Η εταιρεία ΣΑΛΦΩ ανακηρύχθηκε ανάδοχος, σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com, στον διαγωνισμό επιλογής ανεξάρτητου μηχανικού για το οδικό έργο-ΣΔΙΤ Καλαμάτα-Μεθώνη. Η ελληνική εταιρεία θα αναλάβει καθήκοντα με την έναρξη υλοποίησης του έργου.
Πρόκειται για ακόμα ένα σημαντικό βήμα στην εξέλιξη του μεγάλου οδικού διαγωνισμού που έχει ξεκινήσει το 2019 αλλά εδώ και μήνες βρίσκεται σε προσυμβατική περίοδο. Για την ΣΑΛΦΩ είναι ακόμα ένα σημαντικό έργο υποδομής. Πρόσφατα αναδείχθηκε ανάδοχος για το ρόλο του Τεχνικού Συμβούλου στα έργα για τον Τριπλό Κόμβο Σκαραμαγκά, και το τμήμα Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος του ΒΟΑΚ.
Παράλληλα η ΣΑΛΦΩ εκτελεί εδώ και χρόνια χρέη Ανεξάρτητου Μηχανικού για το μεγάλο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Ο οδικός άξονας Καλαμάτα-ΠύλοςΜεθώνη έχει μήκος 49 χιλιομέτρων και έχει χαρακτηριστεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ως τμήμα του Δευτερεύοντος Εθνικού Δικτύου της χώρας. Σε σχέση με την εξέλιξη του διαγωνισμού, σύμφωνα με το ypodomes.com, αναμένεται η επίσημη ανακήρυξη του ανάδοχου σχήματος ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ για να ξεκινήσει η προσυμβατική περίοδος του έργου.
Θα χρειαστεί να περάσει η σύμβαση προς έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο και στη συνέχεια να παρουσιαστεί στη Βουλή και τελικά να πέσουν οι υπογραφές για να αρχίσει η κατασκευαστική του περίοδος. Πρόκειται για το μεγαλύτερο οδικό έργο στην νότια Πελοπόννησο και το δεύτερο μεγαλύτερο για την ευρύτερη περιοχή, πίσω από το Πάτρα-Πύργος. Εφόσον δεν υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις, η σύμβαση ΣΔΙΤ μπορεί να υπογραφεί το πρώτο τετράμηνο του 2023. Η διάρκεια του ορίστηκε σε 30 χρόνια, τέσσερα εκ των οποίων αφορούν την περίοδο κατασκευής. Το κόστος του έργου με τον αναλογούντα ΦΠΑ στο σύνολο της περιόδου εκτιμήθηκε σε 312,23 εκατ. ευρώ. Η διάρκεια της σύμβασης της ΣΔΙΤ θα είναι 360 μήνες (30 χρόνια). Η αποπληρωμή του έργου θα γίνει με πληρωμές διαθεσιμότητας ή άλλες τμηματικές καταβολές, κατά την περίοδο λειτουργίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου