Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Πασσαλομπήξεις στην κατολίσθηση στην Τσακώνα

Με πασσαλομπήξεις θα λυθεί οριστικά το πρόβλημα της κατολίσθησης στον παλιό εθνικό δρόμο, στις στροφές της Τσακώνας. Η προσωρινή παρέμβαση με τον τοίχο αντιστήριξης δεν άντεξε και κύλησε στον γκρεμό.
Αυτές τις μέρες γεωτρύπανο πραγματοποιεί γεωτρήσεις στο συγκεκριμένο σημείο, υπό την επίβλεψη της Διεύθυνσης Τεχνικών Εργων της Περιφερειακής Ενότητας Αρκαδίας, ενώ ο δρόμος από τον κόμβο της Αλλαγής έως το Δερβένι έκλεισε ξανά, μέχρι να ολοκληρωθούν οι γεωτρήσεις.
Στο σημείο της κατολίσθησης, όπου βρίσκεται γεωτρύπανο, συναντήσαμε χθες τον Ηλία Πανταζόπουλο, προϊστάμενο του Τμήματος Συγκοινωνιακών Εργων στη Δ.Τ.Ε. της Π.Ε. Αρκαδίας.
«Κάνουμε 4 γεωτρήσεις για να δούμε τη στρωματογραφία της περιοχής, το επίπεδο της ολίσθησης, πόσοι πάσσαλοι πρέπει να τοποθετηθούν και σε τι βάθος για να αντιμετωπιστεί οριστικά το πρόβλημα», παρατήρησε ο κ. Πανταζόπουλος. Επεσήμανε ότι «τα 25.000 ευρώ που διαθέσαμε για τον τοίχο αντιστήριξης και την παρέμβαση που κάναμε αρχικά, δε φθάνουν ούτε για τις γεωτρήσεις» και πρόσθεσε: «Είναι τέτοια τα γεωλογικά χαρακτηριστικά που δεν αντιμετωπίζονται με επιφανειακά τεχνικά έργα. Χρειάζονται πασσαλομπήξεις». Υποστήριξε ότι για το έργο του τοίχου αντιστήριξης που κύλησε στον γκρεμό, «αντιμετωπίστηκε άμεσα με τα χρήματα που υπήρχαν. Δεν υπήρχαν άλλα χρήματα στη διάθεσή μας. Τώρα θα δούμε πόσα χρήματα χρειάζονται για το έργο και θα τα αναζητήσουμε στην Περιφέρεια».
Ο προϊστάμενος στο αρμόδιο τμήμα της Δ.Τ.Ε της Π.Ε. Αρκαδίας είπε πως «για τα 200 μέτρα της κατολίσθησης στο Δερβένι που αποκατέστησε ο "Μορέας", χρειάστηκαν 4,5 εκ. ευρώ» κι εκτίμησε ότι το κόστος για τα 30 μέτρα του προβλήματος στο συγκεκριμένο σημείο, κατ’ αναλογία, θα είναι μικρότερο. Μας ενημέρωσε ότι μετά τις γεωτρήσεις και μέχρι να ξεκινήσει το έργο της αποκατάστασης, θα δοθεί στην κυκλοφορία ο δρόμος με μειωμένη ταχύτητα (ασφαλείας), καθώς καθάρισαν το χώρο στην απέναντι πλευρά κι έριξαν τσιμέντο, ώστε να μετακινηθεί προς τα εκεί η κυκλοφορία.
«Πρέπει να λειτουργεί ο συγκεκριμένος δρόμος, η παλιά εθνική, για να εξυπηρετείται ο κόσμος που δε θέλει να χρησιμοποιεί τον αυτοκινητόδρομο και να πληρώνει διόδια«, παρατήρησε ο κ. Πανταζόπουλος.
Το γεωτρύπανο θα εξετάσει το πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί και πιο κάτω, με την κατολίσθηση όγκου από χώματα από την πλαγιά στο δρόμο.

"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 21/03/2014
Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/34849-tsakona

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου