Μετά το Πάσχα -το πιθανότερο- θα γίνει το έργο της οριστικής αποκατάστασης, της προστασίας του υφιστάμενου δρόμου Τρίπολης - Καλαμάτας στο Δερβένι. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, το έργο πρόκειται να ανατεθεί στο “Μορέα“ και αναμένεται η σχετική υπογραφή του υπουργού Υποδομών Μάκη Βορίδη, καθώς χρήματα από εθνικούς πόρους δεν υπάρχουν.
Από το υπουργείο μάς ενημέρωσαν ότι οι άμεσες εργασίες αποτροπής της κατολίσθησης
έχουν γίνει - και επεσήμαναν πως τη λύση θα τη δώσει το έργο με τις πασσαλοστοιχίες.
Σημείωσαν ότι αυτό θα γίνει το συντομότερο δυνατό, μόλις το επιτρέψει ο καιρός -όταν δηλαδή στεγνώσει το έδαφος-, κι εκτιμάται πως το έργο θα υλοποιηθεί μετά το Πάσχα. Με βάση την ενημέρωση, η κατάσταση στο Δερβένι παρακολουθείται καθημερινά, και για να υπάρξει η καλύτερη δυνατή διασταύρωση η μελέτη εξετάζεται κι από άλλο ειδικό γεωτεχνικό γραφείο, προκειμένου να επιβεβαιωθεί ότι αυτό που πάει να γίνει είναι το σωστό. Στέλεχος του υπουργείου παρατήρησε ότι «όφειλε η Περιφέρεια Πελοποννήσου να έχει ασχοληθεί και να κάνει τη δημοπρασία. Από την εποχή Σουφλιά οι παλιοί εθνικοί δρόμοι έχουν περάσει στην ευθύνη της Περιφέρειας, κρατικής αρχικά και αιρετής στη συνέχεια».
Διευκρίνισε πως «δεν υπάρχουν χρήματα από εθνικούς πόρους και δεν μπορούν να δοθούν χρήματα του ΕΣΠΑ για παλιούς εθνικούς δρόμους» και σημείωσε: «Μόνο νέα έργα χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ. Εξαίρεση έγινε μόνο στο Παραδείσια - Τσακώνα και γι’ αυτό χρειάστηκε ολόκληρη διατριβή... Το νέο έργο στο Παραδείσια - Τσακώνα δεν έχει καμιά σχέση με το προηγούμενο. Σημεία του δρόμου όπου δεν άλλαξε τίποτα, δεν πληρώνονται από το ΕΣΠΑ. Το ΕΣΠΑ πληρώνει τις νέες γέφυρες, το “κατ-εντ-κάβερ“ και το
ημιστέγαστρο, τα καινούργια αποστραγγιστικά και τις νέες βελτιωτικές χαράξεις».
"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 15/03/2012
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου