Χάθηκε στα συρτάρια το νομοσχέδιο
Από το Φεβρουάριο του 2017 τίποτα δεν έχει αλλάξει όσον αφορά στη δημιουργία δικτύου υδατοδρομίων, ένα από τα μεγάλα έργα που έχει προτείνει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ).
Το χειρότερο, όμως, είναι ότι λίγο πριν το Φεβρουάριο του 2018 η κατάσταση όσον αφορά στη δημιουργία των συγκεκριμένων υποδομών παραμένει η ίδια σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2016, του 2015 και του 2014...
Χάνεται και
το φετινό καλοκαίρι
Το ερχόμενο καλοκαίρι θα είναι το έκτο, κατά σειρά, από το 2013 -οπότε άλλαξε το νομοθετικό πλαίσιο για τελευταία φορά- κατά το οποίο τα υδροπλάνα δεν πρόκειται να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα. Πριν από περίπου ενάμιση χρόνο επικρατούσε συγκρατημένη αισιοδοξία στην αγορά ότι οι συγκεκριμένες επενδύσεις για τις οποίες υπάρχουν διεθνή και εγχώρια κεφάλαια θα "ξεκολλήσουν”.
Αρχές του 2017 αναμενόταν να κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή το νομοσχέδιο για το νέο καθεστώς ίδρυσης υδατοδρομίων, σύμφωνα με διαρροές του υπουργείου Υποδομών. Εξάλλου, η διαβούλευσή του έχει ολοκληρωθεί από το Σεπτέμβριο του 2016, ενώ σύμφωνα με διαβεβαιώσεις κυβερνητικών στελεχών η Βουλή θα ψήφιζε το καινούργιο νομικό πλαίσιο μέσα στο Φεβρουάριο του 2017.
Έως σήμερα, όμως, δεν... κουνιέται φύλλο, με το νομοσχέδιο 16 μήνες μετά την ολοκλήρωση της διαβούλευσής να αγνοείται.
Μέχρι σήμερα έχουν αδειοδοτηθεί μόλις τρία υδατοδρόμια σε Κέρκυρα, Παξούς και Πάτρα, με τη διαδικασία να είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα, όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς.
Την ίδια στιγμή, το επενδυτικό ενδιαφέρον από εταιρείες του εξωτερικού, όπως οι ιαπωνικές Mitsui και Setouchi, που εξετάζουν το ενδεχόμενο συνεργασίες με ελληνικές εταιρείες, εξακολουθεί να είναι ισχυρό. Ωστόσο, ωσότου ξεκαθαρίσει το τοπίο το ενδιαφέρον θα παραμείνει θεωρητικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου