Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2019

Ο ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ Οι αναγκαίες υποδομές θα επιμηκύνουν τη σεζόν

Την ανάδειξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού συζήτησαν διεξοδικά χθες στην Τρίπολη ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης και ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας. Συμφώνησαν να συνεργαστούν στενά προκειμένου να αξιοποιηθεί ο δυναμισμός και το πολιτιστικό απόθεμα της Πελοποννήσου μέσω στοχευμένων δράσεων προβολής, αλλά και ανάπτυξης του θεματικού τουρισμού.

Η προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών και η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου θα επιτευχθεί μέσω της δημιουργίας των αναγκαίων υποδομών, αεροδρόμιο, μαρίνες, υδατοδρόμια και χάρη στο συντονισμό ΕΟΤ - Περιφέρειας, δήλωσε ο κ. Θεοχάρης απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε στην Τρίπολη. 
Στην αρχή της συνέντευξης ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι η Πελοπόννησος δεν ανήκει στην κατηγορία των "ώριμων" τουριστικά περιφερειών, αλλά στην κατηγορία εκείνων που έχουν αναπτυξιακό δυναμισμό και αναξιοποίητο δυναμικό. Στη συνέχεια είπε ότι φέτος σημειώνεται μικρή αύξηση του αριθμού των επισκεπτών και διψήφιο ποσοστό αύξησης των εσόδων. Δήλωσε πως στόχος της κυβέρνησης είναι να θωρακίσει το τουριστικό προϊόν προσφέροντας στους επισκέπτες τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που αναζητούν. 
Ο κ. Θεοχάρης είπε ότι η Γκρέτα Τούνμπεργκ έχει επηρεάσει τους Σκανδιναβούς τόσο πολύ που πλέον αναζητούν μόνο καταλύματα με πράσινη πιστοποίηση. Αλλοι ταξιδιώτες κλείνουν δωμάτιο μόνο σε καταλύματα που έχουν πρόσβαση τα ΑΜΕΑ και οι ειδικές κατηγορίες, ενώ οι φιλόζωοι αναζητούν χώρους που επιτρέπονται τα κατοικίδια.
Μιλώντας για την προβολή της Πελοποννήσου, άφησε αιχμές κατά της πολιτικής της προηγούμενης περιφερειακής αρχής λέγοντας ότι δεν πρέπει να αγνοείται ένα παγκοσμίως γνωστό brand name, όπως αυτό της Σπάρτης και να επιχειρείται η προώθηση ενός άγνωστου brand name. Ουσιαστικά ο υπουργός χωρίς να το ονομάσει "φωτογράφισε" ως αποτυχημένο το brand name "Μυθική Πελοπόννησος" που προσπάθησε να χτίσει η προηγούμενη περιφερειακή αρχή. Στη συνέχεια ο κ. Θεοχάρης είπε ότι η Περιφέρεια πρέπει να αποφασίσει ποια brand names έχουν τοπικό, ποια υπερτοπικό και ποια έχουν διεθνή χαρακτήρα ώστε ο ΕΟΤ να τα προβάλει αντίστοιχα.
Στην Τρίπολη ο υπουργός είχε συνάντηση με εκπροσώπους τοπικών φορέων,
όπου συζητήθηκαν σε βάθος τα θέματα που αντιμετωπίζουν και οι προοπτικές της Περιφέρειας. Ειδικότερα ετέθησαν θέματα υποδομών, θεματικού τουρισμού, όπως ο γαστρονομικός, θρησκευτικός, ορειβατικός / περιπατητικός κ.λπ. 
Σύμφωνα με πληροφορίες όταν τουριστικοί φορείς της Αργολίδας έθεσαν το θέμα της λειτουργίας αεροδρομίου στην Τρίπολη, ο κ. Θεοχάρης τους απάντησε ότι αν βρεθούν ιδιώτες επενδυτές η κυβέρνηση θα σταθεί αρωγός στην προσπάθειά τους. 
Επίσης συναντήθηκε με τον δήμαρχο Τρίπολης Κωνσταντίνο Τζούμη και συζήτησε θέματα που άπτονται του τουρισμού και της πολιτιστικής παράδοσης της ευρύτερης περιοχής με στόχο την τουριστική της ανάπτυξη.
Θ.Λ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου