Δευτέρα 16 Απριλίου 2018

Η Καλαμάτα… μπούσουλας της Aegean και για συνδέσεις με το Ηράκλειο


Στην έλλειψη πολιτικής διεύρυνσης του τουριστικού προϊόντος κινδυνεύει να σκοντάψει η προσπάθεια του τουριστικού κλάδου να καταπολεμήσει την εποχικότητα του ελληνικού τουρισμού.
 Όπως επισημαίνει η Aegean, και αναφέρει  η Αλεξάνδρα Κασσίμη στην "Καθημερινή",  πρέπει άμεσα να προσαρμοστούν τα τέλη (φόροι, ΦΠΑ κ.λπ.) κατά τη χειμερινή περίοδο, προκειμένου να έχει αποτέλεσμα η προσπάθεια διεύρυνσης της τουριστικής περιόδου. «Ο ΦΠΑ επιβατικών μεταφορών εσωτερικού του 24%, τριπλάσιος πλέον από το μέσο όρο της Νότιας Ευρώπης, το νέο τέλος διανυκτέρευσης στη διαμονή και η καθολική απουσία χαμηλότερων τελών στα αεροδρόμια, ειδικά για τη χειμερινή περίοδο, κινδυνεύουν να ακυρώσουν αυτές τις προσπάθειες.
Η άμεση προσαρμογή και εφαρμογή τους, τουλάχιστον σε «εξυπνότερη», εποχικά διαφοροποιημένη βάση, είναι απαραίτητη», εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean, Δημήτρης Γερογιάννης, κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων κίνησης του πρώτου τριμήνου του έτους.
Μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου η Aegean και η Olympic Air κατέγραψαν αύξηση 12% της επιβατικής κίνησης, αγγίζοντας τα 2,4 εκατ. επιβάτες. Συγκεκριμένα, η Aegean μετέφερε 1,1 εκατ. επιβάτες στο δίκτυο εσωτερικού, με αύξηση 9% και 1,3 εκατ. επιβάτες στο δίκτυο εξωτερικού, καταγράφοντας σημαντική αύξηση 16%.
Βελτίωση παρουσίασε και η μέση πληρότητα, η οποία ανήλθε σε 81,2% από 76,8% κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2017. Στην κύρια βάση της Αθήνας η συνολική αύξηση της επιβατικής κίνησης ήταν 13%, έναντι 8% του αεροδρομίου συνολικά. Η εταιρεία με την υποστήριξη και την επέκταση του αριθμού των προορισμών και το χειμώνα, τη χαμηλή περίοδο, πέτυχε αύξηση 18% στην κίνηση εξωτερικού, αλλά και 9% αύξηση επιβατών στο δίκτυο εσωτερικού.
Μετά την εμπειρία έξι και πλέον ετών χειμερινής δραστηριότητας με απευθείας πτήσεις εξωτερικού από την Καλαμάτα σε συνεργασία με την Costa Navarino, η νέα σημαντική προσπάθεια έγινε από την Κρήτη και συγκεκριμένα από το Ηράκλειο.
Με τη συμφωνία και συνεργασία εξειδικευμένων tour operators που διαμόρφωσαν και διέθεσαν το προϊόν, πραγματοποιήθηκαν πρώτη φορά στο διάστημα Νοεμβρίου - Απριλίου πτήσεις για προορισμούς σε Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία και Γαλλία. Για πρώτη προσπάθεια, οι πληρότητες ήταν ικανοποιητικές, φυσικά με ειδικούς χαμηλούς ναύλους, και η δραστηριότητα θα επαναληφθεί και τη χειμερινή περίοδο 2018/19, επισημαίνει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
«Η μεγαλύτερη αξιοποίηση του δυναμικού όλων εμάς στον τουρισμό και το χειμώνα είναι κρίσιμη για την εταιρεία, αλλά και για τη χώρα. Απαιτεί όμως δημιουργικότητα, νέες συνεργασίες, επιχειρηματικό ρίσκο και συχνά αρχικό κόστος, για να προσεγγίσουμε σταδιακά την επιτυχία χωρών όπως η Πορτογαλία σε χειμερινή τουριστική δραστηριότητα. Εμείς κάθε χρόνο προσπαθούμε, όσο μπορούμε, να κάνουμε κάτι περισσότερο, γιατί ξέρουμε ότι μόνο έτσι θα συνεχίσουν να γίνονται επενδύσεις σε νέες ποιοτικές τουριστικές μονάδες, σε απαραίτητες υποδομές και, φυσικά, σε σύγχρονα καινούργια αεροπλάνα», δήλωσε ο κ. Γερογιάννης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου