Η πάνω χάραξη του δρόμου Καλαμάτα - Ριζόμυλος πρέπει να θεωρείται πιθανότατα επιλεγμένη από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών καθώς με βάση αυτή κινείται η διαδικασία που θα ακολουθηθεί για την δημοπράτηση μεταξύ των 5 εταιρειών που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον.
Για να φτάσουμε όμως στην δημοπράτηση πρέπει να συνταχθεί μια μελέτη κόστους-οφέλους η οποία μάλλον βρίσκεται στο στάδιο ολοκλήρωσής της με τις πληροφορίες να μιλάνε και για παράλληλη μελέτη της κάτω χάραξης για να υπάρχουν συγκριτικά στοιχεία.
Τοπικά το θέμα θα κινηθεί την ερχόμενη εβδομάδα με την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας στην οποία έχουν κληθεί να αναπτύξουν τις απόψεις τους και οι βουλευτές του νομού. Ανάλογη διαδικασία αναμένεται και στο Δημοτικό Συμβούλιο Μεσσήνης. Και στα δύο πάντως θα υπάρξει μια πρώτη ενημέρωση από τον αρμόδιο διευθυντή του υπουργείου Γιάννη Καρνέση που χειρίζεται διαχρονικά το θέμα. Μέσα στην εβδομάδα δεν αποκλείεται και σχετική ανακοίνωση από τον ίδιο τον υπουργό Κώστα Καραμανλή που θα δίνει ένα πρώτο χρονοδιάγραμμα του έργου. Με βάση όλα αυτά μπορούμε να συμπεράνουμε ότι με τον χρόνο για την απαραίτητη εξέλιξη του ανταγωνιστικού διαλόγου μεταξύ των ενδιαφερομένων εταιρειών και όσες άλλες γραφειοκρατικές διαδικασίες απαιτούνται, μια ρεαλιστική πρόγνωση είναι ότι στην αρχή 2021 είναι δυνατόν να αρχίσει η κατασκευή του δρόμου που θα ξεμπλοκάρει τον αναπτυξιακό γρίφο της Μεσσηνίας. Αποψη για την αναγκαιότητα γρήγορης κατασκευής του δρόμου απέκτησαν χθες ο υπουργός και ο υφυπουργός Ανάπτυξης Αδ. Γεωργιάδης και
ο Νίκος Παπαθανάσης οι οποίοι επισκέφθηκαν την Costa Navarino που άνοιξε τις πύλες της για την φετινή περίοδο. Η ξενάγησή τους από τον Αχ. Κωνσταντακόπουλο και τους επιτελείς του σε όλο το φάσμα των έργων τους επιφορτίζει με την υποχρέωση να μεταφέρουν στην κυβέρνηση και τον αρμόδιο υπουργό Κώστα Καραμανλή την τοπική πραγματικότητα. Να υπογραμμίσουν μάλιστα ότι τα ποσά των επενδύσεων που πραγματοποιεί η ΤΕΜΕΣ και αρκετά μικρότερα που δαπανώνται σε μικρές μονάδες είναι κατά πολύ περισσότερα από αυτά που θα κοστίσει ο δρόμος. Δεν υπάρχουν περιθώρια για άλλη καθυστέρηση και αυτό πρέπει να το συνειδητοποιήσει η κυβέρνηση, ο πρόεδρος της
οποίας Κυριάκος Μητσοτάκης έχει τάξει στους Μεσσήνιους το έργο. Για να μην μείνει τελικά εκτεθειμένος από την διαμάχη των κυβερνητικών παραγόντων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου