Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

ΚΑΦΑΝΤΑΡΗΣ ΚΑΙ ΚΑΡΑΛΗΣ ΜΕ ΣΠΙΡΤΖΗ ΚΑΙ ΔΕΔΕ Διαβεβαιώσεις για δρόμο και αεροδρόμιο

Η αναβάθμιση του αεροδρομίου της Καλαμάτας, ο δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη και τα υδατοδρόμια Πύλου και Καλαμάτας αποτέλεσαν αντικείμενο της συνάντησης που είχαν στην Αθήνα, με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, ο δήμαρχος Πύλου – Νέστορος Δημήτρης Καφαντάρης και ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας Δημήτρης Καραλής.

Οπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, στην συνάντηση, που έγινε παρουσία και του γενικού γραμματέα Υποδομών Γιώργου Δέδε, ο υπουργός “επιβεβαίωσε ότι για τον δρόμο Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς οι μελέτες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι το έργο θα δημοπρατηθεί το πρώτο τρίμηνο του 2019. Οσο για το αεροδρόμιο σημείωσε ότι βρίσκεται σε καλό στάδιο ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ανάπτυξης για την αναβάθμισή του, ως διεθνές αεροδρόμιο με ΣΔΙΤ. Επίσης δήλωσε ότι έχει ολοκληρωθεί το θεσμικό πλαίσιο για το υδατοδρόμιο της Πύλου”. 
Ικανοποίηση εξέφρασε, μετά τη συνάντηση, ο Δ. Καφαντάρης σημειώνοντας -μεταξύ άλλων ότι “η αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός του αεροδρομίου της Καλαμάτας και η υλοποίηση του δρόμου Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη δεν μπορούν να περιμένουν άλλο. Επιβάλλεται, χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, να δρομολογηθούν και να υλοποιηθούν αυτά τα έργα, που θα κάνουν τη Μεσσηνία και κατ' επέκταση την Πελοπόννησο διεθνή τουριστικό προορισμό”. 
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας Δ. Καραλής, σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε μετά τη συνάντηση εκτίμησε ότι “κάτι κινείται” και πρόσθεσε: “Η επί δεκαετίες αναμονή και ταλαιπωρία των Μεσσηνίων αλλά και των τουριστών που επισκέπτονται τον νομό μας φαίνεται να παίρνει τέλος με τη δημοπράτηση του δρόμου Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη - Κορώνη που προβλέπεται στις αρχές του 2019. Για το αεροδρόμιο ανοίγονται νέοι ορίζοντες εφόσον δημοπρατηθεί με σχήμα ΣΔΙΤ και προχωρήσει η αναβάθμιση και ανάπτυξή του όπως έχει σχεδιαστεί ως διεθνές αεροδρόμιο. Το νέο θεσμικό πλαίσιο για τα υδατοδρόμια που προβλέπει ευέλικτο σχήμα διαχείρισης, δίνει το “πράσινο φως” για την αδειοδότηση των υδατοδρομίων Καλαμάτας και Πύλου”. 

1 σχόλιο:

  1. Kalimera,



    I would like to report worrying conditions in one of the most touristically growing regions in Greece, the bay of Navarino with its lagoon and the Natura 2000 nature reserve.



    The military flight school in Kalamata performs here with their very old and above all very loud aircraft flight exercises in which pursuit flies and loops are practiced. The machines make a deafening noise. This is not acceptable to locals, tourists (there is resistance - many will not come back!), Nor is it acceptable to the Natura 2000 birdlife and other species. It has been proven that the number of migratory birds in the lagoon is decreasing from year to year. The aircraft fly up to 6 hours throughout the day from 7 - 19 hours distributed mostly with two aircraft at the same time over this area. is it allowed to fly over Nature Reservates??



    For us as victims here in Pylos, Gialova, Elaiofyto, Petrochori, Romanos and Koryfasio) the question arises what you will do about it. The Temes Group is investing billions in new golf courses and other luxury resorts and is well known for its sustainable tourism.



    Why don't do the City of Pylos with Mr. Dimitris Kafantaris and President of Hoteliers Association Dimitris Karalis and the Temes Group anything about it here - or is there already intervening? Do anybody speak with military leadership?



    Why don't they fly over the sea or in Simulators where they don't hurt the peoples and animals in this area?



    Greece has as a special economic feature the wonderful local products as well as tourism. Why is this destroyed with unspeakable recurring flying exercises - and then even over a nature reserve? It is not enough to reduce this aircraft noise only over July and August and then to shift it to the hinterland in the mountains!



    it is incomprehensible why such flight exercises are not held over the open sea or in simulators - there one would not scare anyone, disturb and make sick. I can promise you, if you have not heard such a plane that makes you sick in the long run!



    When talking to golfers and tourists is increasingly clear that this noise is extremely disturbing.



    We are planning an international website on these events, if nothing changes here, to sensitize tourists to these events. Who wants to spend a holiday in a noisy region, which sets itself apart from the special protection of nature reserves and maltreats its own population with noise.



    We would be very interested in your opinion on these events. Possibly. Do you already have a knowledge advantage which you want to share with us?



    We are looking forward to hearing from you all. Please help and share..!



    Kind regards



    Flatt

    ΑπάντησηΔιαγραφή