Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Ανακοίνωση υποψηφιότητας Δημήτρη Καφαντάρη

Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010 οι συνδημότες μου με τίμησαν με την ψήφο τους, επιλέγοντας να μου εμπιστευτούν τη διοίκηση του Δήμου Πύλου-Νέστορος.

Αρχικά, θα ήθελα να τους ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, για την εμπιστοσύνη που έδειξαν και συνεχίζουν να δείχνουν στο πρόσωπό μου.

Η διαδρομή μας μέχρι σήμερα δεν ήταν στρωμένη με άνθη. Οι δυσκολίες που ανέκυψαν από το νέο αυτοδιοικητικό μοντέλο του Καλλικράτη σε συνδυασμό με την οικονομική δυστοκία η οποία έπληξε τη χώρα μας, μας έφερε αντιμέτωπους με πολλά και σοβαρά ζητήματα.

Το γεγονός αυτό μπορώ να πω ότι με όπλισε με μεγαλύτερη δύναμη και πείσμα. Οι δυσκολίες για μένα αποτελούν πρόκληση. Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν πολύ καλά ότι δεν το βάζω κάτω στα δύσκολα, αντιθέτως γιγαντώνω την προσπάθεια μου και αναζητώ διεξόδους και λύσεις, προκειμένου να επιτύχω τον τελικό σκοπό μου.

Στη διάρκεια της θητείας της παρούσας δημοτικής αρχής δουλέψαμε και δουλεύουμε πολύ σκληρά. Βάλαμε ένα στοίχημα, να καταφέρουμε να φέρουμε το Δήμο μας στη θέση που του αρμόζει. Να χτίσουμε γερά θεμέλια για το μέλλον του τόπου μας, να δημιουργήσουμε υποδομές, να ενισχύσουμε τον παραγωγικό τομέα, να αναδείξουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματά μας, να αξιοποιήσουμε το πλούσιο ιστορικό και πολιτιστικό απόθεμά μας αλλά και το απαράμιλλο φυσικό κάλλος της περιοχής. Το όραμά μας είναι ολοκληρωμένο και βασισμένο σε ρεαλιστικά στοιχεία. Πολλά από τα έργα που σχεδιάσαμε έχουν ήδη γίνει πράξη και ακόμα περισσότερα είναι στο δρόμο της υλοποίησης. Τα επίσημα στοιχεία το αποδεικνύουν άλλωστε αλλά πέρα από αυτό τα αποτελέσματα είναι ορατά.

Θα ήθελα λοιπόν σήμερα να ανακοινώσω επίσημα την εκ νέου υποψηφιότητά μου για το αξίωμα του Δημάρχου Πύλου-Νέστορος. Ζητώ από τους συνδημότες μου την ευκαιρία να ολοκληρώσουμε μαζί το τεράστιο αυτό έργο, η αρχή του οποίου έχει ήδη γίνει αλλά και να συμπορευτούμε στη νέα εποχή που ήδη έχει ξεκινήσει στο Δήμο μας, ένα Δήμο σύγχρονο, ανταγωνιστικό, ανθρώπινο, φιλικό, με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον, με προστιθέμενη αξία και εξωστρέφεια.







Δημήτριος Καφαντάρης
Δήμαρχος Πύλου Νέστορος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου