Τρίτη 11 Ιουνίου 2019

H Lufthansa "αγαπάει" την Καλαμάτα


Εξήντα χρόνια πριν η γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa εγκαινίαζε τη σύνδεση με αεροπλάνο της Αθήνας με τη Γερμανία. Έξι δεκαετίες αργότερα, η Ελλάδα έχει εξελιχθεί σε μια από τις σημαντικότερες αγορές του γερμανικού ομίλου, ο οποίος πετά πλέον στη χώρα μας με συνολικά έξι εταιρείες.
Ο Κ. Τζεβελέκος αναλύει τη θέση που κατέχει σήμερα ο όμιλος στην ελληνική αγορά και εξηγεί το ρόλο του τουρισμού στη συνεχή αύξηση δρομολογίων του στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Euro2day.gr. και στον Παναγιώτη Υφαντή.
 
-Πότε πέταξε για πρώτη φορά η Lufthansa στην Ελλάδα και ποια είναι σήμερα η παρουσία της στη χώρα;
Η πρώτη πτήση της Lufthansa στην Ελλάδα έγινε στις 10 Μαΐου 1959 και όπως είναι φυσικό, δεν είχε καμία σχέση με αυτό που ξέρουμε σήμερα. Η πτήση, τότε πραγματοποιούνταν μόλις δύο φορές την εβδομάδα και ήταν πολύωρη και με ενδιάμεσες στάσεις σε Αμβούργο, Ντίσελντορφ, Φρανκφούρτη, Μόναχο. Ήταν και αρκετά ακριβή, αφού το κόστος ξεπερνούσε τα σημερινά 500 ευρώ. Πλέον, 60 χρόνια μετά, οι εταιρείες του Ομίλου Lufthansa πραγματοποιούν 107 δρομολόγια την εβδομάδα από την Αθήνα. Πέρα από την πρωτεύουσα, ο Όμιλος συνδέει ακόμη 19 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας με όλο τον κόσμο. Η Lufthansa μαζί με τις SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings έχουν συνολικά 368 πτήσεις την εβδομάδα από και προς την Ελλάδα.
Η Lufthansa διαθέτει 66 δρομολόγια την εβδομάδα μεταξύ Φρανκφούρτης, Μονάχου και 5 προορισμών στην Ελλάδα. Η Eurowings πραγματοποιεί 142 εβδομαδιαίες συνδέσεις μεταξύ πολλών πόλεων της Γερμανίας, όπως Ντίσελντορφ, Ανόβερο, Αμβούργο, Στουτγάρδης κ.α. και 15 προορισμών στην Ελλάδα. Η SWISS και η Edelweiss εκτελούν 77 πτήσεις την εβδομάδα μεταξύ Ζυρίχης, Γενεύης και 12 προορισμών στην Ελλάδα. Η Austrian Airlines προσφέρει 51 εβδομαδιαία δρομολόγια μεταξύ Βιέννης, Γκρατζ, Ίνσμπρουκ, Λιντς και 15 προορισμών στην Ελλάδα. Η Brussels Airlines πραγματοποιεί 32 εβδομαδιαίες πτήσεις προς τις Βρυξέλλες και 11 προορισμούς στην Ελλάδα.
 
-Τα τελευταία χρόνια η Lufthansa εγκαινίασε εποχικά δρομολόγια από Γερμανία προς ελληνικούς προορισμούς εκτός Αθήνας. Ποιο είναι το σκεπτικό της απόφασης; Θα διατηρηθούν ή επεκταθούν τα δρομολόγια τα επόμενα χρόνια;
Με την έκρηξη που παρατηρείται στον τουρισμό στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, μια τέτοια κίνηση είναι πολύ λογική. Αφενός, για να εξυπηρετήσει την αυξημένη ζήτηση από τους ταξιδιώτες, αφετέρου για να ενισχύσει τα εποχικά μερίδια για τις εταιρείες του Ομίλου.
Το 2018 ο Όμιλος πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιό του δρομολόγια από τη Φρανκφούρτη σε Σαντορίνη και Θεσσαλονίκη, που πραγματοποιούνται με τη Lufthansa, συνέδεσε την Καλαμάτα με τη Γενεύη με τη SWISS, τα Χανιά και τη Σάμο με τη Ζυρίχη, με την Edelweiss, και την Κέρκυρα, τα Χανιά, τη Σαντορίνη, την Κω, τη Ζάκυνθο, την Καλαμάτα και τη Μύκονο με τις Βρυξέλλες, με την Brussels Airlines.
Για το 2019 αυξήσαμε τα δρομολόγιά μας κατά 6% και προσθέσαμε νέα δρομολόγια όπως τα Ηράκλειο-Φρανκφούρτη, Μύκονος-Γενεύη και Καλαμάτα-Ζυρίχη, σε μια προσπάθεια να καλύψουμε όσες περισσότερες περιοχές στη χώρα μπορούμε και θέλοντας να διευρύνουμε τις επιλογές που προσφέρουμε στους επιβάτες μας, δεδομένου ότι η Ελλάδα αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική αγορά για τις δραστηριότητές μας. Είμαστε και παραμένουμε αφοσιωμένοι σε αυτήν εδώ και έξι δεκαετίες και θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας με αμείωτο ενδιαφέρον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου