Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Καλή εξυπηρέτηση, κακές εγκαταστάσεις σύμφωνα με τα σχόλια επισκεπτών στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας

9
Αρνητικά σχόλια επισκεπτών στην Google για τις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου Καλαμάτας 
 
Αλλά ως αεροδρόμιο του δίνουν 4 από τα 5 αστέρια 
 
 
Τέσσερα από τα πέντε αστέρια και γενική βαθμολογία 3,8 λαμβάνει στο Google από τους χρήστες και τους επισκέπτες του, το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, καταγράφοντας όμως αξιολογήσεις πολύ θετικές για την εξυπηρέτηση και πολύ αρνητικές για την κατάσταση των υποδομών.
Την ίδια στιγμή το αεροδρόμιο Σαντορίνης έχει βαθμολογία 2,9, των Χανίων 3,3 και του Ηρακλείου 2,6.
Περισσότερο από ποτέ, είναι επιτακτικότερος ο εκσυγχρονισμός των εγκαταστάσεών του, κάτι που αναγνωρίζει και η Περιφέρεια Πελοποννήσου. Όπως τόνισε μιλώντας στο «Θάρρος», η αντιπεριφερειάρχης Ντίνα Νικολάκου, το θέμα έχει τεθεί στον Υπουργό Υποδομών Χρ. Σπίρτζη για ένταξη στο τομεακό πρόγραμμα του Υπουργείου, των βασικών έργων εκσυγχρονισμού (εκτός του πύργου ελέγχου), ύψους περίπου 2,5 εκατομμυρίων ευρώ.
 
Κριτικές
Οι αξιολογήσεις στην Google, από Έλληνες και ξένους, είναι πολύ θετικές σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτησή τους, αλλά για τις εγκαταστάσεις λένε μάλλον τα χειρότερα.
Για παράδειγμα, μερικά από τα σχόλια Ελλήνων επισκεπτών, είναι:
- «Μικρό επαρχιακό αεροδρόμιο το οποίο όμως εξυπηρετεί μεγάλο όγκο επιβατών τα τελευταία χρόνια και ειδικά το καλοκαίρι. Μια ανακαίνιση δε θα ήταν άσχημη ιδέα.»
- «Μικρό διεθνές αεροδρόμιο με πολλά θετικά, αλλά θα έπρεπε να το έχουν κατεδαφίσει και να κατασκευάσουν στη θέση του ένα μεγαλύτερο».
- «Επειδή είναι μικρό αεροδρόμιο, το θετικό είναι ότι γλιτώνεις ουρές και ταλαιπωρίες. Το αρνητικό είναι ότι θέλει επειγόντως ανακαίνιση!».
-  «Φουλ παρακμή. Ωραιότατο. Είναι γύρω γύρω με καλαμιές σαν να είσαι στην Αφρική».
Άγγλος τουρίστας από την άλλη πλευρά, σχολιάζει θετικά το αεροδρόμιο, όμως παρατηρεί ότι δεν υπάρχει ΑΤΜ και μετά από τον έλεγχο δεν μπορείς να αγοράσεις ποτά και καφέ με την κάρτα, παρά μόνο με μετρητά!
Ολλανδοί επισκέπτες κάνουν λόγω για κακοσυντηρημένες υποδομές, με πολύ εξυπηρετικούς ανθρώπους.
 
Έργα εκσυγχρονισμού
Ερωτώμενη, η κα Νικολάκου για το τι γίνεται με τα έργα εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου, επισήμανε ότι ήταν από τα πρώτα θέματα που τέθηκαν στον Υπουργό Υποδομών κ. Σπίρτζη.
«Όπως και στην προηγούμενη κυβέρνηση περιγράψαμε ότι είναι βασικό έργο με προτεραιότητα», σημείωσε.
Η αντιπεριφερειάρχης, εξήγησε ότι η μελέτη για τον εκσυγχρονισμό αφορά δύο ζητήματα.
Το ένα αφορά τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων στην είσοδο του αεροδρομίου, το check in, τους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων και το χώρο αναμονής, καθώς και μια παρέμβαση στον αεροδιάδρομο, με εκτιμώμενο κόστος  2,5 εκατ. ευρώ και είναι έργα που μπορούν να γίνουν με ευθύνη της ΥΠΑ. Η μελέτη για αυτά τα έργα έχει ολοκληρωθεί και η Περιφέρεια ζήτησε από τον Υπουργό Υποδομών, την χρηματοδοτική τους ένταξη στο τομεακό πρόγραμμα του Υπουργείου.
Σε ό,τι αφορά το δεύτερο ζήτημα που είναι ο εκσυγχρονισμός του πύργου έλεγχου, η κα Νικολάκου σημείωσε ότι εκεί απαιτείται παρέμβαση του ΓΕΑ και το εκτιμώμενο κόστος είναι περίπου 20 εκατ. ευρώ, προκειμένου να εναρμονιστεί με τα σύγχρονα δεδομένα. Και γι’ αυτό  υπήρξε αίτημα από την περιφέρεια να προωθηθεί και αυτό, όμως μελετητικά δεν είναι ώριμο.
«Τα στοιχεία που έχουμε δείχνουν ότι κάθε χρόνο αυξάνονται οι επισκέπτες και πριν από 10 ημέρες  μάθαμε ότι η Καλαμάτα με τις προκρατήσεις που έχουν γίνει από τους μεγαλύτερους τουριστικούς πράκτορες βρίσκεται ήδη στις πρώτες θέσεις σε επίπεδο Ελλάδας. Το Υπουργείο έχει αναγνωρίσει την αναγκαιότητα του έργου, είμαστε σε συνεργασία και περιμένουμε μια πιο συγκεκριμένη δέσμευση.
2,5 εκατ. είναι ένα ποσό που το δικαιούται ένα αεροδρόμιο που παρουσιάζει τέτοια αύξηση στην κίνησή του», κατέληξε η κα Νικολάκου.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου