Πέμπτη 9 Αυγούστου 2018

ΧΥΜΕΝΑ ΓΑΛΑΤΑ

Έλαβα, ταχυδρομικώς, μια επιστολή για επιστροφή φόρου 14,99 ευρώ, από το 2014.
Πήγα στη ΔΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ και αφού ρώτησα έναν υπάλληλο που πρέπει να πάω για να εισπράξω το ποσό με παρέπεμψε στο γραφείο Νο 9.
Εκεί ο υπάλληλος έβγαλε ένα διπλότυπο, το σφράγισε και μου είπε να πάω, για περαιτέρω υπογραφή, στο γραφείο Νο 22.
Στο γραφείο Νο 22, αφού ο υπάλληλος το σφράγισε και το υπέγραψε, και αυτός, με έστειλε στο γραφείο Νο 14.
Άλλες σφραγίδες και υπογραφές εκεί και παραπομπή στην προησταμένη, για νέα σφραγίδα και υπογραφή, βεβαίως, βεβαίως!!!!!!
Νομίζετε πως τελείωσα; Γελαστήκατε!!!
Ξανά επιστροφή στο γραφείο Νο 9.
Δεν μπορεί, λέω, τώρα θα μου επιστρέψουν τα 14,99 ευρώ, για να πάω στο καλό.
Ξανά γελαστήκατε,  όπως και εγώ.
Παίρνει ο υπάλληλος το χαρτί με τις υπογραφές και μου ανακοινώνει ότι το ποσό θα αφαιρεθεί από την επόμενη δόση του φόρου εισοδήματος.
Καλά, ρε εγκέφαλοι-ανεγκέφαλοι, πως τη σκεφτήκατε όλη αυτή τη συλλογή υπογραφών και στο φινάλε τι ρόλο μπορεί να παίζει;
Γιατί έπρεπε να πάω στην Καλαμάτα, για να παίρνω αυτόγραφα από τους υπαλλήλους,  και δεν αφαιρούταν  αυτόματα το ποσό από την επόμενη δόση του φόρου μου;
Άμα γίνουμε ποτέ κράτος της προκοπής, να μου γράψετε.
Κώστας......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου