Στο πλαίσιο της ιδιωτικοποίησης και αποκρατικοποίησης σύμφωνα πάντα με το γενικό κλίμα που επικρατεί στο δημόσιο βίο, ο δήμαρχος Πύλου ανακοίνωσε την παραχώρηση της μαρίνας μέσω δημοπρασίας.
Δεν είναι επιτυχία του δημάρχου ο μονόδρομος που ακολουθεί σχετικά με την αξιοποίηση της μαρίνας. Επιτυχία θα ήταν επί δημαρχοντίας του να περιέλθει στο δήμο η διαχείρισή της. Ο ευκολότερος τρόπος είναι να δώσεις δημόσιο κτήμα σε ιδιώτες. Οι διαδικασίες είναι απλούστατες. Το βγάζεις στον πλειστηριασμό για 50 χρόνια π.χ., πέφτουν πάνω οι ενδιαφερόμενοι (συνήθως μετά συνεργάζονται) και ο βαρκάρης πληρώνει χαράτσι στον ιδιώτη.
Η σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα με τον δήμαρχο και τη γ.γ. του υπουργείου Τουρισμού και τον διευθυντή Λιμένων αναφέρεται από τον δήμαρχο ως θετική, και επίσης λέει στην ανακοίνωσή του ότι χαροποιεί τον δήμο μας. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι κατά την ελληνική γραμματεία δήμος είμαστε όλοι εμείς. Δεν το γνωρίζουμε αν όλοι εμείς είμαστε σύμφωνοι με το ξεπούλημα της μαρίνας. Επίσης το αίτημα των κατοίκων, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, μπορεί να είναι η αξιοποίησή της που με ενέργειες ο Φιλιππόπουλος πραγματοποίησε. Μην ξεχνιόμαστε, για τη διαχείριση γίνεται ο καβγάς. Ο Χρονόπουλος είχε ενεργήσει για την αξιοποίησή της, αλλά το ζήτημα το έβλεπε από άλλη πλευρά.
Βέβαια ο καθένας βλέπει τα πράγματα σύμφωνα με τις ιδέες του. Οι νεοσοσιαλισμένες ιδεολογίες αυτό ακριβώς επιθυμούν. Ολα για πούλημα, για νοίκιασμα, για παραχώρηση και όλα τα συναφή αντιλαϊκά συστήματα. Μόνο ένας φανατικός πασοκατζής δήμαρχος θα ενεργούσε τοιουτοτρόπως.
Η υστεροφημία ενός που ασκεί εξουσία καταγράφεται στην Ιστορία όταν πετυχαίνει τα δύσκολα. Αλλο πράγμα είναι να πληρώνει ο σκαφάτος το ποσό που του αναλογεί στη μαρίνα και άλλο πράγμα είναι να πληρώνει ο Μήτσος Φραγκάκης, ψαράς το επάγγελμα, που κάτι φορές έρχεται στην προκυμαία με τα δίχτυα του να ξεψαρίζει γρέζια. Τα γρέζια για όσους δεν γνωρίζουν και πρόκειται να ψηφίσουν (αν τελικά η διαπραγμάτευση προχωρήσει) είναι μικρόψαρα άχρηστα που αφ’ ενός δεν πουλιούνται και αφ’ ετέρου πρέπει να βγουν από το δίχτυ, προκειμένου την άλλη μέρα να είναι καθαρό πριν πέσει στη θάλασσα. Δηλαδή μεροκάματο μηδέν και παράλληλα ώρες για ξεψάρισμα. Φυσικά δεν είναι επαγγελματίας ψαράς μόνο ο Μήτσος.
Επίσης να σημειωθεί ότι κανένας Πύλιος που έχει τη βάρκα του στη μαρίνα ή το «σκάφος» του δεν είναι φραγκάτος. Ο ιδιώτης για να αποσβέσει τα λεφτά που θα ρίξει θα είναι αμείλικτος στην καταβολή τέλους. Αποτέλεσμα αυτού θα είναι να βγουν οι βάρκες από τη μαρίνα, γεμίζοντας τους ακάλυπτους χώρους και τα οικόπεδα.
Τέλος, να αναφερθεί ότι υπάρχει προηγούμενο στην Ελλάδα. Μαρίνα σε νησί του Αιγαίου έχει περιέλθει στο δήμο που είναι ο κύριος διαχειριστής. Χρειάζεται λίγη επιφύλαξη σε ό,τι αφορά το ζήτημα της ασφαλούς πληροφορίας. Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα δούμε πού, πώς, πότε, τι, γιατί.
Τάκης Αλεξάκης "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 08/08/2011
Δήμαρχε,
εμπρός και τώρα δημοψήφισμα για τη μαρίνα. Τι πράγματα είναι αυτά; Ιδιώτης στη μαρίνα;
-Πως θα διορίζονται ημέτεροι και καρεκλοκένταυροι;
-Πως, εν μέσω καλοκαιρινής περιόδου, θα έχουμε κάποια απεργία των εργαζομένων για συμπαράσταση σε κάποιο Αφρικανικό κράτος;
-Πως οι ιδιοκτήτες των σκαφών δεν θα μπορούν να φτάσουν στα σκάφη τους γιατί έληξε το ωράριο του υπαλλήλου στη είσοδο;
-Πως, η μαρίνα (που δεν δημιουργήθηκε ως αλιευτικό καταφύγιο και μη το ξεχνάμε αυτό) καταλαμβάνεται από τους ψαράδες οι οποίοι, ειρήσθω εν παρόδω, μπορούν να χρησιμοποιούν τη λιμενολεκάνη για ρεμετζάρισμα και να προσδώσουν και "χρώμα", όπως παλιά, στη "νεκρή φύση" που παρουσιάζει το ομορφότερο σημείο της παραλιακής ζώνης; Και για να προλάβω τυχόν ανησυχούντες για την τύχη των σκαφών από τον καιρό το χειμώνα, ας γίνουν όλα αυτά τα έργα που χρειάζονται για την προστασία τους.
Κώστας....
γιατι οι ψαροβαρκες εφυγαν απο το λιμανι και πηγαν στη μαρινα ?να ρωτησετε λες και δε γνωριζετε λαμογια του κερατα ποιος κατεστρεψε το λιμανι για να κανει τη δουλεια του!!!...μεγαλοεπιχειρηματιες καταστρεψατε την πυλο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ. Ανώνυμος έχει 1000% δίκιο. Ας μην λέμε ότι θέλουμε χωρίς να έχουμε γνώση. Γιατι έφυγαν οι βάρκες απο το λιμάνι και πήγαν στην μαρίνα. Μήπως γιατι το λιμάνι είναι ΑΧΡΗΣΤΟ? Μήπως γιατι δεν προσφέρει καμμια προστασία στα σκάφη? Σκάφος είναι και η βαρκα του ερασιτεχνη ψαρά, και του επαγγελματία, και το κότερο του κοτεράτου, και οτι επιπλέει. Αν δηλαδη αύριο καποιος εκμεταλευετε την μαρίνα θα με διώξει αν έχω βαρκα για να κανω το χόμπι μου (ψαρεμα) και του πληρώνω το αντιτιμο που ζητάει? Μηπως θα πρέπει να συμβουλευτητε κάποιους πιο ειδικους για το τι είδους και πόσα κότερα μπορει να εξυπηρετήσει η μαρινα πριν βγαζετε συμπεράσματα? Μήπως να ρωτησετε το καθε ένα που έχει την βαρκουλα του στην μαρινα, γιατι δεν την πάει στο λιμάνι? Ας φτιάξει όποιος σχεδίασε η αλλίωσε το λιμάνι και δεν προσφέρει καταφυγιο ούτε αλιευτικό ούτε κοτεράτο, ψεύτικες βαρκούλες, για να ικανοποιήτε η αισθητική ορισμένων. Ας μας εξηγήσει το λιμενικό ταμείο γιατι εισπράτει επιλεκτικά τα λιμενικά τέλη τόσα χρόνια από λίγους που έχουν σκαφος στην μαρινα και όχι απο όλους? Ας μας πει που πάνε αυτά τα χρήματα γιατι σύμφωνα με κάποιους προισταμενους τα χρηματα αυτά πρέπει να προσφέρουν ανταποδοτικά οφέλη σε όσους πληρώνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι για να κλεισω (γιατι στην Πύλο ο καθενας ξέρει να λέει ΜΟΝΟ ότι τον συμφέρει, και καμμια φορά "να ψοφίσει η κατσικα του γειτονα" και τίποτα για το συνολικό καλό),θα υπενθυμίσω οτι υπάρχουν οι Δημοτικές επιχειρήσεις, με υπαλλήλους με συμβασεις αορίστου χρόνου και όχι μόνιμους. Που θα μπορει ο Δήμος να έχει έσοδα και να δώσει και δουλειά σε ντόπιο κόσμο, και να έχουμε μια αξιοπρεπέστατη μαρίνα χωρίς να αλλιώσουμε το παραδοσιακό χρώμα του χώρου. Και κάτι που ξέχασα. Ο ΜΟΝΟΣ χώρος που μπορει να φιλοξενει μεγάλα σκάφη (κότερα) είναι η βασιλική σκάλα, αφου γινει εκβάθυνση. Αλλά μάλλον και αυτό δεν εξυπηρετει τα συμφέροντα κανα 2 που μπορουν και οριζουν καταστασεις.
Καλό απόγευμα.
-Ρε ανώνυμε, θα μας τρελάνεις; Θες να μας πεις ότι κάποιος συγκεκριμένος έστειλε τις βάρκες στη μαρίνα; Θες να μας πεις το όνομα και τον λόγο;
ΑπάντησηΔιαγραφή-Βασίλη, έχω αντίθετη άποψη, και την έχεις διαβάσει και πάλι, για την επιχειρηματικότητα του Δήμου. Όταν θα βρεθεί Δήμος, εκτός σπανίων περιπτώσεων, που θα μπορέσει να βάλει τάξη στην καθημερινότητα, που θα μπορεί να προσφέρει στον πολίτη τα απολύτως απαραίτητα τότε να συζητήσουμε για επιχειρηματικότητα από πλευράς του Δήμου.
Επιτέλους καταλάβετε ότι ή μαρίνα είναι άλλο πράγμα από το αλιευτικό καταφύγιο. Η κοινότητα έδωσε τα χρήματα για να κατασκευαστεί μαρίνα και όχι καταφύγιο. Ας διεκδικήσει ο Δήμος χρήματα για τη δημιουργία καταφυγίου.
Δηλαδή, πριν τη κατασκευή της μαρίνας πως έδεναν οι βάρκες στη Βασιλική σκάλα; Τώρα τι τις χαλάει να δέσουν;
Δεν θέλω να αναφερθώ στους υπαλλήλους αορίστου χρόνου Βασίλη γιατί είναι μια πονεμένη ιστορία που σηκώνει πολλή κουβέντα.
tis xalaei to mpastouni tou vretakou ...i mipws den xereis poio einai afto re karali????
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν λέω "αοριστου χρόνου" εννοώ ΟΧΙ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ" Ας δημιουργηθει δημοτική επιχειρηση και ας προσλάβει υπαλληλους. Δουλευεις - πληρωνεσε, δεν δουλευεις - σπιτι σου. Οι υπάλληλοι αορίστου χρόνου δεν ειναι πονεμενη ιστορία. Οι μονιμοι ειναι πονεμενη ιστορία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καθε Δημος δεν "προσφέρει" στον πολίτη. Είναι υποχρεωμένος να εκτελει καποιες εργασίες. Και αν δεν το κάνει φταιμε εμεις που έχουμε μάθει μονο να κριτικάρουμε και όχι να κανουμε κάτι. Ποιος έκανε έγραφη αναφορά ποτέ στην νομαρχία για την καθαριότητα της Πύλου ή για κάποια άλλη εργασια που δεν γίνετε σωστα? Ποιός έκανε αναφορά σε Δημοτικό ή Δημόσιο υπάλληλο επειδή δεν τον εξυπηρετούσε? Εχουμε τα κολλητιλικια, τα συγγενολόγια, και τις δημόσιες σχέσεις ρουσφετολογίας και εξυπηρέτησης. "Μην μιλάς θα τον χρειαστουμε αύριο" "Μην μιλάς, είναι ξάδελφος του Τάδε" και δουλεια συνεχίζει να μην κάνει κανεις. Γιατι δεν μιλάει κανεις μας.
Το τι είναι η μαρίνα θα το αποφασίσει όποιος αναλάβει να την εκμεταλευθεί. Και όταν θα την κοιτάζει άδεια τον χειμωνα, γιατι θα έχει διώξει τις βάρκες, θα την κοπανίσει, όπως όλοι που δεν έχουν έσοδα σε αυτη την χώρα. Και σε ρωτάω, αν εγω που έχω βαρκα μου ζητησει ένα Α ποσό, και του το δώσω, θα με αναγκασει να την βγαλω την βαρκα μου? Ή θα με υποχρεώσει κανεις να την βάλω στο λιμάνι? Το λιμάνι ειχε βάρκες όταν δεν υπηρχε εναλλακτική. Τώρα κανεις δεν θα την πάει εκει. Το αποτελεσμα θα είναι να φυγουν απο την μαρινα όλοι, οι βάρκες (ερασιτεχνικές) να πάνε εκτος θαλασσας, και το λιμάνι να αποκτησει ανα πολυ γραφικό θέαμα με ναντζες , φορτηγίδες, μαουνες και 2 -3 επαγγελματικά ψαραδικα. Ποιος θα αγφησει την βάρκα του να σπασει? Την βαρκα ο ιδιώτης δεν την πήρε για να ομορφήνει το λιμανι της Πύλου. Ρίξτε 1 ματιά πως ειναι το λιμάνι στο Φισκάρδο της Κεφαλονιας!!! Με τα κότερα να ειναι δίπλα στα τραπεζάκια απο τα μεζεδάδικα!!!
Από την άλλη το θεμα των σκαφων είναι άσχετο με το αν πάρει την εκμετάλευση ο Δήμος ή ιδιώτης. Και οι 2 θα δουν τι τους συμφέρει. Το θέμα είναι να αποκτησει έσοδα ο Δήμος. Η εύκολη λύση ειναι να κάθεσε και να εισπράτεις. Και ο νοικάρης να χορευει. Ο Δήμος και τα μέσα έχει για να τελειώσει το έργο, και να το εκμεταλευθεί σωστα, και εμεις υπάρχουμε να του θυμίζουμε οτι δεν λειτουργει ανεξέλεγκτα.
Δημος Αγ.Νικολάου Κρητης που εκμεταλευεται την μαρινα του.Δημοτική μαρίνα Κω-Νυσιρου.Δημοτική μαρίνα Ρθύμνου.
Αν οποιοσδοίποτε δημόσιος-δημοτικός υπάλληλος δεν κανει καλά την δουλειά του φταιμε εμεις που τον ανεχόμαστε. Και αν έχεις να διαλέξεις που θα παρκαρεις το αυτοκινητό σου, σε φθηνό και χωρίς ασφάλεια πάρκινγκ ή σε κλειστό και με security αλλά ακριβό, τι θα διάλεγες ???
Ο ΔΗΜΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΤΑΞΗ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟ ΣΠΙΤΙ (ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ) ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ????
ΑπάντησηΔιαγραφή..ΤΙ ΑΛΙΕΥΤΙΚΑ ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ... ΑΣ ΚΑΛΥΨΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ/ΧΑΡΑΚΩΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!!!ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ,ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ... ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΡΕΖΙΛΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ!!!!!!
ΕΙΠΑΜΕ, Ο ΚΑΦΑΝΤΑΡΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ. ΟΛΟ ΦΑΝΦΑΡΑ ΚΑΙ ΦΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤΑΧΤΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΛΙΔΗ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΜΑΡΙΝΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΗΜΕΤΕΡΟΙ ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ.
ΞΑΝΑ ΚΡΙΜΑ ΚΩΣΤΑΑΑΑΑΑ!!!
ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ
υπηρχε στη μελετη ενα ακομα αντιστοιχο "μπαστουνι" απο τη μαρινα προς το λιμανι????ΝΑΙ Η ΟΧΙ.εσυ κ. καραλη θα εδενες τη βαρκα σου στο λιμανι??? με το μαιστρο τι θα εκανες???? θε τη μαζευες απο την πλατεια????
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν,
ΑπάντησηΔιαγραφήγια να τελειώνουμε με το θέμα.
1ο. Η μαρίνα κατασκευάστηκε για σκάφη αναψυχής και όχι για ψαρόβαρκες. Η κοινότητα σαν τέτοια τη χρηματοδότησε.
2ο. Ανήκει στον ΕΟΤ και όχι στο Δήμο. Ο Δήμαρχος απλώς προσπαθεί να λειτουργήσει επιτέλους ένα έργο που ξεκίνησε δεκαετίες πριν και δεν έχει ολοκληρωθεί.
3ο. Τα όποια λιμενικά έργα (μπαστούνια και άλλα) έγιναν ή δεν έγιναν στη μαρίνα ή στη λιμενολεκάνη αφορούν την πολιτεία και μόνο και όχι ιδιώτες ή πρώην Δημάρχους.
4ο. Και προ της μαρίνας υπήρχαν βάρκες στη λιμενολεκάνη. Και βέβαια κάποιους χειμώνες κάποιες βάρκες είχαν υποστεί αβαρίες από τον καιρό όπως έγινε και μέσα στη μαρίνα όταν πήρε και αυτοκίνητο μέσα η θάλασσα.
5ο. Είναι στη διακριτική μου ευχέρεια να έχω την όποια άποψη για το πως πιστεύω ότι μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα η μαρίνα.
Αυτά, και τέλος με αυτό το θέμα.
Κάποιοι αγνοούν τα βασικά για τις λειτουργίες κάποιων πραγμάτων και βγάζουν λάθος συμπεράσματα.
Λυπάμε πάρα πολύ για τον τρόπο που αντιμετωπίζεις τις διαφορετικές απόψεις. Το "για να τελειώνουμε με το θέμα" τι σημαίνει? Οτι δεν θέλεις να συζητηθεί παραπάνω το θέμα. Οτι το κλεινεις εσυ με την δική σου άποψη ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μαρινα είναι χώρος ενλιμενισμού σκαφών. Η βαρκα ερασιτεχνικής αλιείας ΕΙΝΑΙ σκαφος αναψυχής.Και αν αύριο πληρωνει το ποσό που πρέπει δεν μπορει κανεις να την διώξει όσο τηρει τους κανονες "διαμονης".
1ον.Αν είναι του ΕΟΤ (δεν το αμφισβήτησε κανεις, ουτε ειπε κανεις οτι ειναι ιδιοκτησια του δημου) ποια κοινοτητα το χρηματοδότησε?
3ο Ενας ιδιώτης στην Ελλάδα πόσο μαλλον και ένας Δήμαρχος μπορει άνετα να πιέσει καταστασεις για καποιο έργο.(χωρις να θελω να πω οτι κατι τετοιο έγινε)
4ο Και πριν να γινει το λιμάνι καπου θα δενανε οι βάρκες.Αυτο δεν σημαινει οτι θα πρέπει να γυριζουμε πίσω. Ο κοσμος παει μπροστά και βελτιώνει τις συνθηκες συνεχώς.
5ο και ποιο σημαντικο . Ειναι στην ευχαίρια του καθενός να έχει άποψη, και σίγουρα κανεις δεν γνωρίζει πόσο σχετικός είναι ο καθένας μας σε κάποιος θέμα, ώστε να γνωρίζει περισσότερα από καποιον άλλο.Αυτο δεν μας κάνει ούτε απόλυτους ουτε κυρίως αυταρχικούς, ωστε να επιβάλουμε την γνώμη μας αλλά κυρίως την ελευθερία της γνώμης. Αν λοιπόν δεν εισαι φίλε μου διατεθιμένος να ακους την διαφορετική γνώμη, και πρέπει η δική σου να ειναι σωστή, ήτε γιατι έτσι νομιζεις ήτε γιατι είναι δικό σου το blog αυτό, καλύτερα να κανεις τις απαρετητες ρυθμισεις ώστε να μην μπορει καποιος άλλος να γραφει την γνωμη του. Αυτα από μενα, και δεν θα ξαναενοχλήσω σε ένα χώρο όχι και τόσο δημοκρατικό που η ελευθερια της άποψης και γνωμης ενοχλεί.
Βασίλη,
ΑπάντησηΔιαγραφή- το θέμα το αφήνω να το κλείσεις εσύ όταν θα κατανοήσεις τι είναι μαρίνα.
- Κοινότητα εννοώ την Ευρωπαϊκή που χρηματοδότησε το έργο.
- Εσύ προσπαθείς να επιβάλεις την άποψή σου σε ένα θέμα που δεν γνωρίζεις.
- Το blog είναι ανοιχτό σε όλους γιατί μου αρέσουν οι αντιπαραθέσεις. Αν είχα αντιδημοκρατικές αντιλήψεις θα είχα κλειδώσει τα σχόλια και θα έγραφα εγώ μόνο τις δικές μου απόψεις.
- Το "για να τελειώνουμε με το θέμα" είχε την έννοια ότι αρκετά ασχοληθήκαμε με κάτι που ο καθένας έχει τις απόψεις του και κάποιοι μάλιστα βρήκαν ευκαιρία να βγάλουν και τις "κακιούλες" τους μοιράζοντας ευθύνες σε ανθρώπους που δεν τις έχουν.
Βαγγέλη,
ΑπάντησηΔιαγραφή- Αν είναι "Αβραμόπουλος" είναι πολύ νωρίς για να το πεις.
- Μην επαναλαμβάνω τα ίδια. Η μαρίνα δεν είναι του Δήμου, επομένως είναι εκτός λογικής αυτά που γράφεις, ότι δηλαδή τη δίνει σε ιδιώτη.
- Πολιτιστικές εκδηλώσεις γίνονταν και από τους Καποδιστριακούς Δήμους. Μάλιστα στην Πύλο πολύ περισσότερες από τις φετινές. Γιατί αυτές οι εκφράσεις σου; Που είναι το μεμπτό;