Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Από Costa Navarino και Καρέλια: Επιχειρηματική στροφή στην αγροτική παραγωγή


Την ελπίδα τους ότι η διημερίδα για την προώθηση των εξαγωγών αγροτικών μεσσηνιακών προϊόντων, που θα γίνει στην Costa Navarino, 11 και 12 Μαρτίου, μπορεί να γίνει απαρχή μια ευρύτερης αναπτυξιακής δραστηριότητας εξέφρασαν οι εκπρόσωποι των ιδρυμάτων "Καπετάν Βασίλης" και "Γεώργιος και Βικτωρία Καρέλια" που συνδιοργανώνουν την εκδήλωση.
Η συνεργασία αυτή γεννά προσδοκίες για την αξιοποίηση των παραγωγικών δυνατοτήτων του νομού καθώς η ΤΕΜΕΣ Α.Ε. που διαχειρίζεται την Costa Navarino ήδη προωθεί μεσσηνιακά ποιοτικά αγροτικά προϊόντα, ενώ η "Καρέλιας ΑΕ" διαθέτει τεράστιο δίκτυο πωλήσεων σε όλο τον κόσμο. 
Χθες οι εκπρόσωποι των δύο ιδρυμάτων μίλησαν σε συνέντευξη Τύπου για τη διημερίδα προώθησης των εξαγωγών των ποιοτικών αγροτικών προϊόντων της Μεσσηνίας. Την οργανώνουν τα Ιδρύματα Καπετάν Βασίλη και Γεωργίου και Βικτωρίας Καρέλια, με την υποστήριξη του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων, της αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα και του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας και υπό την αιγίδα των υπουργείων Αγροτικής Ανάπτυξης, Ανάπτυξης και Εξωτερικών.
Η Βίκυ Καρέλια, πρόεδρος του Ιδρύματος Γεωργίου και Βικτωρίας Καρέλια, εξέφρασε την ελπίδα αυτή η συνεργασία να είναι η απαρχή και για μελλοντικές δραστηριότητες του τόπου, καθώς "διακαής πόθος μας η ανάπτυξη της Μεσσηνίας". Αναφέρθηκε στους στόχους του ιδρύματος και παρατήρησε πως η επιδίωξή τους είναι η οικονομία, η βιομηχανία και η παραγωγή του τόπου να αποκτήσουν εξωστρέφεια.
Επεσήμανε ότι το να μπεις στις αγορές του εξωτερικού δεν είναι μια απλή υπόθεση, θέλει δουλειά, κόπο κι εξαρτάται και από το πάθος και το σύστημα του κάθε εξαγωγέα.
Ο Ξενοφών Κάππας, γενικός διευθυντής του Ιδρύματος Καπετάν Βασίλη, παρατήρησε ότι στόχος της πρωτοβουλίας τους είναι η ενημέρωση παραγωγών και μεταποιητών του νομού για τις δυνατότητες και τις προοπτικές εξαγωγών. Είπε ότι θα γίνει ενημέρωση για τη στρατηγική, για το νομικό πλαίσιο και για τους τρόπους εξαγωγών, αλλά και για τις τεχνικές μάρκετινγκ και διαπραγμάτευσης, "οτιδήποτε χρειάζεται ένας παραγωγός και μεταποιητής για να βγει στην αγορά του εξωτερικού". Επεσήμανε πως τα προϊόντα της Μεσσηνίας, παρότι είναι υψηλής ποιότητας, δεν έχουν αναπτύξει τη δυνατότητα διείσδυσης που θα έπρεπε στις αγορές.
Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας Δημήτρης Μανιάτης χαιρέτισε την πρωτοβουλία των δύο ιδρυμάτων και διαβεβαίωσε πως  θα προσπαθήσουν να είναι συνεργάτες και να συμβάλουν θετικά σε τέτοιες πρωτοβουλίες.

"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 28/02/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου