Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Προκαλεί τον Καφαντάρη να καταθέσει μήνυση Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΑΣΣΟΝΟΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΝΑΚΗΣ

“Κύριε δήμαρχε, σας προκαλώ έστω και τώρα να κατατεθεί η πολυπόθητη αυτή μήνυση, η οποία θα κινήσει όλες τις νόμιμες διαδικασίες, προκειμένου να λάμψει η αλήθεια”. Με αυτά τα λόγια ο επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας του Δήμου Πύλου - Νέστορος Ηλίας Κανάκης προκαλεί με επιστολή του τον δήμαρχο Δημήτρη Καφαντάρη να καταθέσει τη μήνυση που έχει προαναγγείλει. 
Αναλυτικά η επιστολή του κ. Κανάκη έχει ως εξής: 
«Κατά την 12η Οκτωβρίου 2017, με την αρ. πρωτ. 19033 αίτησή μου προς τον Δήμο Πύλου-Νέστορος, ζήτησα να λάβω επαρκή ενημέρωση αναφορικά με τον ακριβή αριθμό των μαθητών που φοιτούν στα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης (ΚΔΑΠ). Επιπλέον για την ολοκλήρωση του δημοσιονομικού ελέγχου που διενεργώ λόγω της διπλής ιδιότητάς μου ως επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας αλλά και ως αντιπρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής, ζήτησα να μου χορηγηθούν τα αντίγραφα όλων των τιμολογίων που αφορούν τα ΚΔΑΠ.
Μετά λύπης διαπιστώνω ότι τη δεδομένη χρονική στιγμή παρότι έχει παρέλθει ένα εύλογο χρονικό διάστημα, δεν έχω λάβει από την αρμόδια υπηρεσία ουδεμία απάντηση επί του αιτήματός μου. Επιπρόσθετα ο κ. δήμαρχος σε πρόσφατα δημοσιεύματα επί του συγκεκριμένου θέματος, απευθυνόμενος στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης έκανε λόγο για σωρεία παραβάσεων καθώς και για επικείμενες καταθετήριες μηνύσεις απέναντι στο πρόσωπό μου. Εντυπώσεις ναι μεν δημιουργήθηκαν αλλά στην πράξη τίποτα από αυτά δεν εκτελέστηκε.
Κύριε δήμαρχε, σας προκαλώ έστω και τώρα να κατατεθεί η πολυπόθητη αυτή μήνυση, η οποία θα κινήσει όλες τις νόμιμες διαδικασίες προκειμένου να λάμψει η αλήθεια. Εκτός και εάν σας τελείωσε το μελάνι από τον κοντυλοφόρο. Εδώ ταιριάζει το ελληνικό ρητό “φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης”».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου