Ψηλά στις προτιμήσεις των Νορβηγών τουριστών θα βρεθεί
φέτος το καλοκαίρι η Μεσσηνία χάρις και στο νορβηγικό “Survivor”
και το νικητή του, που η δήλωσή
του ότι θα κάνει τις διακοπές του
στην Στούπα μαγνήτισε το ενδιαφέρον των συμπατριωτών του για
την περιοχή. Το τηλεπαιχνίδι, άλλωστε, γυρίστηκε στη Μεσσηνία και
πρόβαλε σε εκατομμύρια Σκανδιναβούς τις φυσικές ομορφιές και
τα μνημεία του τόπου.
Εν τω μεταξύ το Σάββατο κατέφτασαν στο αεροδρόμιο “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος”
της Καλαμάτας μέσω της ταξιδιωτικής εταιρείας
Apollo Travel Group οι πρώτοι 180 Νορβηγοί
τουρίστες για το Jazz Festival στην Καρδαμύλη,
και μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου θα τους ακολουθήσουν άλλοι 3.000 συμπατριώτες τους.
Εκεί για να τους υποδεχτεί ήταν και ο υπεύθυνος συμβολαίων της
Apollo Μανώλης Παντελέλλης και
μίλησε στην “Ε” για το
άνοιγμα της εταιρείας
στην αγορά της Μεσσηνίας, καταρχάς με
Νορβηγούς τουρίστες.
Στη συνομιλία μας τόνισε και ο ίδιος πόσο
μεγάλο ρόλο έπαιξαν
τα γυρίσματα στη Μεσσηνία του νορβηγικού παιχνιδιού “Mesternes Mester” (“Οι Πρωταθλητές
των Πρωταθλητών”) το οποίο έχει τεράστια ακροαματικότητα. Επιπλέον, ο νικητής Anders Jacobsen,
ένα πολύ αγαπητό πρόσωπο για τους Νορβηγούς, δήλωσε ότι φέτος το καλοκαίρι θα κάνει
διακοπές στη Στούπα και έγινε ο τέλειος image
maker για την περιοχή.
Η ΠΡΩΤΗ ΠΤΗΣΗ
Η πρώτη πτήση για φέτος από το Οσλο προσγειώθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου στο “Καπετάν
Βασίλης Κωνσταντακόπουλος”, με 180 Νορβηγούς τουρίστες. Οπως εξηγεί στην “Ε” ο Μ. Παντελέλλης, η Apollo με την πτήση αυτή “ξεκινά
ένα πρόγραμμα από το Οσλο της Νορβηγίας για
φέτος, και ευελπιστούμε ότι θα υπάρξει μια καλή
ανταπόκριση από τους Σκανδιναβούς έτσι ώστε
να συνεχίσουμε με πτήσεις και από τις υπόλοιπες
χώρες στις οποίες η Apollo δραστηριοποιείται”.
Οι πτήσεις από το Οσλο θα κλείσουν για τη φετινή
σεζόν το πρώτο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου,
οπότε και αναμένεται -από τις κρατήσεις που
υπάρχουν- τη Μεσσηνία να επισκεφτούν περισσότεροι από 3.000 Νορβηγοί τουρίστες.
ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ -
ΑΝΟΙΓΜΑ ΑΓΟΡΑΣ
Ο κ. Παντελέλλης πιστεύει άλλωστε ότι η Μεσσηνία είναι μια περιοχή “μέσα σε αυτό που θέλουν
οι Σκανδιναβοί: τη φύση, την ιστορία και τα καταλύματα. Αρα υπάρχουν οι παράμετροι που χρειάζονται για να ξεκινήσουμε ένα πρόγραμμα”. Από
εκεί και πέρα “φυσικά υπάρχει ένα ολόκληρος
πλανήτης που απευθύνεται σε κάθε υποψήφιο
τουρίστα - αυτό έχει να κάνει λοιπόν με το marketing
και εκεί το παίρνουμε εμείς επάνω μας”.
Η Αpollo -εξηγεί- είναι “μια μεγάλη εταιρεία,
ανήκει στον Ομιλο της Der Touristik,
στη Σκανδιναβία είναι στις
πρώτες τρεις μεγαλύτερες τουριστικές επιχειρήσεις και μια
εταιρεία που για
την Ελλάδα είναι
σημείο αναφοράς, με μια παρουσία 30 χρόνων”. Ο κάθε
Σκανδιναβός που προγραμματίζει διακοπές στην
Ελλάδα “πηγαίνει πρώτα στο site της Αpollo, κι
αυτό λοιπόν μας κάνει να πιστεύουμε ότι θα προχωρήσουμε δυναμικά στην αγορά της Μεσσηνίας”,
προσθέτει.
ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Οσο δε αφορά τις κρατήσεις όλης της σεζόν
“είναι κρατήσεις που μας δίνουν τη βεβαιότητα
ότι θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε δυναμικά”,
ανέφερε σχετικά με τη δυναμική του προορισμού.
“Βγήκαμε δυναμικά στην αγορά, ως Apollo κάναμε
το promotion το οποίο έπρεπε να κάνουμε και
βρήκαμε την έντονη ανταπόκριση του κοινού.
Αυτό είναι που μας κάνει να πιστεύουμε ότι ξεκινήσαμε δυναμικά και πως αυτό θα έχει μια
συνέχεια, όχι μόνο από τη Νορβηγία αλλά και τις
υπόλοιπες τρεις χώρες (Δανία, Σουηδία, Φινλανδία)
όπου δραστηριοποιούμαστε”, προβλέπει ο Μαν.
Παντελέλλης. Κλείνοντας επεσήμανε και κάτι
ακόμα, κάτι για τον ίδιο σημαντικό: “Ο κάθε
ντόπιος, ο κάθε Ελληνας στον τουρίστα που επιλέγει τον τόπο του για διακοπές, να δίνει τον καλύτερό του εαυτό.
Ο άνθρωπος αυτός από όλες τις χώρες του
κόσμου επέλεξε εσένα να περάσει τις διακοπές
του, θέλει να τις περάσει όμορφα. Ξέρει ότι η κατάσταση στην Ελλάδα είναι δύσκολη, αλλά ο
τουρίστας ήρθε εδώ για να κάνει διακοπές, όχι
για να ακούσει παράπονα - κάποιος άνθρωπος ο
οποίος θα φορτωθεί συναισθηματικά και αρνητικά,
δεν θα γίνει πελάτης του προορισμού”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου