Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Χωρίς κάγκελα οι τρεις ναύαρχοι στην Πύλο


Το σημαντικότερο έργο ίσως του Δ. Καφαντάρη στην Πύλο με αρμόδιους τον αντιδήμαρχο Π. Κοντογόνη και πρόεδρο του τοπικού Κ. Νερατζόγλου είναι η αφαίρεση του σιδερένιου καγκελόφρακτου στο Μνημείο Τριών Ναυάρχων και αντ’ αυτού την κατασκευή χαμηλού στηθαίου με την κάλυψη μαρμάρου. Οπως έχει ξαναγραφτεί, τα κάγκελα τα συναντάς στον Κορυδαλλό, στην Κασσάνδρα, στη Μακρόνησο κ.τ.λ. Για την εξαιρετική πλατεία της Πύλου με τα ιστορικά πλατάνια της, η καγκελόφραξη του Κόδριγκτον, του Δεριγνί και του Χέυδεν στο μνημείο όπου υπάρχουν τα ομοιώματα των προσώπων τους και τα φωτογραφίζουν οι επισκέπτες, προηγείται το μασίφ κάγκελο, λες και το τίμημα για την προσφορά των ναυάρχων που συμμετείχαν στη Ναυμαχία του Ναβαρίνου ήταν αυτό και μόνο αυτό. Συμμετείχαν στην απελευθέρωση του έθνους γράφοντας τον επίλογο της Επανάστασης και μεις τους κλείσαμε στο κάγκελο σαν τον Κολοκοτρώνη στο Ναύπλιο.

Για την ιστορία να πούμε ότι η μοναδική παρέμβαση που πραγματοποιήθηκε ήταν επί δημαρχοντίας Χρονόπουλου όταν αφαιρέθηκαν οι λόγχες. Υπήρχαν και λόγχες δυστυχώς και το θέαμα σε παρέπεμπε στην εποχή του σιδήρου όταν πρωτοκατασκεύαζαν οι άνθρωποι πολεμικό υλικό. Κι όλα αυτά για την προστασία του μνημείου. Να μην μπαίνουν οι πιτσιρικάδες μέσα. Εδώ πάμε σε άλλο ζήτημα, που ούτε καν ήθελε συζήτηση γιατί θεωρείται αυτονόητο, αλλά δυστυχώς το αυτονόητο μερικές φορές θέλει την ανάλυσή του. Η προστασία ενός χώρου που αποτελεί ιστορία αρχίζει πρώτα απ’ όλα από το σπίτι του καθενός ανάλογα με την διαπαιδαγώγηση που λαμβάνουν τα παιδιά από τους γονείς. Υστερα από το σχολείο αν ο γονιός δεν γνωρίζει από διαπαιδαγώγηση. Αν και το δεύτερο σκέλος αποτύχει των «εξετάσεων» τότε πρέπει να κλείσουν τα σχολεία. Στο τέλος έρχεται ο κάθε δήμος προκειμένου να συντηρήσει, να βελτιώσει, να προσθέσει ή να αφαιρέσει ώστε το αντικείμενο του έργου να αποτελεί πολιτισμό, αφού πρόκειται για κάτι ιστορικό που -δόξα τω Θεώ- η Πύλος έχει επάρκεια.
Στην τελική αν η Πύλος ως σύνολο αδυνατεί να συμπεριλάβει στο όλον της ανάπτυξής της και των έργων της τα τρία αυτά σκέλη, ας οπισθοδρομήσουμε και να τοποθετήσει ο δήμος έναν παιδονόμο να απαγορεύει τα παιδιά να μπαίνουν μέσα στο μνημείο. Και ο παιδονόμος αποτελεί στοιχείο του παρελθόντος για την Ελλάδα. Να επανέλθει αν είναι απαραίτητο και να ’χει και βούρδουλα. Με κάτι τέτοια αναδρομούμε εδώ στην Πύλο και μας πιάνει σύγκρυο.
Πρώτη γυμνασίου σχολικό έτος 1966-1967. Συνάντησα ένα απόγευμα τον γυμνασιάρχη. Με είχε στείλει η μάνα μου να αγοράσω ρύζι. Χάζεψα λίγο, μέχρι που έδυσε ο ήλιος στη Σφακτηρία. Η ώρα ήταν απαγορευτική για τους μαθητές μετά τη δύση του ήλιου.
Ελα δω, έλα δω. Πού γυρνάς τέτοια ώρα; Με ’στειλε η μάνα μου κύριε γυμνασιάρχη να πάρω ρύζι. Και γιατί χαζεύεις; Τσακίσου γρήγορα σπίτι σου. Κατά διαβολική σύμπτωση εκεί που πηλάλαγα, φάτσα μόστρα ο Τάσος ο χωροφύλακας παιδονόμος. Ακόμα το ρύζι μού κάθεται στο λαιμό. Αυτό σήμαινε τότε απαγόρευση. Τίθεται το ερώτημα. Αλλος τρόπος δεν υπάρχει εκτός του φασισμού;
Τέλος θα πρέπει να αναφερθεί για το συγκεκριμένο έργο ότι θα υπάρξουν και οχλήσεις. Κάποια σκόνη που θα σηκωθεί, κάποιο τριβείο θα ακούγεται, η μπετονιέρα να φτιάξει χαρμάνι για να κολλήσει το μάρμαρο... Αν δεν σπάσεις αυγά δε φτιάχνεις ομελέτα, ούτε τηγανητά βεβαίως εκτός και τ’ αυγά τρώγονται μόνο βραστά.
Καλύτερα όμως ομελέτα παρά "βράσε όρυζα" όταν πρόκειται για έργα.
Σεβασμός στο μνημείο. Οι γονείς θα ευθύνονται.

Τάξης Αλεξάκης "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ online" 02/06/2012

24 σχόλια:

  1. Ωραία έργα, πιστεύω ότι θα είναι πιο όμορφα από πριν και συμφωνώ με τον αρθογράφο ότι από όλους εξαρτάτε αν θα παραμένει ωραίο. Αλλά μια ερώτηση μήπως κάποιος υπεύθυνος μπορεί να πει πόσο θα κοστίζει όλο αυτό και ποιος πληρώνει; Γιατί αν δεν είναι δωρεά από κάποιον που βρίσκει ο Δήμος λεφτά αφού ακούγετε ότι δεν έχουν λεφτά για καύσιμα να γεμίσουν τα αμάξια κατά διαστήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν παιζόσαστε με τίποτα. Δεν κάνει έργα ο Δήμος, τον εγκαλείτε γιατί δεν κάνει. Κάνει έργα ο Δήμος τον εγκαλείτε για το που βρήκε τα λεφτά.
    Έλεος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έργα είναι να γίνει ο δρόμος που πάει στον σκουπιδότοπο σωστός που έχουν διαλυθεί όλα τα απορριμματοφόρα από τα πολλά δρομολόγια αν και κανένας τώρα δεν μιλάει για τον σκουπιδότοπο λες και δεν υπάρχει. Έργο είναι να τελειώσει ο βιολογικός που είναι ζήτημα αν έχει συνδεθεί η μισή Πύλος όπως και να καταφέρει κάποιος να βάλει μια τάξη γύρο από την πλατεία με τον χαμό από τα παρκαρισμένα αμάξια αλλά μια ματιά μπροστά στο Δημαρχείο και στον παράδρομο θα καταλάβει κάποιος, αφού δει ότι κάτω από τα απαγορευτικά στάθμευσης τα αμάξια είναι η ανθρώπων που εργάζονται εκεί η αυτών που διοικούν. Ακριβώς όπως το είπες Κώστα Έλεος !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδη βγαλαν ενα καγκελο σημαινει οτι καναν και εργο??θα τρελαθουμε εντελως.....Εδω αρχησαν τις εργασιες πριν το 3 ημερο του αγιου πνευματος...και ερχεται ο επισκεπτης και βλεπει την μπετονιερα και το κομπρεσερ να βαραει ...!
    αρα μπραβο τους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μετα θλιψης διαβάζω πως "Το σημαντικότερο έργο ίσως του Δ. Καφαντάρη στην Πύλο είναι η αφαίρεση του σιδερένιου καγκελόφρακτου στο Μνημείο Τριών Ναυάρχων και αντ’ αυτού την κατασκευή χαμηλού στηθαίου με την κάλυψη μαρμάρου".
    Εαν αυτό είναι το σημαντικότερο έργο που έκανε στην Πύλο χαρισμά σας. Ντροπη και ξεφτίλα για κάθε άνθρωπο που μένει στην Πύλο μια αφαίρεση καγκέλου ώς το μεγαλύτερο έργο..Οσον αφορά τον πρώτο ανώνυμο τι χρήματα χρειάζεται για να γίνει αυτό?εκατομμύρια σάμπως?Οντως δεν πάμε καλα με τα μυαλά μας. Καταργούν την νοημοσύνη μας πια.Αν θελει να κάνει έργο το χω γράψει πολλε΄ς φορές η πλατεία θέλει ΑΝΑΠΛΑΣΗ και όχι λύσεις τύπου παρτέρια και αφαίρεση καγκέλων άκουσων άκουσων.Οπότε μην επικαλείστε έργο γιατί δεν είναι σε καμμία περίπτωση.
    Έχει περάσει 1,5 χρόνος και αυτό είναι το σημαντικότερο έργο στην Πυλο? Ντρεπομαι πραγματικά για τα χάλια τους.Κάτι είχε δηλώσει για τη παραλιακή ζώνη και για μαρίνα.Που βρίσκονται αυτά ενόψει καλοκαιριού?
    -Δ Η Μ Ο Τ Η Σ Μ Ε Σ Σ Η Ν Ι Α Σ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάγκες μην σκοτίζεστε.Οτι και να λέμε αυτοί θα κάνουν μικροπράγματα ανευ ουσίας έτσι για να δείξουν ότι κάτι κάνουν.Γιαυτό και φροντίζουν κάθε φορά που θα βρίσκονται επισκέπτες στην Πύλο να κάνουν και κάποιο πασάλημα να δείξουν υποτιθέμενο έργο.Εχουν καλουπόσει στην παραλία 20 μέτρα στην άκρη του δρόμου εδώ και ένα μήνα και τσιμέντο δεν έριξαν.Το φυλάνε για όταν γεμίσει η παραλία κόσμο και σύσωμοι θα κάθονται και θα παρακολουθούν φουσκόνοντας και πάλι σαν γάλοι για το σπουδαίο έργο τους.Τά έξοδα για το μνημείο στην πλατεία είναι περιττά,γιατί πάλι θα το χαλάσουν σε μια επικείμενη ανάπλαση της πλατείας.Φαίνεται πως στον Δήμο Πύλου-Νέστορος δεν έχει φτάσει ακόμα η οικονομική κρίση.Λεφτά για πέταμα έχουν.Το μνημείο είχε γρασίδι που το μόνο που ήθελε ήταν νερό και κούρεμα.Μέσα σε ένα χρόνο καταφέρανε να το ξεράνουν.Απ ότι έμαθα στα παλαιά χασάπικα φτιάχνουν τουαλέττες δίπλα στις τουαλέττες.Πίσω από το παλαιό γυμνάσιο πηγαίνετε να δείτε τις τουαλέττες της ντροπής.ΗΜΑΡΤΟΝ!!!Σε έναμιση χρόνο έχουν παρελάσει από τον Δήμο του κόσμου οι εργάτες για τον τομέα καθαριότητας.Το αποτέλεσμα?Η πιο βρώμικη Πύλος που υπήρξε ποτέ.Νομίζετε πως Πύλος είναι μόνο η πλατεία?Ντροπή.Κόβουν τα χορτάρια στους δρόμους μέσα στην πόλη με τα χορτοκοπτικά και τα κομένα τα αφήνουν να ξερένονται στους δρόμους λες και είναι ο δρόμος Κυνηγού -Αβαρνίτσα.Αλλά τι να λέμε στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παλαιοότερα σε κάποιους κακοφάνηκε για τα σχολιά μου περί φιλαρμονικής.Σήμερα τα παιδιά πήγαν στου Ρωμανού -το χωριό του Δήμαρχου-για την γιορτή του Αγίου Πνεύματος.Τα παιδιά λοιπόν κατενθουσιασμένα για την μετά την λιτανεία φιλοξενεία σας σας ευγνωμονούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ.
    Η λέξη ευγνωμονούν εντός εισαγωγικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοίτα μην εμφανιστεί Κανά τιμολόγιο γι’ αυτήν τη δουλειά μετά και μας σηκωθεί η τρίχα Δημότη Μεσσηνίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν καταλαβαινω γιατι θα πρεπει να λεμε και μπραβο που εγινε καποια εργασια στην Πυλο γιατι αυτο εγινε και οχι εργο! Αυτος δεν ειναι ο ρολος του δημου? Και ο ρολος του σωστου πολιτη που εχει το δρομο του καθαρο τα παιδια του μεγαλωμενα με σεβασμο πρωτα απ'ολα και καθε τεσσερα χρονια ψηφιζει συνειδητα ειναι να υπενθυμιζει στον εκαστοτε δημαρχο τον λογο για τον οποιο ειναι σε αυτη τη θεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΣΤΟΡΑ

    ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ.

    ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ GEORGE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανωνυμε 4 Ιουνίου 2012 1:46 μ.μ.
    Ελπίζω πως όχι.Και επιμένω πως αυτό δεν πρέπει καν να συγκαταλέγεται ως έργο γιατί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
    Μετα απο 1,5 χρόνο οι άνθρωποι συνεχίζουν το καταστροφικό τους έργο για τον τόπο.Γιατι και όταν δεν παράγεις έργο καταστροφή είναι και μην βγούν οι καλοθελητές και πουν τα αναμενόμενα πάλι περι κρίσης και αηδίες γιατι αυτά τα έχω ξαναπεί σε προηγούμενα Post πως βρίσκονται λεφτά απο προγράμματα αρκεί να υπάρχει γνώση, επιμονή και συνεχής ενημέρωση. Μα στο Δήμο μας κυριαρχεί η τεμπελιά,η ανευθυνότητα και τα δελτια τυπου προβολής του "Δημαρχου".
    -Δ Η Μ Ο Τ Η Σ Μ Ε Σ Σ Η Ν Ι Α Σ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΕΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΑΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ, ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΜΕ ΠΑΝΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΘΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ.

    ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ.

    ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΥΤΩΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΛΟΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΥΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΕΡΕΤΗΘΟΥΝ ΠΕΝΤΕ ΕΞΙ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ

    ΖΗΤΩ ΣΤΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν δεν θες να ακους για την πλατεια μην μπαινεις να διαβασεις εδω που ο τιτλος αφορα την πλατεία.Εμας μας ενδιαφέρει και εισαι βαθια νυχτωμένος αν νομιζεις οτι είναι για να εξυπηρετηθουν τα καταστήματα και μονο.
    Ασχολησου λοιπον με τα θεματα που σ ενδιαφερουν γιατι για μενα προσωπικα ειναι πολυ σημαντικο θεμα η πλατεια της Πυλου και απλως την αποψη μου παραθέτω. Διμαρτυριες του καναπε που αναφερεις κτλ δεν κολλουν στην περιπτωση εδω να ξερεις και συχνα στην Ελλαδα συγχεουμε πραγματα και καταστασεις.
    -Δ Η Μ Ο Τ Η Σ Μ Ε Σ Σ Η Ν Ι Α Σ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΦΙΛΕ ΔΗΜΟΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

    Η ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ.

    ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΥΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ (ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΝΩΝΥΜΕ Η πλατεία της Πύλου είναι σημαντική γιατί όποιος επισκέπτης περάσει από την Πύλο θα κάνει μια στάση.Επειδή λοιπόν η πρώτη εντύπωση είναι αυτή που προδια θέτει για την περαιτέρω διαμονή του στην πόλη,η πλατεία παίζει πολύ σπουδαίο ρόλο σε αυτό.Είναι ένας παράγοντας στο να καθηλώσει τον επισκέπτη και να τον κρατήσει εδώ. Βέβαια και για εμάς τους ντοπιους είναι σημαντικό να αλλάξουμε παραστάσεις και να γίνει και για εμάς πιο ευχάριστη η διαμονή μας στον τόπο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ Ανώνυμε 5 Ιουνίου 2012 3:01 μ.μ.(Αν θες βάλε ενα όνομα για να μπορούμε να προσφωνουμαστε μεταξύ μας και να μην γραφω Ανωνυμε κτλ.)
    Να σου απαντήσω στο ερωτημά σου. Καταρχάς δεν βάζω κανένα έργο πάνω απο τους πολίτες-συνδημότες (είτε είναι απο την Πύλο είτε απο οποιοδήποτε μέρος του Καλλικρατικού Δήμου), για να είμαι ξεκάθαρος στις απόψεις μου. Πιστεύω οτι ο πολίτης και οι βασικές τουλάχιστον παροχές που πρέπει να έχει είναι το κύριο μέλημα οποιουδήποτε θέλει να ασχολείται με τα κοινά. Δύστχος όπως μπορόυμε να διακρίνουμε όλοι ζούμε σ ένα κράτος που δεν ενδιαφέρεται για τους πολίτες του και δεν αντιπροσωπεύει αυτό που λέμε Κοινωνικό κράτος. Αυτο είναι το πιο θλιβερό απ όλα και απο εκεί ξεκινάει η Πηγή του Κακού κατα την αποψή μου πάντα.
    Άρα σε σχέση με τους συνδημότες και τους ανθρώπους κανένα έργο δεν μπορεί να τους αντικαταστήσει.Και αυτό που θέλω να πω με αυτό είναι πως αν μας λέγανε -υποθετικά-δίνω εργασία σε κάθε δημότη της περιοχής που θέλει να εργαστεί και δεν θα φτιαχτεί καμμιά πλατεία προφανώς και θα μουν υπέρ.
    Απο την άλλη επειδή τα χρήματα για έργα προέρχονται απο άλλα κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης που ουσιαστικά τα "τσιμπούν" ορισμένοι Δήμαρχοι επειδή είναι πιο ικανοί και τρέχουν τις διαδικασίες θεωρώ αυτονόητο πως εαν πραγματικά ήξεραν και δεν πελαγοδρομούσαν με το παραμικρό η πλατεία και οι περιμετρικοί δρόμοι θα ανακατασκευάζονταν χωρίς κανένα κόστος για το Ελληνικό Δημόσιο.Γιατί πχ να παρεί ο Δήμος Τρικκαίων κονδύλι για αναπλαση πλατείας και δρόμων και να μην κοστίσει τίποτα στην Ελλάδα και ο δικός μας (Δήμος) τίποτα? Η απάντηση: Διότι είναι άχρηστοι πραγματικά αυτοι που είναι στη Δημοτική Αρχή τώρα και με εκνευρίζει το γεγονός πως ουσιαστικά εμπαίζουν την νοημοσύνη μας με τις κινήσεις τους.
    Όσο για το ποσης μεγάλης σπουδαιότητας είναι η πλατεία με καλύπτει ο φίλος Νέστωρ στο πιο πάνω Post.
    Επίσης να ξέρεις ότι η περιοχή μας γενικά είναι αδικήμένη και σε υποδομές και σε έργα.Είμαστε ο τελευταίος τροχός της αμάξης. Η Πύλος είναι η δευτέρη πόλη της Ελλάδος που απέκτησε Ρυμοτομικό Σχέδιο μετα την Πάτρα.(Η Αθήνα, η Θεσ. και όλες οι υπόλοιπες πόλεις απέκτησαν αρκετά χρόνια αργότερα). Αυτό για όποιον γνωρίζει λέει πολλά για το τι πόλος ανάπτυξης μπορούσε να είναι.Η ευκαιρία όμως πέρασε προ πολλού και τώρα ότι μπορεί να γίνει είναι βάση ημίμετρων ανάπτυξης...
    -Δ Η Μ Ο Τ Η Σ Μ Ε Σ Σ Η Ν Ι Α Σ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ??????


    ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΘΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ????


    ΚΟΛΟΤΟΠΟΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...
    ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ...ΓΛΙΤΣΗΔΕΣ ΜΙΑ ΖΩΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν είμαι Πάγκαλος για να τάζω λεφτά.Γεγονότα παραθέτω απλώς.Όσον αφορά με τον κωλοτοπο γεμάτο ρουφιάνους κτλ που αναφέρεις επέτρεψε μου να σου πω πως παντού τα ίδια λένε(άρα αν το θέτεις έτσι μάλλον το πρόβλημα είναι Ελληνικό γιατί δεν μπορεί σε κάθε μέρος που έχω πάει να ζήσω να ακούω αυτήν την ατάκα)..Οπότε εγώ προσωπικά θα διαφωνήσω μαζί σου.Για μένα είναι Ευλογημένος τόπος με κοινούς ανθρώπους, με τα καλά και τα κακά τους.
    -Δ Η Μ Ο Τ Η Σ Μ Ε Σ Σ Η Ν Ι Α Σ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

    ΑΠΟ ΑΝΩΝΥΜΟΣ (5 Ιουνίου 2012 3:01 μ.μ.)

    ΤΩΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ.

    1. ΝΕΣΤΩΡ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ Η ΕΜΠΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.

    2. ΔΗΜΟΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ, ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ
    ΠΛΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥΣ
    ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣ.

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΠΕΙΔΗ Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟΠΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΕ ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΙ ΕΝΑ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΠΥΛΟΥ ΟΠΟΥ ΘΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΣΟ ΘΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ.

    ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ (ΑΡΚΕΤΑ) ΧΡΟΝΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΛΑΣΗ.

    ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φίλε ΑΝΩΝΥΜΕ (5 Ιουνίου 2012 3:01 μ.μ.)
    Σεβαστές οι απόψεις σου και προφανώς το να διαφωνούμε είναι υγιές. Χωρίς την καμμία μα καμμία διάθεση να το παίξω ειδήμων και να προσβάλλω τις απόψεις σου(γι αυτό να σαι σίγουρος) απλώς πρέπει να σου εξηγήσω δύο πράγματα επειδή τυγχάνει και ξέρω μερικά πράγματα στο πως λειτουργεί το σύστημα με τις χρηματοδοτήσεις έργων.
    Η πλατεία δεν είναι τοπικό έργο στα πλαίσια του Δήμου.Η πλατεία θα μπορούσε άνετα να χρηματοδοτηθεί μέσω ΕΣΠΑ που συγχρηματοδοτεί δράσεις 100% με χρήματα απο το ταμείο του ΕΣΠΑ και που για πχ η πλατεία της Καλαμάτας χρηματοδοτήθηκε απο εκεί..αρκεί να το χαν τρέξει πιο πρίν μιας και τώρα έχει κλείσει η πρόσκληση..Επίσης έχω αναφέρει σε παρελθόντα Post προγράμματα που τρέχουν γιατι δεν είναι μόνο το ΕΣΠΑ.
    -Δ Η Μ Ο Τ Η Σ Μ Ε Σ Σ Η Ν Ι Α Σ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΟΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΟΠΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΙΚΡΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟ ΠΧ Ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΤΑΜΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΜΕΣΟ Η ΕΜΜΕΣΟ ΟΦΕΛΟΣ ΠΑΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ (ΑΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΠΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ).

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΛΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΟΤ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ.

    ΑΚΟΜΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΡΘΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΑΝΑΛΙΣΚΟΜΑΣΤΕ
    ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΑΜΑ ΜΕ ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ Ο ΠΑΙΔΟΝΟΜΟΣ ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ.

    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΕΦΕΡΑ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ
    "ΚΑΝΑΠΕ"

    ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φίλε μου αφού σου εξηγώ ότι ούτε ο κάτοικος απο την Ποταμιά ούτε απο πουθενά αλλού θα πληρώσει γι αυτο το έργο αν ενταχθεί..και απο την άλλη για να το θέσω απλά γιατί πχ το Αίγιο να κάνει ανάπλαση πλατείας μεσω ΕΣΠΑ και όχι η Πύλος αφού καισ τις δυο περιπτώσεις δεν θα πληρώσει κανείς?
    Δεν μιλώ για πόρους του Δήμου.
    Μου λες για το Δήμαρχο και το Δ.Σ. εεε είναι απλά τα πράγματα δεν ξέρουν και δεν έχουν γνώση απο προγράμματα γιατί για να εντάξουν ένα έργο πρέπει εκτός απο έτοιμη μελέτη(στο παράδειγμα της πλατείας της Πύλου υπάρχει) πρέπει να ψάχνονται συνέχεια για προσκλήσεις προγραμμάτων. Δεν είναι πρόβλημα για άλλους Δήμους γιατί στο δικό μας είναι αυτό σου εξηγώ. Γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει εξειδικευμένο προσωπικό να ψάχνει και να αναζητά λύσεις. Το πρόβλημα είναι τοπικό δεν είναι σε όλους τους Δήμους γι αυτό δεν βλέπεις να γράφονται άρθρα σχετικά με το πρόβλημα.Άρα και οι δράσεις που αναφέρεις απο ποιόν πρέπει να γίνουν απο μένα??η απο το Δημαρχείο που δεν ξέρουν που τους πάν τα 4?
    Και όλα αυτά που σου λέω στα λέω υπεύθυνα και συγκεκριμμένα και όχι αερολογώντας.
    -Δ Η Μ Ο Τ Η Σ Μ Ε Σ Σ Η Ν Ι Α Σ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν ξέρω αν ίδρωσε το αφτί τους μετά τα σχολιά μας η αν είναι τυχαίο το γεγονός,το τσιμέντο πάντως στην παραλία έπεσε.Διαισθάνομαι λοιπόν οτι παρακολουθούν τα σχολιά μας,και αυτό είναι θετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή