"Η αλήθεια είναι ότι ο πρωθυπουργός δεν μου απάντησε" δήλωσε ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας όταν ρωτήθηκε από την "Ε" αν διαψεύδει τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Χαρίτση, ο οποίος υποστήριξε ότι η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών συνεχίζει το σχέδιο Σπίρτζη για βελτίωση του υπάρχοντος δρόμου Καλαμάτα - Ριζόμυλος.
Ο κ. Νίκας αν και επιχειρηματολόγησε για μια ακόμα φορά υπέρ της παραλιακής χάραξης, τονίζοντας ότι είναι η μοναδική που διαθέτει μελέτη, επανέλαβε για μια ακόμα φορά ότι δεν θα σταθεί εμπόδιο στις κυβερνητικές αποφάσεις. Η δεύτερη ανάγνωση των χθεσινών δηλώσεων του κ. Νίκα δείχνει ότι η βελτίωση του υπάρχοντος δρόμου Καλαμάτα - Ριζόμυλος έχει κερδίσει έδαφος έναντι της νέας παραλιακής χάραξης, αλλά κανένας δεν μπορεί να βάλει το χέρι του στη φωτιά για την τελική απόφαση, που σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις θα ανακοινωθεί από τον υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή το προσεχές χρονικό διάστημα.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ενδείξεις μόνο μια δυναμική παρέμβαση από τον πρώην πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά μπορεί να αλλάξει τον σημερινό συσχετισμό δυνάμεων που κλίνει την πλάστιγγα προς τη βελτίωση του υφιστάμενου δρόμου. Μέχρι σήμερα όμως ο πρώην πρωθυπουργός κρατά ερμητικά κλειστά τα χαρτιά του και έτσι κανένας δεν γνωρίζει αν τελικώς θα ταχθεί σιωπηρά υπέρ της βελτίωσης ή αν θα παρέμβει την τελευταία στιγμή ανοιχτά υπέρ της παραλιακής χάραξης. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο πρώην πρωθυπουργός δεν θέλει να χρεωθεί μια πιθανή εμπλοκή του έργου στα γρανάζια της γραφειοκρατίας και για αυτό διστάζει να εκφράσει άποψη πριν διασφαλιστεί τόσο η χρηματοδότηση όσο και ο χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσης του έργου.
Επιχειρηματολογώντας χθες υπέρ της παραλιακής χάραξης ο κ. Νίκας είπε ότι είναι η μόνη διαδρομή που διαθέτει μελέτη, ενώ η βελτίωση του υφιστάμενου δρόμου είναι μια απλή γραμμή στο χάρτη. Ο κ. Νίκας είπε ότι το κόστος της παραλιακής χάραξης είναι πρόσχημα για να επιλεγεί άλλη διαδρομή. Θέλοντας να προβληματίσει όσους υποστηρίζουν τη "φθηνή λύση" της βελτίωσης, υπενθύμισε ότι για τη βελτίωση της σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος - Καλαμάτα ξοδεύτηκαν 80 εκ. ευρώ και τελικώς δεν κυκλοφορεί τρένο, ενώ με τα ίδια χρήματα θα μπορούσε να έχει κανονικοποιηθεί ένα μεγάλο τμήμα της διαδρομής.
Θ.Λ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου