Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΥΛΟΥ - ΝΕΣΤΟΡΟΣ Γνωμοδότηση κατά της συγχώνευσης σχολείων


Την αντίθεσή του σε καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολείων του Δήμου Πύλου - Νέστορος, που προτείνει ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας Νίκος Κλάδης, εξέφρασε ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο στην τελευταία του συνεδρίαση.
Το Δ.Σ. γνωμοδότησε υπέρ της παραμονής των παρακάτω σχολείων όπως έχουν μέχρι σήμερα: 4θέσιο ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Βλαχόπουλου, 3θέσιο ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Φοινικούντας, 1ο 6θέσιο ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Χώρας και 2ο 6θέσιο ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Χώρας.
Καταγράφοντας τους λόγους για τη θέση του αυτή, το Σώμα επισήμανε:

«Το Δημοτικό Σχολείο Βλαχόπουλου λειτουργεί επί σειρά ετών ως 3θέσιο, παρ‘ όλα αυτά πρέπει να παραμείνει στην οργανικότητά του ως 4θέσιο, επειδή αναμένεται αύξηση των μαθητών στα αμέσως επόμενα χρόνια. Το Δημοτικό Σχολείο Φοινικούντας έχει σήμερα 25 μαθητές και αναμένεται αύξηση του αριθμού τους, λόγω αυξημένου αριθμού νηπίων. Η απόσταση από την Μεθώνη είναι 18 χιλιόμετρα και ο χρόνος της δημόσιας συγκοινωνίας ξεπερνά τα 45 λεπτά που είναι πέρα από τα προβλεπόμενα για μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Πέραν τούτων το σχολείο υποδοχής (Δημοτικό Σχολείο Μεθώνης) δεν διαθέτει τους χώρους για αύξηση τμημάτων που θα χρειαστούν. Οι διαθέσιμοι χώροι του σχολείου υποδοχής (1ο Χώρας) είναι ανεπαρκείς σε αίθουσες και χώρους για να στεγάσουν 140 μαθητές. Το προαύλιο του σχολείου υποδοχής (1ο Χώρας) ομοίως είναι ιδιαίτερα ανεπαρκές ακόμα και για τους 65 μαθητές που έχει σήμερα το εν λόγω σχολείο. Η απόσταση από τα άκρα της πόλης (Χώρας) ξεπερνά τα 1.900 μέτρα και ο μοναδικός δρόμος πρόσβασης των μικρών μαθητών στο σχολείο υποδοχής είναι η εθνική οδός Κυπαρισσίας - Πύλου και η επαρχιακή οδός Καλαμάτας -Χώρας με πολύ μικρό πλάτος χωρίς πεζοδρόμια και πυκνή κυκλοφορία, καθιστώντας άκρως επικίνδυνη την διέλευση πεζών των μικρών μαθητών. Ο πληθυσμός της Δημοτικής Κοινότητας Χώρας τα τελευταία χρόνια βαίνει συνεχώς αυξανόμενος, είναι η μεγαλύτερη πληθυσμιακά πόλη στο δήμο με 3.600 περίπου κατοίκους και δεδομένης της αθρόας επιστροφής των πολιτών από τα αστικά κέντρα στην περιφέρεια προβλέπεται συνεχής αύξηση των μαθητών των σχολείων. Η παρουσία μεγάλων τουριστικών υποδομών (επιχείρηση Costa Navarino) στη σχολική περιφέρεια Χώρας και η κατασκευή κτηριακών εγκαταστάσεων για μόνιμη εγκατάσταση των απασχολουμένων σε αυτή, θα αυξήσει επιπλέον τον αριθμό των μαθητών».

"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 29/02/2012

3 σχόλια:

  1. "Η παρουσία μεγάλων τουριστικών υποδομών (επιχείρηση Costa Navarino) στη σχολική περιφέρεια Χώρας και η κατασκευή κτηριακών εγκαταστάσεων για μόνιμη εγκατάσταση των απασχολουμένων σε αυτή, θα αυξήσει επιπλέον τον αριθμό των μαθητών...."
    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ??? ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΑ.
    ΠΟΣΟ ΨΕΥΤΕΣ ΕΙΣΤΕ??
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για να ξέρετε η Πύλος έχει 320 παιδιά .Να ρωτήσετε λοιπόν πόσων θέσεων είναι και να αφήσουμε τις αηδίες.Συμφωνώ απόλυτα με τον ανώνυμο και να ξέρετε ότι όσο μεγαλύτερα είναι τα σχολεία τόσο τα παιδιά μαθαίνουν περισσότερα γράμματα.Συμφωνώ πως τα επιχειρήματα που προβάλονται είναι αερολογίες όμως στον βωμό της πολιτικής τα θυσιάζουμε όλα?Γίναμε όλοι ειδικοί?Μην τρελαθούμε κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνω απόλυτα με τα παραπάνω. Όντως τα επιχειρήματα είναι άθλια όπως α)η αρθρόα επιστροφή στη Χώρα(- λες και πόσοι θα γυρίσουν ή ακόμα ότι μόνο στη Χώρα θα επιστρέψουν όλοι ενώ στις άλλες περιοχές τίποτα), β)η απόσταση απο τα άκρα της πόλης είναι 1900 μ. (δηλαδή στην Καλαμάτα ή την Αθήνα δεν θα πρεπε να πηγαίνουν σχολείο τα παιδάκια εφόσον οι αποστάσεις ξεπερνάνε κατα πολύ τα 2 χλμ.) γ)για το Costa Navarino τα είπε όλα ο Ανώνυμος πιο πάνω λές και αν έρθουν για μόνιμη εγκατάσταση όλοι τη Χώρα(την πιο άσχημη και κακόγουστη περιοχη της Μεσσηνίας) θα επιλέξουν για διαμονή.
    Συγγνωμη αλλα αυτά τα επιχειρήματα είναι για γέλια και για κλάματα μαζί και αποδυκνύουν γι άλλη μια φορά το πόσο γελοίοι είναι ...
    -Δ Η Μ Ο Τ Η Σ Μ Ε Σ Σ Η Ν Ι Α Σ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή