Το παρακολουθεί από την πρώτη στιγμή το πρόβλημα της κατολίσθησης στο Δερβένι, στον υφιστάμενο εθνικό δρόμο Τρίπολης - Καλαμάτας, ισχυρίστηκε χθες ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης. Και ανέφερε πως το κόστος τηςαποκατάστασης είναι πολύ μεγάλο, σχεδόν απαγορευτικό, στα 8 εκ. ευρώ και μεταξύ των λύσεων “έριξε το μπαλάκι“ στο “Μορέα“.
Ο κ. Τατούλης υποστήριξε ότι από την πρώτη στιγμή έδωσε εντολή στις υπηρεσίες για αυτοψία και ανέφερε πως το πρόβλημα τον είχε απασχολήσει απ’ όταν παρουσιάστηκε πέρυσι και είχε παραδεχθεί πως υπήρχε κίνδυνος να αποκοπεί η Μεσσηνία. Ενημέρωσε ότι πριν από 1,5 μήνα συζητήθηκε σε σύσκεψη με την κοινοπραξία και με τον ειδικό γραμματέα ΣΔΙΤ και είπε πως «ζητήσαμε να διευθετήσει κάποια έργα η κοινοπραξία».
Επεσήμανε ότι υπάρχει μελέτη από την εποχή Σουφλιά που μπορεί να ενεργοποιηθεί και το κόστος είναι 8 εκ. ευρώ. «Αυτά που ξέρατε για 2 εκ. ευρώ δεν ισχύουν», ανέφερε χαρακτηριστικά. Εκτίμησε ότι «είναι δύσκολη η εποχή να δοθούν αυτά τα χρήματα« και μίλησε για δύο σενάρια αποκατάστασης: «Να γίνει νέα προκήρυξη με ειδική πρόσκληση, λόγω του επείγοντος ή με ευθύνη του επικεφαλής της παραχώρησης να περάσει το έργο στην παραχώρηση», εννοώντας το “Μορέα“. Κλείνοντας, είπε ότι «σήμερα - αύριο θα έχουμε την τελική απόφαση».
"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 06/03/2012
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΗΜΑΡΤΟΝ. ΠΟΙΟΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑ? ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ? 8ΕΚ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΥΤΟ? ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ? ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΒΟΥΝΟ? ΕΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΕ. ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑ ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ!!
ΑπάντησηΔιαγραφή