Σάββατο 4 Ιουνίου 2022

“Ευτυχισμένη οικογένεια στην Costa Navarino”


 «Ήρθα στην Costa Navarino για έναν λόγο:

Γιατί ξέρω ότι μπορώ να φέρω εδώ την οικογένειά μου. Σίγουρα υπάρχουν όμορφα μέρη παντού…αλλά αυτό το μέρος μπορεί να μου θυμίσει το πώς ένιωθα όταν ήμουν παιδί». Με αυτά τα λόγια ο πρωταθλητής του NBA Γιάννης Αντετοκούνμπο εξηγεί τους λόγους για τους οποίους επέλεξε να αγοράσει σπίτι στην Costa Navarino. 

O Γιάννης Αντετοκούνμπο στην αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στο νέο blog του προορισμού "Costa Navarino Stories" λέει μεταξύ άλλων για την επιλογή του να αποκτήσει σπίτι στη Μεσσηνία: «Όταν πρωτοήρθα εδώ το 2018, μου άρεσε που μπορούσαμε να είμαστε όλοι μαζί. Περπατούσαμε στην παραλία, πηγαίναμε στην Αγορά, τα εστιατόρια και κάναμε θαλάσσια σπορ. Υπάρχουν τόσα πολλά να κάνουμε εδώ και είναι ένα ασφαλές περιβάλλον. Όταν φτάσετε εδώ, ξέρετε ότι θα υπάρχουν άνθρωποι τριγύρω, αλλά είναι καλό που τα παιδιά μου μπορούν να μεγαλώσουν σε ένα ασφαλές περιβάλλον, να πάνε στην παραλία, να οδηγήσουν τα ποδήλατά τους ή να παίξουν στις νεροτσουλήθρες, όλα αυτά χωρίς να ανησυχώ πολύ. Σκέφτομαι επίσης 10 με 15 χρόνια στο μέλλον, όταν θα μεγαλώσουν…».

Στη συνέχεια όταν τον ρωτούν: «Είναι η αγορά ενός σπιτιού εδώ μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου; Είναι επένδυση στην ευτυχία και τα καλοκαίρια που έρχονται;», ο Γιάννης Αντετοκούνμπο απαντά: «Ναι. Ξέρεις, στην πραγματικότητα δεν έχω σπίτι στην Αθήνα. Αντίθετα, θα έχω ένα σπίτι εδώ. Μου αρέσει να είμαι εδώ -περνάω καλά και η οικογένειά μου είναι χαρούμενη εδώ. Μου αρέσει να βλέπω τους πιο κοντινούς μου ανθρώπους χαρούμενους: τη μητέρα μου να περπατάει στην παραλία, να βγάζει φωτογραφίες…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου