Ένα ακόµα βήµα για το δρόµο Καλαµάτα - Ριζόµυλος - Πύλος - Μεθώνη έγινε µε την ένταξη πίστωσης 50 εκ. ευρώ για το έργο, στο Πρόγραµµα ∆ηµοσίων Επενδύσεων (Π∆Ε). Παράλληλα, τρέχει εδώ και λίγες µέρες ο ανταγωνιστικός διάλογος µε την παροχή διευκρινίσεων στους διαγωνιζόµενους, ώστε να ακολουθήσει η υποβολή των οικονοµικών προσφορών.
Η ένταξη στο Π∆Ε έγινε µε απόφαση του υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γιάννη Τσακίρη και σηµατοδοτεί την πρόθεση της κυβέρνησης να τρέξει τις διαγωνιστικές διαδικασίες, ώστε να υπάρξει ανάδοχος για το έργο στο πρώτο εξάµηνο του 2022. Το ποσό των 50 εκατ. ευρώ αποτελεί τη δηµόσια συµµετοχή στον προϋπολογισµό των 180 εκ. ευρώ, αφού σύµφωνα µε τον προγραµµατισµό της Σ∆ΙΤ τα υπόλοιπα χρήµατα θα τα διαθέσουν ο ανάδοχος και οι τράπεζες.
Αξίζει να σηµειώσουµε ότι το τµήµα Καλαµάτα - Ριζόµυλος είχε ενταχθεί από την κυβέρνηση Αντώνη Σαµαρά στο Π∆Ε µε προϋπολογισµό 70 εκ. ευρώ, τον Ιανουάριο του 2015, λίγες µέρες πριν τις εκλογές. Η κυβέρνηση Αλέξη Τσίπρα όµως εγκατέλειψε την παραλιακή χάραξη του Καλαµάτα - Ριζόµυλος, προκρίνοντας τη βελτίωση του υφιστάµενου δρόµου Καλαµάτα - Ριζόµυλος - Πύλος - Μεθώνη.
Στη Β' φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας που ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2019 έχουν προκριθεί 5 σχήµατα: Άβαξ, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Intrakat, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία Acciona Concesiones – Μυτιληναίος.
Στο πλαίσιο της προτεινόµενης Σύµπραξης ∆ηµόσιου και Ιδιωτικού Τοµέα, ο Ιδιωτικός Φορέας Σύµπραξης θα υλοποιήσει τη µελέτη, κατασκευή, χρηµατοδότηση, λειτουργία και συντήρηση της εθνικής οδού Καλαµάτα - Ριζόµυλος - Πύλος - Μεθώνη, συνολικού µήκους περίπου 50 χιλιοµέτρων, που περιλαµβάνει τα εξής τµήµατα: Το τµήµα Καλαµάτα - Ριζόµυλος µήκους 16,4 χλµ., το τµήµα Ριζόµυλος - Πύλος µήκους 25,7 χλµ. και το τµήµα Πύλος - Μεθώνη µήκους 7,9 χλµ.
Θ.Λ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου