Η κρίση στην παγκόσμια οικονομία και το εμπόριο έχει προκαλέσει δομικές αλλαγές στον κλάδο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Οι μεγάλοι παίκτες προχωρούν σε συγχωνεύσεις, σε εξαγορές ή σε οικονομία κλίμακος, συμπιέζοντας τους μικρότερους ανταγωνιστές.
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες, που ναυλώνουν τα πλοία τους στις μεγάλες εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (liners), αφουγκράζονται τα μηνύματα των καιρών και έχουν ρίξει τους επενδυτικούς ρυθμούς, συνεχίζοντας όμως να επενδύουν σε νεότευκτα αλλά και να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες.
Ο ελληνικός στόλος με πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ανέρχεται στα 471 κομμάτια. Από αυτά σχεδόν τα μισά, ποσοστό 47,5%, τα ελέγχουν έξι εταιρείες οι οποίες έχουν περισσότερα από 20 πλοία. Ο συνολικός αριθμός των πλοίων που ελέγχουν ανέρχεται στα 247. Υπάρχουν, επίσης, εννέα εταιρείες που έχουν από 10 έως 19 πλοία.
Η χρυσή εξάδα περιλαμβάνει στην πρώτη θέση την Costamare της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου με επικεφαλής τον Κωστή Κωνσταντακόπουλο, που ελέγχει στόλο με 65 πλοία.
Είναι ο πρωτότοκος γιος του αείμνηστου καπετάν Βασίλη. Ανέλαβε σε ηλικία 37 ετών να διευθύνει το ναυτιλιακό βραχίονα των οικογενειακών επιχειρήσεων «καπετανεύει» τον όμιλο Costamare, με μαεστρία και τον αναπτύσσει συνεχώς ακόμη και την περίοδο της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Ο Κωστής ήταν εκείνος που αποφάσισε και προετοίμασε την είσοδο της εταιρείας στην αμερικανική χρηματαγορά το Νοέμβριο του 2010 και τέσσερα χρόνια αργότερα έχει έτοιμη και δεύτερη εταιρεία για τη Wall Street.
Η εταιρεία από την ημέρα της εισαγωγής της τον περασμένο Νοέμβριο μέχρι και σήμερα έχει προχωρήσει σε επενδύσεις για αγορές και ναυπηγήσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, που ξεπερνούν το ένα δισεκατομμύριο δολάρια.
ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤ-ΛΟΥ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΜΦΩΝΩ
ΔιαγραφήΓΝΩΡΙΖΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΡΘΡΑ/ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ