Μάχη με το χρόνο δίνει ο “Μορέας“ για να τηρήσει το χρονοδιάγραμμα και να ολοκληρώσει τον
αυτοκινητόδρομο έως τον κόμβο της Σπερχογείας, στο “Πράκτικερ“, μέσα στο 2011. Στο πολύπαθο τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα η ένταξή του στο ΕΣΠΑ -αναμένεται να εγκριθεί αυτές τις ημέρες - έχει αλλάξει το κλίμα και εκτιμάται ότι με την επιτάχυνση των εργασιών θα ολοκληρωθεί και θα παραδοθεί το Μάρτιο ή μέσα στην άνοιξη του 2012, το αργότερο.
«Οριακά προλαβαίνουμε», επεσήμανε στην “Ε“ στέλεχος του “Μορέα“, αναφερόμενος στην καθυστέρηση που υπάρχει στην ευθεία της Ανθειας, λόγω των αρχαίων που έχουν βρεθεί και της άρνησης ιδιοκτήτη να παραδώσει το κτήμα του, παρά τη συντελεσθείσα απαλλοτρίωση. Ειδικότερα: Για το Παραδείσια -Τσακώνα, στέλεχος της κοινοπραξίας “Alpine Mayreder - ΤΕΡΝΑ“ σημείωσε ότι «μόλις τρέξει το χρήμα το έργο θα δουλέψει στο φουλ». Ενημέρωσε ότι έχουν έρθει σε συμφωνία με υπεργολάβους και συνεργεία, ώστε από την 1η Ιουνίου να επιταχυνθούν οι εργασίες. Ο προγραμματισμός τους είναι τους καλοκαιρινούς μήνες τα συνεργεία να δουλεύουν 12 ώρες την ημέρα αδιάκοπα. Στόχος τους είναι τον Οκτώβριο να έχουν ολοκληρωθεί όλα τα άλλα έργα και να απομένει μόνο η μεταλλική τοξωτή γέφυρα, που είναι το πιο δύσκολο έργο.
Αυτή την περίοδο υπάρχει εργοτάξιο, αλλά δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο και ανεπτυγμένο. Στο πιο νότιο σημείο επεκτείνεται το θολωτό γεφύρι στο χείμαρρο Ξεριά στην Τσακώνα, στα σύνορα Μεσσηνίας - Αρκαδίας. Παραπάνω γίνονται οδοστρωσίες και κατασκευάζονται τοίχοι αντιστήριξης σε σημεία που δεν υπήρχαν και ολοκληρώνεται η κατασκευή της δεύτερης 160άρας γέφυρας, της νότιας, που βρίσκεται σε δύσκολο σημείο. Επίσης, ολοκληρώνεται η επιχωμάτωση σε σημείο που είχε καταστραφεί προβληματικός αγωγός ομβρίων, που αντικαταστάθηκε με άλλο αγωγό από την αρχή.
Στον αυτοκινητόδρομο στα όρια της Μεσσηνίας, τα εργοτάξια δουλεύουν εντατικά σε πολλά σημεία από το Κατσαρού έως τη Σπερχογεία και τη δυτική απόληξη, στη σύνδεση με το δρόμο Ασπρόχωμα -Μεσσήνη. Ασφαλτος έχει πέσει - και η δεύτερη στρώση - έως τη γέφυρα πάνω από τη σημερινή εθνική στην ευθεία μετά τη διασταύρωση προς Κατσαρού και Μελιγαλά, όπως και σε ένα κομμάτι από τη Σκάλα και τα Τσουκαλέικα προς τον Αγιο Φλώρο. Οι εργασίες οδοστρωσίας και κατασκευής του μεσαίου διαχωριστικού είναι εντατικές πριν το “κατ εντ κάβερ“ στα Τσουκαλέικα, όπως και στην περιοχή των Αρφαρών (μεταξύ Αγίου Φλώρου - Πηδήματος). Την ερχόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει η τοποθέτηση των μεγάλων τσιμεντένιων δοκαριών στη γέφυρα του Παμίσου, στη νέα κοίτη. Εκεί προβλέπονται 24 δοκάρια και έχουν ετοιμαστεί για να τοποθετηθούν τα πρώτα 9.
Με προσεκτικό και ιδιαίτερο τρόπο συνεχίζονται οι εργασίες και στη γέφυρα στην παλιά κοίτη του Παμίσου, λόγω του βάλτου. Πυρετώδεις είναι οι εργασίες και στο τελευταίο κομμάτι μέχρι τον κόμβο Σπερχογείας.
"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 22/05/2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου