Mέσα στον Απρίλιο πρόκειται να δοθεί σε χρήση, μέχρι και την Ικλαινα, ο δρόμος Σουληνάρι -
Κορυφάσιο. Το σημαντικό αυτό οδικό έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί στο σύνολο του
μέσα στο καλοκαίρι ή το αργότερο το Σεπτέμβριο. Μέχρι τώρα έχει γίνει το 70% του έργου.
Ο δρόμος τελειώνει με την παράκαμψη
Κορυφασίου που βγαίνει στην παλιά
εθνική οδό, στο ύψος του ελαιοτριβείου
του συνεταιρισμού του χωριού. Από την
έξοδο του Κορυφασίου μέχρι το νέο
δρόμο Γαργαλιάνοι - Ρωμανού που τελειώνει το έργο, προβλέπεται διαπλάτυνση και βελτίωση γεωμετρικών χαρακτηριστικών (κόψιμο στροφών κ.λπ.).
Να υπενθυμίσουμε ότι το έργο βελτίωσης του δρόμου Σουληνάρι - Κορυφάσιο, προϋπολογισμού 13,8 εκ. ευρώ,
ξεκίνησε να υλοποιείται με χρήματα από
το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος, σύμφωνα με το
αποτέλεσμα της δημοπρασίας, είναι η
κοινοπραξία των εταιρειών "ΝΑΟΥΜ Σ.Θ.
ΑΤΕ - ΤΕΔΡΑ ΑΤΕ" με έκπτωση 34,33%,
με ποσό δηλαδή 9.036.077,87 ευρώ.
Την υλοποίηση του έργου επιβλέπει η
ΕΥΔΕ Κατασκευής και Συντήρησης Συγκοινωνιακών Υποδομών του υπουργείου
Υποδομών (πρώην Διεύθυνση Οδικών
Εργων – Δ1).
Η αρχική προθεσμία για την υλοποίησή
του ήταν 27 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης το Νοέμβριο του
2013 - δηλαδή έως το Φεβρουάριο
του 2016.
Σύμφωνα με ενημέρωση από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Υποδομών που επιβλέπει την υλοποίηση
του έργου, αλλά και σε χθεσινή μας αυτοψία, μέχρι και 1 χιλιόμετρο μετά την
Ικλαινα, στο 10ο χιλιόμετρο έχει πέσει
άσφαλτος. Μέχρι το 9,5 χιλιόμετρο έχει
γίνει διαγράμμιση. Μέσα στον Απρίλιο
θα μπουν τα στηθαία ασφαλείας από
την αρχή της παράκαμψης των Κρεμμυδίων έως και την Ικλαινα. Από το 10ο
έως το 11ο χιλιόμετρο έχει πέσει 3Α
και έχει τελειώσει ένα μεγάλο τεχνικό
(οχετός). Από το 11ο έως το 12,8ο γίνονται χωματουργικές εργασίες. Από κει
προβλέπεται να ξεκινήσει η παράκαμψη
του Κορυφασίου.
Με βάση το ρυθμό των εργασιών και
την πρόοδο που έχει συντελεστεί τους
τελευταίους μήνες, εκτιμάται ότι μέχρι
και τον Ιούνιο μπορεί να ολοκληρωθεί
και να παραδοθεί ο δρόμος έως το Κορυφάσιο.
Ακόμα, στους ισόπεδους κόμβους
του έργου αναμένεται να μπουν και
φώτα, που δεν προβλέπονταν στην αρχική μελέτη.
Πρόκειται για ένα έργο που ξεκίνησε
με χρηματοδότηση από το προηγούμενο
ΕΣΠΑ. Πέρασε όμως από χίλια κύματα,
με προβλήματα στη χρηματοδότηση και
με καθυστερήσεις λόγω απαλλοτριώσεων - αλλά και με κίνδυνο να μην
ολοκληρωθεί, φθάνοντας μόνο μέχρι
την Ικλαινα.
Υπηρεσιακό στέλεχος του υπουργείου
μάς επεσήμανε ότι το έργο πρέπει να
ολοκληρωθεί μέσα στο 2018 και με βεβαίωση περαίωσης, για να μην επιστραφεί
1 εκ. ευρώ που δόθηκε από το ΕΣΠΑ
κατά το πρώτο διάστημα της υλοποίησής
του, έως τις 31 Δεκεμβρίου 2015.
Από την 1η μέρα του 2016 το έργο
χρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους.
Και αυτό είναι που κάνει ακόμα πιο σημαντική τη συνέχισή του για να ολοκληρωθεί, όπως είχε δημοπρατηθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου