Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Η «Μυθική Πελοπόννησος» βοηθά στην τουριστική μας εξωστρέφεια

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΝΤΩΝ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ


«Παράθυρο στον κόσμο» άνοιξε η «Μυθική Πελοπόννησος», βγάζοντας την Περιφέρεια Πελοποννήσου στο εξωτερικό, μέσω της συμμετοχής σε διάφορες εκθέσεις, και δίνοντας τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις να γίνουν ευρύτερα γνωστές και να «ανοίξουν τα φτερά τους», απευθυνόμενες σε πολύ μεγαλύτερο πληθυσμό.
Τα μηνύματα είναι θετικά και για τη Μεσσηνία, όπως μας ανέφεραν συμμετέχοντες σε εκθέσεις που πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο διάστημα σε διάφορα σημεία του εξωτερικού, όπου τους δόθηκε η ευκαιρία να είναι οι πρεσβευτές στις ξένες αγορές και να διαφημίσουν τόσο τις παρεχόμενες υπηρεσίες όσο και τα τοπικά, ποιοτικά, προϊόντα.


Γεωργία Γεωργαρά 
Η κα Γεωργία Γεωργαρά, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του Elite City Resort της Καλαμάτας, συμμετείχε στην έκθεση Emitt 2013 που διοργανώθηκε στην Κωνσταντινούπολη, εκπροσωπώντας το ξενοδοχείο.
Όπως μας είπε, το περίπτερο της Ελλάδας ήταν από τα πιο μεγάλα, ενώ πολύ εντυπωσιακή ήταν η παρουσία της Περιφέρειας Πελοποννήσου με το brand name «Μυθική Πελοπόννησος».
Από το περίπτερό της πέρασαν πολλοί επαγγελματίες και αρκετό κοινό, ενώ εκδηλώθηκε έντονο ενδιαφέρον, αν και δε γνώριζαν πού είναι η Πελοπόννησος και η Μεσσηνία. Όταν δε πληροφορούνταν, ζητούσαν να μάθουν πώς θα βρεθούν και στην Πελοπόννησο, αλλά και στη Μεσσηνία. Εξέφραζαν, όμως, επιφυλάξεις ως προς την πρόσβαση, αφού δεν υπάρχει απευθείας αεροπορική σύνδεση με την Κωνσταντινούπολη, που θα τους διευκόλυνε, εκφράζοντας επιφυλάξεις για το ότι θα έπρεπε να φθάσουν στην Αθήνα και από εκεί να χρησιμοποιήσουν άλλα μέσα, αν και ενημερώνονταν πως υπάρχει νέα εθνική οδός που τους επιτρέπει να βρεθούν στη Μεσσηνία μέσα σε δύο ώρες.

Οι περισσότεροι έλεγαν πως προτιμούσαν χώρους στη Βόρεια Ελλάδα και στα νησιά του Αιγαίου.
Η κα Γεωργαρά σημείωσε ότι όλες οι ενέργειες της Περιφέρειας Πελοποννήσου προσέλκυσαν επισκέπτες και δημιούργησαν ένα κλίμα εξωστρέφειας για την περιοχή. «Έγινε ένα σημαντικό βήμα, θα πρέπει να γίνουν και άλλα, είναι θετικό να υπάρχουν και νέες συμμετοχές. Ήταν ένα ελπιδοφόρο ξεκίνημα, μια καλή εμπειρία για όλους», είπε χαρακτηριστικά.


Κώστας Αγγελόπουλος 
Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων και Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Τριφυλίας, Κώστας Αγγελόπουλος, εκπροσώπησε την Ένωση, συμμετέχοντας στην έκθεση GREKLAND PANORAMA της Στοκχόλμης.
Χαρακτήρισε τη συμμετοχή επιτυχημένη, σημειώνοντας πως την Κυριακή το 1/3 των επισκεπτών ήταν Έλληνες της Σουηδίας. Πρόσθεσε ότι η παρουσία της Περιφέρειας Πελοποννήσου ήταν πολύ καλή και οργανωμένη, αφού είχαν εντοπιστεί και βοηθούσαν, ως μεταφραστές, Έλληνες που κατοικούν εκεί. Ανέφερε ότι είχε γίνει και μία προσπάθεια προ πενταετίας, αλλά τότε η περιοχή ήταν άγνωστη. «Σήμερα», συνέχισε, «η κατάσταση έχει αλλάξει και έχουμε γίνει γνωστοί, αφού με την Costa Navarino έρχονται Σκανδιναβοί γκόλφερ».
Πρόσθεσε πως το πρώτο βήμα ήταν πολύ θετικό, αλλά χρειάζεται δουλειά για να καθιερωθεί η Πελοπόννησος ως νέα τουριστική περιοχή στη συνείδηση περισσότερων ατόμων.
Ο κ. Αποστολόπουλος εξέφρασε την ελπίδα πως στην επόμενη διοργάνωση θα υπάρχει η δυνατότητα να προσφέρονται και τοπικά είδη, τουλάχιστον ελιές και λάδι, προκειμένου η Μεσσηνία να «σαρώσει» και να μην υστερεί απέναντι στους Κρήτες.
Υπογράμμισε ότι η Πελοπόννησος πρέπει να γίνει τουριστικός προορισμός, αναφέροντας ταυτόχρονα πως υπάρχει και έλλειμμα καταλυμάτων. Διευκρίνισε, όμως, πως στόχος δεν είναι ο μαζικός τουρισμός όπως στη Ρόδο και την Κρήτη και πως θα πρέπει να δημιουργηθούν μεσαίες στο μέγεθος μονάδες, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες.
Τέλος, ανέφερε πως υπάρχουν και ζητήματα με τις υποδομές, με κάποιες από αυτές να μην απαιτούν μεγάλο κόστος.


Μιχ. Τοανόγλου 
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Messina Mare Hotel στο Καλό Νερό, και γραμματέας της Ένωσης Ξενοδόχων και Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Τριφυλίας, Μιχ. Τοανόγλου, έχει πάρει μέρος σε πλήθος εκθέσεων και επιχειρηματικές δράσεις της Περιφέρειας Πελοποννήσου στο εξωτερικό, καθώς και σε συμβουλευτικές επιτροπές (νέο ΣΕΣ κ.ά.), μέσω της θεσμικής του ιδιότητας ως γραμματέας της Ένωσης Ξενοδόχων και Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Τριφυλίας.
Με βάση την εμπειρία του, κατέγραψε το έντονο ενδιαφέρον της Περιφέρειας Πελοποννήσου για προβολή της περιοχής. Ανέφερε ότι ο ίδιος διατύπωσε προτάσεις που έγιναν αποδεκτές από την Περιφέρεια, εξ ου και η συμμετοχή στη Στοκχόλμη, όπου έγινε «άνοιγμα» στη σκανδιναβική αγορά με πολύ θετικό αντίκτυπο.
Σημείωσε πως το brand name «Μυθική Πελοπόννησος» έχει ήδη γίνει γνωστό, αν και είναι πρόσφατο, αλλά απαιτείται χρόνος μέχρι να καθιερωθεί. Η Μεσσηνία, συνέχισε, έχει το προβάδισμα, καθώς είναι περισσότερο αναγνωρίσιμη σε σχέση με άλλες περιοχές της Πελοποννήσου, έχοντας το πλεονέκτημα του νέου δρόμου και του αεροδρομίου, που δίνει άλλον «αέρα», καθώς με τις νέες πτήσεις έχουν ανοίξει και νέες αγορές.
Η Μεσσηνία είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, αν και υπάρχει έλλειψη καταλυμάτων, συνέχισε, και πρόσθεσε πως πρέπει να γίνει εξειδικευμένος, αειφόρος και βιώσιμος τουριστικός προορισμός, αλλά όχι μαζικός όπως στη Ρόδο και την Κρήτη.


Ι. Σταθόπουλος
Ο επιχειρηματίας Ι. Σταθόπουλος δραστηριοποιείται στην τυποποίηση προϊόντων από την περιοχή της Τριφυλίας με την επωνυμία «Αρκαδιά».
Μέσω της εταιρείας του έχει συμμετάσχει σε συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου στις δύο μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις τροφίμων – ποτών, τη Sial στο Παρίσι και την Anuga στην Κολωνία.
Όπως ανέφερε, η παρουσία της Περιφέρειας Πελοποννήσου κινείται σε σωστή κατεύθυνση και επισήμανε ότι βοηθά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να γίνουν ευρύτερα γνωστές στο κοινό. Ευχήθηκε να συμμετέχουν και άλλοι σε αυτές τις διοργανώσεις και πρόσθεσε ότι μολονότι η παρουσία της Πελοποννήσου ήταν πολύ καλή, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, χωρίς αυτό να σημαίνει πως υστερούσε σε κάτι.  

Του Χάρη Χαραλαμπόπουλου  "ΘΑΡΡΟΣ" 22/04/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου