Σάββατο 23 Ιουλίου 2022

Η ΤΑΜΤΑ ΣΤΗΝ «Ε» ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΥΛΟ «Είμαι σίγουρη πως θα ζήσουμε μια αξέχαστη βραδιά»

 


Συναυλία ανοιχτή στο κοινό με την Τάμτα διοργανώνει ο Δήμος Πύλου -Νέστορος την Κυριακή 31 Ιουλίου, στις 8.30 μ.μ. στην πλατεία της Πύλου.

Πρόκειται για ένα δίωρο πρόγραμμα που ξεκινάει με δικά της τραγούδια που έχει αγαπήσει ο κόσμος, αλλά και πολλές επιτυχίες από το χθες και το σήμερα από την ελληνική και ξένη δισκογραφία. Η ίδια μιλώντας στην «Ε» μας είπε για το ξεκίνημά της στο χώρο της μουσικής, για την «Εκδρομή» με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη, αλλά και για ένα μουσικό ολοκληρωμένο άλμπουμ που θα έχουμε τη δυνατότητα να απολαύσουμε μετά το καλοκαίρι.

- Πώς βλέπετε αυτή την πρωτοβουλία του Δήμου Πύλου - Νέστορος;

Οι ανοικτές συναυλίες μου αρέσουν πάρα πολύ και αυτό γιατί μου δίνουν την ευκαιρία να έρθω σε επαφή με πολύ και διαφορετικό κόσμο! Έναν κόσμο που μπορεί να μην έχει τη δυνατότητα να έρθει στην Αθήνα για κάποια συαυλία μου, έναν κόσμο που ίσως να μην επέλεγε να έρθει να με δει, αλλά θα περάσει να δει το show έστω από περιέργεια και έναν κόσμο που έχει όρεξη να διασκεδάσει και που είναι σε καλοκαιρινή διάθεση! Αυτό το ψηφιδωτό κόσμου μου αρέσει πολύ και έτσι στηρίζω και θαυμάζω την πρωτοβουλία του δήμου! 

- Το πρόγραμμα τι περιλαμβάνει;

Είναι ένα δίωρο πρόγραμμα που ξεκινάει με τραγούδια μου που έχει αγαπήσει ο κόσμος, αλλά και πολλές επιτυχίες από το χθες και το σήμερα από την ελληνική και ξένη δισκογραφία!

Είναι ένα διασκεδαστικό πρόγραμμα για μικρούς και μεγάλους που θα το πλαισιώσουν οι χορευτές και χορεύτριές μου και η μπάντα μου. Σας περιμένω όλους να διασκεδάσουμε μαζί!

- Η "Εκδρομή" -μία από τις πιο ερωτικές μπαλάντες των τελευταίων είκοσι χρόνων- απέκτησε μια πιο dance διάθεση! Φανταζόσασταν ποτέ ότι θα είχε τόση επιτυχία;

Όταν κάναμε την "Εκδρομή" με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη ήμουν σκεπτική για το αν ο κόσμος θα δεχτεί ένα τόσο αγαπημένο τραγούδι σε αυτήν τη διαφορετική βερσιόν! Εμείς ήμασταν τόσο χαρούμενοι με τη νέα εκδοχή του τραγουδιού και με το γεγονός ότι διαμορφώθηκε τόσο επιτυχημένα σε ντουέτο.

Δεν προλάβαμε να σκεφτούμε κάτι πέραν αυτού, βγήκε πολύ φυσικά. Ηταν μια δουλειά που έγινε με πολλή αγάπη και φυσικά χαιρόμαστε πολύ που και ο κόσμος το αγάπησε και το ανέβασε στο Νο1 του ραδιοφωνικού Airplay Chart. 

- Πώς ξεκίνησε το τραγούδι για εσάς;

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου τραγουδάω. Η μουσική με εκφράζει με τόσους πολλούς τρόπους. Επαγγελματικά όμως, έκανα το πρώτο μου βήμα στην ηλικία των 22 χρόνων, στο "Super Idol".

- Είστε πολυτάλαντη -εκτός από μουσικός έχετε λάβει μέρος σε θεατρικές παραστάσεις αλλά ήσασταν και κριτής στο X-Factor. Θα ξαναβλέπατε τον εαυτό σας σε μια θέση coach σε ένα νέο μουσικό ριάλιτι; 

Οτιδήποτε αφορά τη μουσική με ενδιαφέρει. Πόσο μάλλον όταν μου δίνεται η ευκαιρία να συμβουλέψω και να βοηθήσω κάποιον μουσικά, γνωρίζοντας πλήρως πόσο μεγάλη είναι η ευθύνη αυτού. Δεν λέω όχι, αλλά εξαρτάται πόσος διαθέσιμος χρόνος υπάρχει, καθώς κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ απαιτητικό. 

- Τι μήνυμα στέλνετε στο κοινό με τις φετινές συναυλίες;

Φέτος παρουσιάζουμε ένα ξεχωριστό performance που έχει φτιαχτεί αποκλειστικά για να διασκεδάσει ο κόσμος μετά από τρία απαιτητικά χρόνια, που στερήθηκε πολλά πράγματα. Ανυπομονώ και εγώ από την πλευρά μου να δω τον κόσμο να χαμογελάει και να περνάει καλά. Είμαι σίγουρη πως την επόμενη Κυριακή, στην κεντρική πλατεία της Πύλου, θα ζήσουμε μια αξέχαστη βραδιά.

Ανυπομονώ να δω τον κόσμο!

- Μετά το καλοκαίρι τι ακολουθεί;

Σίγουρα πολλή μουσική και πειραματισμός, αφού όσο μεγαλώνω απολαμβάνω την αυθεντικότητά μου και θέλω να τολμήσω και άλλους μουσικούς και καλλιτεχνικούς δρόμους… ανεξαρτήτως απήχησης στο ευρύ κοινό! Ετοιμάζουμε νέα πράγματα και ένα μουσικό ολοκληρωμένο άλμπουμ. Πιστεύω ότι μουσικά θα είναι μια πολύ δυνατή χρονιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου