Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

Πράσινες φούντες στη θέση των κάστρων

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Πέτρος Θέμελης ανάρτησε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook το έξης σχόλιο: “Η χαλέπιος πεύκη δεν είναι απλώς ένα επικίνδυνο δένδρο λόγω του στρώματος ξερών πευκοβελόνων που δημιουργεί γύρω του, του άκρως εύφλεκτου κορμού του και του αδύναμου ριζικού του συστήματος που ευνοεί την πτώση του, αλλά και ουδόλως συμβατό είναι με τα μνημεία όλων των εποχών που περιβάλλει κατά κανόνα, επειδή κάποιοι “αρμόδιοι φορείς” το επέλεξαν κάποτε με δικά τους κριτήρια ως το πλέον κατάλληλο πλαίσιο πρασίνου για τα αρχαία και τα μεσαιωνικά μας μνημεία, κατά προτίμηση τα ευαίσθητα μισογκρεμισμένα κάστρα (όπως π.χ. της Καλαμάτας, της Κυπαρισσίας κ.ά.). Με την ταχεία ανάπτυξη και τη γιγάντωσή του τελικά, το δένδρο αυτό πολλαπλασιαζόμενο καλύπτει ολοκληρωτικά τη θέαση των κάστρων και τα μετατρέπει σε παράξενες απροσδιόριστες πράσινες φούντες. Ποιος αλήθεια θα απαλλάξει τα μνημεία αυτά από τη βλάστηση που ποτέ δεν είχαν, ώστε να τα δουν επιτέλους και να τα γνωρίσουν οι πολίτες;”. Ποιος αλήθεια; 

"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 31/07/2017

Τι ωραία τα λέει ο κ. καθηγητής. Και σε μας, εδώ στην Πύλο, προσπαθούν να μας επιβάλουν αντίθετες απόψεις "υπαλληλίσκοι" της κοπάνας και υποψήφιοι "δόκτορες". 

Κώστας....

7 σχόλια:

  1. χαχαχαχα.
    ναι ο θέμελης που ήθελε να φιλογενήσει την εβδομάδα μόδας στην αρχαία μεσσήνη και που παραλίγο μια άλλη φορά να βάλει άσχετους ευρωπαίους τουρίστες που θα "τα σκαγαν" να κάνουν ανασκαφές.αχχαχαχα. το ότι κάποιος είναι σπουδαίος αρχαιολόγος δεν τον κάνει αυτομάτως και μεγάλο αρχιτέκτονα τοπίου, μηχανικό ή γεωπόνο. σοβαρευτείτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, ο Θέμελης, που δεν έχει πουρί το μυαλό του και βλέπει πίσω από την δική σας αρτιριοσκλήρυνση. Ο Θέμελης, που ζήτησε να γίνει το αυτονόητο, αυτό που γίνεται σε όλο τον κόσμο εκτός από την υπερευαίσθητη Ελλάδα.Την Ελλάδα που νομίζουμε ότι με αποφάσεις άρνησης των πάντων προστατεύουμε από τους "βάρβαρους". Ο Θέμελης, που θέλει να υπάρχουν έσοδα για την απρόσκοπτη συνέχιση των εργασιών της αρχαίας Μεσσήνης, κάτι που δεν καλύπτει επαρκώς η πολιτεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι βάρβαροι είμαστε εμείς φιλε. Μας ενοχλεί ο ιμάμης π ψέλνει στην άγια σοφία αλά δε μας ενοχλεί ή εβδομάδα μόδας στην ακρόπολη ή στην αρχαία μεσσηνη. Το ότι ή πολιτεία δεν επαρκεί και ποτε δεν επαρκούσε άλλωστε όπως και σε αλλους τομείς πέραν του πολιτισμού δε σημαίνει ότι πρέπει να κάνουμε τα μνημεία μαγαζάκια. Ας βγουν μερικοί μάγκες αρχαιολατρες με λεφτά να διαθέσουν χρήμα χωρίς όμως να έχουν εμπορικό συμφέρον ή κέρδος. Για βρες μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προφανώς είσαι από αυτούς που είναι αλεργικοί στην έννοια "κέρδος" παραβλέποντας ότι έρχεται από καταβολής κόσμου. Σου λέει κάτι το "Κερδόος Ερμής"; Όταν κρεμάνε πανό διαμαρτυρίας στην ακρόπολη της Αθήνας είναι πράξη αντίστασης. Όταν κλείνουν τους αρχαιολογικούς χώρους, και άνθρωποι που είχαν όνειρο ζωής να δουν τον παρθενώνα από κοντά αντικτρίζουν κλειστές πόρτες, τότε είναι χτύπημα στο κατεστημένο.Αυτά πιθανόν δεν σε ενοχλούν. Όταν θα μας λείψουν όμως οι "βάρβαροι" θα μετράμε τη φτώχεια μας με δάκρυα.Τα μνημεία δεν γίνονται μαγαζάκια με μια διαφήμιση ενός προϊόντος που δεν προσβάλει. Μαγαζάκι γίνεται όταν ο τουρίστας περιμένει με τις ώρες να βγάλει ένα εισητήριο εισόδου, κάτι που θα έπρεπε να το κάνει από το κινητό του, ή όταν ο υπάλληλος του υπουργείου συμπεριφέρεται αγενώς. Όσο για το παράδειγμά σου με τον ιμάμη θεωρώ ότι είναι τελείως ατυχές. Εκεί παίζονται άλλα σκηνικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προφανως είμαι αλλεργικός στην έννοια κέρδος. Κέρδος υπήρξε από τότε που δημιουργήθηκε το χρήμα, το νόμισμα, εξού και κερδώος ερμής, εμπόριο κέρδος κλπ. Προφανώς είσαι βλάκας που κατάλαβες απ τα σχόλια μου ότι όλα αυτά δε μ ενοχλούν. No dialiectics!!!

    υ.γ. αν ο βλάκας ήξερε ότι είναι βλάκας θα ήταν έξυπνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προφανώς και το υστερόγραφό σου σε φωτογραφίζει. Μην μου πεις όχι, γιατί δεν θα με πεσείς με τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή