Παρασκευή 1 Ιουλίου 2022

Απέδωσαν καρπούς οι κόποι τους ΜΕΣΣΗΝΙΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΜΙΛΟΥΝ ΣΤΗΝ “Ε”

 Λύκειο Πύλου


Ο Ανδρέας Δαρσακλής με 18.230 μόρια επιθυμεί να περάσει στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο ίδιος σημείωσε πως η σχολική χρονιά δεν τον δυσκόλεψε ιδιαίτερα, τονίζοντας πως η Εκθεση είναι πάντα ένα δύσκολο μάθημα, καθώς το αποτέλεσμα είναι αβέβαιο. «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καθηγητές του σχολείου και του φροντιστηρίου, οι οποίοι μου παρείχαν την κατάλληλη υποστήριξη ώστε να πετύχω τον σκοπό μου, καθώς επίσης και την οικογένειά μου που ήταν συνεχώς κοντά μου» είπε.



H Στέβη Κυριαζάκου με μέσο όρο 18.075 μόρια προερχόμενη από τη θετική κατεύθυνση θέλει να εισαχθεί σε κάποιο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. «Είμαι ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα, παρότι η σχολική χρονιά ήταν γεμάτη δυσκολίες λόγω της πρόσθετης ύλης μετά από τα χρόνια της τηλεκπαίδευσης. Ευχαριστώ τους φροντιστές και την οικογένειά μου για την πολύτιμη στήριξή τους» συμπλήρωσε.


Η Κωνσταντίνα Ζόμπολα με 17.400 μόρια θα εστιάσει σε κάποια σχολή που συνδέεται με την κατεύθυνσή της, αυτή της Οικονομίας και Πληροφορικής. Η ίδια είπε πως νιώθει ανακουφισμένη που επιτέλους τελείωσε αυτή η διαδικασία και μάλιστα με θετικά αποτελέσματα, παρά την πίεση για την ολοκλήρωση της ύλης και τις δυσκολίες που δημιούργησε η πανδημία. «Θέλω να πω να μεγάλο “ευχαριστώ” στους φροντιστές και στην οικογένειά μου» υπογράμμισε.


Η Φωτεινή - Χριστίνα Μυλωνά συγκέντρωσε 17.400 μόρια και έχει ως στόχο να εισαχθεί στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. «Οι πανελλήνιες είναι δύσκολες για όλους, οπότε στη δική μου περίπτωση δεν μπορώ να πω πως η χρονιά κύλησε πολύ εύκολα, ωστόσο είχε και τις καλές της στιγμές» υπογράμμισε, λέγοντας πως είχε μεγάλο άγχος εξαρχής για το μάθημα της Εκθεσης, προσπαθώντας καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς για την καλύτερη δυνατή προετοιμασία της. «Προσωπικά θέλω να πω αρχικά ένα “ευχαριστώ” στη μητέρα μου, που με βοήθησε πάρα πολύ, καθώς και στην υπόλοιπη οικογένειά μου γιατί ήταν συνεργάσιμοι κατανοώντας τις επιθυμίες μου. Παράλληλα, οι καθηγητές μου πέρα από σωστοί επαγγελματίες ήταν και πολύ καλοί άνθρωποι, δημιουργώντας την κατάλληλη συνεργασία μεταξύ μας» διευκρίνισε, κάνοντας γνωστό πως της αρέσει να γράφει ιστορίες, χόμπι που θα συνεχίσει στον ελεύθερο χρόνο της.

Λύκειο Μεθώνης


Η Σταυρούλα Ασημάκη με 16.460 μόρια έχει ως επιθυμία να μπει στη Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και αν αυτό δεν καταστεί δυνατό λόγω των βάσεων, στη Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών στο ίδιο πανεπιστήμιο. «Και στο σχολείο αλλά και στο φροντιστήριο η ύλη της κατεύθυνσής μου ήταν πολύ μεγάλη, με αποτέλεσμα να τη βγάλουμε 3 εβδομάδες πριν δώσω εξετάσεις και έτσι ο χρόνος της επανάληψης να περιοριστεί κατά πολύ. Παρ’ όλα αυτά θα έλεγα πως τα θέματα δεν ήταν εντέλει τόσο δύσκολα όσο νόμιζα» συμπλήρωσε, τονίζοντας πως ευχαριστεί τους καθηγητές του φροντιστηρίου, τη νονά της, καθώς και τους καθηγητές του σχολείου της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου