Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Ο Μεσσήνιος Γιώργος Βενιζέλος διευθυντής του FBI Νέας Υόρκης


Ο Μεσσήνιος ομογενής Γεώργιος Βενιζέλος διορίστηκε διευθυντής του FBI, στη Νέα Υόρκη. “Είμαι πολύ χαρούμενος. Το Τμήμα του FBI στη Νέα Υόρκης είναι πολύ μεγάλο, το μεγαλύτερο ίσως σ’ όλη τη χώρα, και προσβλέπω με ενθουσιασμό να πάω στη Νέα Υόρκη. Ήταν κάτι που ήθελα να κάνω πριν το τέλος της σταδιοδρομίας μου», δήλωσε στον «Εθνικό Κήρυκα”  ο Γεώργιος Βενιζέλος.
Μιλώντας στον «Εθνικό Κήρυκα» για τις προτεραιότητές του , ο κ. Βενιζέλος τόνισε «Η πόλη της Νέας Υόρκης ήταν και θα είναι πάντοτε ο στόχος κάποιας τρομοκρατικής επίθεσης, γι’ αυτό είναι πολύ σπουδαίο να κάνουμε ό,τι μπορούμε για το θέμα της τρομοκρατίας», τόνισε. «Ψηλά στις προτεραιότητές μου θα είναι και το οικονομικό έγκλημα, καθότι η Νέα Υόρκη είναι η οικονομική πρωτεύουσα του κόσμου και θέλουμε να είμαστε βέβαιοι πως κρατούμε τη Γουόλ Στριτ “έντιμη”».

Σύμφωνα με τον κ. Βενιζέλο, o οποίος μέχρι σήμερα ήταν διευθυντής του FBI στην πόλη της Φιλαδέλφειας, το Τμήμα του στη Νέα Υόρκη έχει περίπου 2.200 στελέχη και
πράκτορες, τους οποίους θα επιβλέπει και θα συντονίζει ο ίδιος προσωπικά. Ο πατέρας του μετανάστευσε στις Ηνωμένες Πολιτείες στη δεκαετία του 1940 από την περιοχή της Καλαμάτας και η μητέρα του γεννήθηκε στην πόλη του Λόουελ της Μασαχουσέτης, αλλά οι γονείς της κατάγονταν από τη Μεσσηνία.
Ο κ. Βενιζέλος έχει πει σε παλιότερη συνέντευξη ότι «ο πατέρας μου ήταν επιτόπιος καπετάνιος λιμένος και εργαζόταν για την εταιρεία ‘Hellenic Lines’ που είχε έδρα στον Πειραιά, αλλά και το Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης».
Εχει επισκεφθεί την Ελλάδα πολλές φορές, κι όπως έχει πε, «πήγα και επισκέφθηκα το χωριό του πατέρα μου» και υπογράμμισε πως «είμαι πάρα πολύ περήφανος για την ελληνική μου κληρονομιά. Η σύζυγός μου είναι Ελληνίδα, έχω τέσσερα παιδιά, ο μεγαλύτερος είναι ο Κωνσταντίνος. Πήγαν στο ελληνικό και στο κατηχητικό σχολείο, πηγαίνουμε στην εκκλησία κάθε Κυριακή, είμαστε πολύ υπερήφανοι για την καταγωγή και κληρονομιά μας, είμαι υπέρ της ελληνικότητας». Ο κ. Βενιζέλος γνωρίζει αρκετά καλά την ελληνική γλώσσα, κι όπως είπε χαμογελώντας «θα μπορούσα να την ήξερα καλύτερα. Η γιαγιά μου μου έλεγε πάντοτε να μου μιλάς ελληνικά, κι εγώ της απαντούσα στα αγγλικά, αλλά θέλω να σας πω ότι καταλαβαίνω πολύ καλύτερα από ό,τι μπορώ να μιλήσω».

"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 30/10/2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου