Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ «PANOS EMPORIO» H κολεξιόν του 2016 στις Κάννες φωτογραφίζεται στην Costa Navarino ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ BLOGGERS ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ

Ο πασίγνωστος Ελληνας σχεδιαστής Πάνος Παπαδόπουλος  επιστρέφει  για  2η  χρονιά στην  Costa  Navarino  για  την  φωτογράφιση της  καλοκαιρινής  κολεξιόν  της  διάσημης  φίρμας  μαγιό  και  αξεσουάρ  «Panos  Εmporio”, η οποία πραγματοποιείται  αυτή  την  εβδομάδα, επιφυλάσσοντας  μεγάλες  εκπλήξεις  για  το 2016. Μια καμπάνια με μοναδικές δημιουργίες μεταξύ  των  οποίων  ένα  ιδιαίτερα  ξεχωριστό ανδρικό  σχέδιο  που  πιστεύει  πως  θα  γράψει ιστορία.  Οχι  μόνο  για  τον  ιδιαίτερο  σχεδιασμό του  αλλά  και  λόγω  του  Ελληνα  -γνωστού μοντέλου-  που  θα  το  παρουσιάσει  και  το οποίο  αποτελεί  μια  από τις  μεγάλες  εκπλήξεις της νέας καμπάνιας.  
Η επίσημη παρουσίαση του συγκεκριμένου σχεδίου  θα  γίνει  στις  Κάννες  τον  Οκτώβριο, ενώ η φωτογράφισή του, μαζί με τα υπόλοιπες υπέροχες  δημιουργίες  του  σχεδιαστή  στο  μαγευτικό  σκηνικό  της  Costa  Navarino,  ξεκινά την Τετάρτη και θα διαρκέσει 2 ημέρες. 

Πολύ  γνωστά  μοντέλα  φωτογραφίζονται στο  υπέροχο  σκηνικό,  και    bloggers  από πολλές χώρες θα προβάλουν τη φωτογράφιση και τη Μεσσηνία σε όλο τον κόσμο. 
Οπως  δηλώνει  ο  Πάνος  Παπαδόπουλος, οι  bloggers με τα εκατομμύρια φίλων μπορούν να  συμβάλλουν  καθοριστικά  και  άμεσα  στην προβολή  της  Μεσσηνίας.  Κάτι  για  το  οποίο δηλώνει  βέβαιος  διαπιστώνοντας  τη  δύναμη των  social  media  και  γενικότερα  του  Διαδικτύου  στην  προβολή  τόπων  και  προϊόντων. 
Τον  συναντήσαμε  στην  Καλαμάτα,  με  θέα τον  Μεσσηνιακό  Κόλπο,  σε  ένα  μικρό  του διάλειμμα  από  την  προετοιμασία  της  φωτογράφισης.    Ο  ίδιος  χαρακτηρίζει  ειδικά  αυτή τη  φωτογράφιση  ιστορική,  αφενός  γιατί  θα κλείσει  30  χρόνια  στο  χώρο  της  μόδας  και αφετέρου γιατί  θα  παρουσιάσει  το  2016 αυτή την  ιδιαίτερα  ξεχωριστή  δημιουργία  του,  για την  οποία  λέει  πως  θα  γράψει  ιστορία  στο χώρο  της  μόδας.  «Θα  φωτογραφηθεί  από Ελληνα,  γνωστό  μοντέλο  κι  επειδή  είναι πραγματικά  μοναδικό,  έχει  και  πάρα  πολλά ελληνικά  στοιχεία,  θα  έχει  απήχηση  σε  όλο τον  κόσμο και θα προβάλλει και την περιοχή», τονίζει. 
«Πέρυσι  κάναμε  μια  παρόμοια  προβολή, είχαμε  καταπληκτικά  αποτελέσματα,  όχι  μόνο γιατί  έκαναν  σωστά  τη  δουλειά  τους τα άτομα που  είχαμε  φέρει  εδώ,  αλλά  και  γιατί  υπάρχει και  η  καλή  ποιότητα  σε  αυτό  που  είδαν.  Ετσι, ο συνδυασμός των σωστών ατόμων με αυτό που  ζούμε  και  βλέπουμε,  έφεραν  ένα  πολύ καλό  αποτέλεσμα.  Υπήρξε  τεράστια  δημοσιότητα,  απερίγραπτη,  με  200.000.000  καταναλωτές».  Για  το  ρόλο  των  social  media απαντά  πως στη Σουηδία και σε άλλες χώρες έχουν  πάρει  τα  πρωτεία,  «έχουν  αναλάβει την  προβολή,  ενώ  οι  εφημερίδες  και  άλλα μέσα ενημέρωσης δυστυχώς διαρκώς χάνουν έδαφος. Αλλά είναι μια εξέλιξη της κοινωνίας». Οπως  εξηγεί,  «στη  Σουηδία  οι  bloggers  και το  Instagram,  τα  νέα  άτομα  επιβάλλουν, προωθούν  και  είναι  τα  μοναδικά  που  έχουν φοβερά  εμπορικά  αποτελέσματα  και  είναι εκείνα  που  παρακολουθεί  και  το  κοινό».  Αλλωστε  για  το  λόγο  αυτό  ο  ίδιος  έχει  εντάξει τα  social  media  στην  στρατηγική  του:  «Είναι καλό  να  σκέφτεσαι  και  ν'  ακολουθείς  τις εξελίξεις  πάντα»  τονίζει  εξηγώντας  πως  διαψεύστηκαν με το πέρασμα του χρόνου μεγάλα έντυπα  που  μιλούσαν  για  λάθος  τακτική. Ωστόσο,  ο  ίδιος  τα  ακολούθησε  εξ  αρχής και φυσικά μόνο κερδισμένος βγήκε.

"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 09/09/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου