδο με τους υπόλοιπους τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα», τόνισε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΕΜΕΣ, Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, σε φιλική συνάντηση που είχε με εκπροσώπους των Μέσων Ενημέρωσης στην Καλαμάτα.
Επίσης, ανακοίνωσε ότι οι κρατήσεις στην Costa Navarino για το Πάσχα αγγίζουν το 100%, με τους περισσότερους επισκέπτες να είναι Έλληνες. Όσο για την καλοκαιρινή περίοδο, ο κ. Κωνσταντακόπουλος ανέφερε ότι οι κρατήσεις κυμαίνονται σε υψηλότερα των περσινών επίπεδα.

Αναγνωρισιμότητα

Κατά το σύντομο χαιρετισμό του, ο κ. Κωνσταντόπουλος αναφέρθηκε αρχικά στο θάνατο του πατέρα του και ιδρυτή της Costa Navarino, καπετάν Βασίλη, λέγοντας ότι του έχει μεταλαμπαδεύσει το όνειρό του.
Εξ αρχής, δύο ήταν οι βασικοί του στόχοι για τη Μεσσηνία: η αναγνωρισιμότητά της και η προσβασιμότητά της. Αμφότεροι, όπως είπε, έχουν αλλάξει σε πολύ μεγάλο βαθμό: «Σε έρευνα που κάναμε, η Μεσσηνία και η Costa Navarino είναι σε αναγνωρισιμότητα τόσο ψηλά, όσο οποιαδήποτε άλλη περιοχή της Ελλάδας, ως ποιοτικός τουριστικός προορισμός. Απ’ όλο τον κόσμο έχουμε μηνύματα για τη Μεσσηνία, την Costa Navarino και την Καλαμάτα. Είναι στο χέρι όλων μας να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες που υπάρχουν και πρέπει να προσέξουμε πολύ, γιατί δεν πρόκειται να κάνουμε ποτέ “μια δεύτερη πρώτη καλή εντύπωση”. Σε ό,τι αφορά την προσβασιμότητα, συνεχίζεται η πτήση της Aegean από Αθήνα, που θα ξεκινήσει στις 14 Απριλίου με τετρακινητήριο τζετ, ενώ μετά από λίγο θα δρομολογηθεί για πρώτη φορά Airbus 320. Το ρίσκο αυτό το έχουμε αναλάβει με σημαντικό ποσό που δόθηκε πέρυσι γι’ αυτό το σκοπό και ελπίζουμε φέτος να είναι λιγότερα».

Συνέχιση επένδυσης

Επιπρόσθετα, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΕΜΕΣ αναφέρθηκε στη δεύτερη πτήση που θα ξεκινήσει από Γερμανία, καθώς και σε πτήση από τη Μόσχα.
Όπως παρατήρησε, υπάρχει ενδιαφέρον για ποιοτικές τουριστικές επενδύσεις στη Μεσσηνία, κάτι που τον χαροποιεί ιδιαίτερα. Πάντως, για τους τουριστικούς ανταγωνιστές της Ελλάδας, υπογράμμισε ότι αυτοί βρίσκονται δυτικά μας και είναι λάθος να κοιτάμε ανατολικά για να τους βρούμε.
Σχετικά με τη χρησιμοποίηση, αλλά και τοποθέτηση στα καταστήματα της μονάδας μεσσηνιακών προϊόντων, ο γενικός διευθυντής της Costa Navarino, Γιώργος Χατζηιωσήφ, σημείωσε ότι τα τοπικά προϊόντα έχουν προτεραιότητα, αφού όμως ελεγχθούν και πληρούν τα ποιοτικά στάνταρτς που έχουν τεθεί. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι πέρυσι για το μικρό χρονικό διάστημα λειτουργίας της Costa Navarino διατέθηκε για μεσσηνιακά προϊόντα το ποσό του 1,5 εκατομμυρίου ευρώ.
Τέλος, σε ερώτηση για το επόμενο στάδιο ανάπτυξης του επενδυτικού σχεδίου, ο κ. Κωνσταντακόπουλος είπε ότι αυτή τη στιγμή κατασκευάζεται το γκολφ του Navarino Bay, το οποίο αναμένεται να είναι έτοιμο και να λειτουργήσει το φθινόπωρο του 2011. Σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει και η κατασκευή των ξενοδοχείων στην Πύλο.

"ΘΑΡΡΟΣ" 07/04/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου