Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ COSTA NAVARINO Ενισχύει τουριστικά όλη την Πελοπόννησο

Η Πελοπόννησος αποτελεί τον πιο ελκυστικό προορισμό για τους Ευρωπαίους, ενώ η προβολή που προωθεί η Costa Navarino αποτελεί τεράστια διαφήμιση για ολόκληρο τον Μοριά, οι επιχειρηματίες του οποίου -στον τουριστικό, αλλά και σε όλους τους άλλους τομείς- θα πρέπει να συνεργαστούν προκειμένου να αξιοποιήσουν την προβολή αυτή. Αυτό σημείωσε, μεταξύ άλλων, ο επιχειρηματίας του ομίλου Aldemar και μέλος του Δ.Σ. του ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων) Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, μιλώντας στην Καλαμάτα το Σάββατο το βράδυ, στο συνεδριακό κέντρο του “Elite City Resort”, σε εκδήλωση του OpenTourism Kalamata, που διοργάνωσε το μη κερδοσκοπικό εργαστήρι επιχειρηματικού πολιτισμού «Mataroa», με θέμα την ανάπτυξη του τουρισμού στην ευρύτερη περιφέρεια της Πελοποννήσου. Από την πλευρά της, η θεματική αντιπεριφερειάρχης Ντίνα Νικολάκου, μίλησε για «ενιαία, μεγάλη Πελοπόννησο» και υποστήριξε ότι πλέον έχει ωριμάσει η άποψη για δημιουργία αεροδρομίου στην Τρίπολη, «όχι ανταγωνιστικού, αλλά συμπληρωματικού, της Καλαμάτας».
Η αντιπεριφερειάρχης έκανε λόγο για «διχοτομημένη Πελοπόννησο» που έχει ανάγκη από εξωστρέφεια και ενιαία παρουσία, την οποία όπως υποστήριξε- εξασφάλισε η Περιφέρεια μέσω του brand name «Μυθική Πελοπόννησος», καθώς μέχρι πρότινος, «η προσπάθεια προβολής ήταν κατακερματισμένη», ανά επιχείρηση, ανά δήμο ή ανά νομό.  Νωρίτερα, ο Αλ. Αγγελόπουλος, επισήμανε ότι επείγει η αναβάθμιση-μεταξύ άλλων- των διαδικτυακών υποδομών, τονίζοντας παράλληλα ότι η έννοια του προορισμού έχει ως βασικές προϋποθέσεις, αφ’ ενός τις πύλες εισόδου (όπως τα αεροδρόμια της Καλαμάτας και του Αραξου) και αφ’ ετέρου τις τοπικές κοινωνίες και την διαδραστικότητα με τους επισκέπτες. Υποστήριξε δε ότι τα αεροδρόμια στην Πελοπόννησο -που φέτος σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις στην κίνηση επιβατών- μπορούν να λειτουργήσουν και ως εμπορικά, παρακάμπτοντας την Αθήνα. Προειδοποίησε, ωστόσο, ότι χάνεται πολύτιμος χρόνος στην εσωστρέφεια που εξακολουθεί να κυριαρχεί, υπογραμμίζοντας ότι αν δεν υπάρξει αξιοποίηση των ευκαιριών που δίνονται στη συγκεκριμένη συγκυρία, θα χαθεί μία ακόμα ευκαιρία για την ανάπτυξη της Πελοποννήσου. Στην ίδια εκδήλωση μίλησε επίσης ο σύμβουλος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Σωτήρης Βαρελάς. Το Open Tourism Kalamata, τη συντονιστική ομάδα του οποίου αποτελούν οι Ιπποκράτης Παπαδημητράκος, Αντώνης Παπαδόπουλος, Ανδρέας Ζαγάκος και Παύλος Παύλου, θα γίνεται στις αρχές κάθε μήνα μέχρι τον Ιούνιο του 2015, σε διάφορα σημεία της Καλαμάτας και ευρύτερα της Μεσσηνίας.                                

    Β.Γ.Μ. "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 12/01/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου