Τρίτη 7 Μαρτίου 2023

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΟΣ ΑΝΑΔΟΧΟΣ Στο Ελεγκτικό πάει το Καλαμάτα - Μεθώνη

 


Οριστικός ανάδοχος που αναμενόταν από την 1η Δεκεμβρίου, αναδείχθηκε, επιτέλους, στις 2 Μαρτίου, το σχήμα ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις - ΙΝΤΡΑΚΑΤ, για το πιο σημαντικό έργο της Μεσσηνίας, τον οδικό άξονα Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη, με απόφαση του υφυπουργού Υποδομών Γιώργου Καραγιάννη.

Σύμφωνα με την ίδια απόφαση, εγκρίθηκε η ολοκλήρωση της διαδικασίας οριστικοποίησης της Σύμβασης Σύμπραξης και η αποστολή στο Ελεγκτικό Συνέδριο όλων των συμβατικών εγγράφων, για τον έλεγχο που πρέπει να γίνει. “Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 360 και επόμενα του ν. 4412/2016, εντός 10 ημερών από την επομένη της κοινοποιήσεως της παρούσας”, αναφέρεται στην απόφαση.

Με βάση την ενημέρωσή μας, μέσα στην εβδομάδα η σύμβαση θα σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο, αλλά λόγω της κατάστασης που επικρατεί με τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά σε πόσο χρόνο θα ολοκληρωθεί ο έλεγχος της σύμβασης και πότε θα υπογραφεί η σύμβαση με τον ανάδοχο, που αρχικά προγραμματιζόταν να γίνει τον πρώτο μήνα του 2023. Να υπενθυμίσουμε ότι η διάρκεια της σύμβασης της ΣΔΙΤ θα είναι 360 μήνες (30 χρόνια), από τα οποία τα 4 είναι για την κατασκευή και τα άλλα 26 για τη συντήρηση. Το κόστος του έργου έχει εκτιμηθεί στα 312,23 εκ. ευρώ και η αποπληρωμή του θα γίνει με πληρωμές διαθεσιμότητας ή άλλες τμηματικές καταβολές, κατά την περίοδο λειτουργίας. Το έργο περιλαμβάνει: Τη βελτίωση και αναβάθμιση περίπου 20 χλμ. υφιστάμενων οδών. Την κατασκευή νέας αρτηρίας σε ένα μήκος περίπου 30 χλμ. Την προσαρμογή και βελτίωση 7 χλμ. κάθετου οδικού δικτύου. Την κατασκευή νέου παράπλευρου οδικού δικτύου 40 χλμ., την κατασκευή 12 γεφυρών και πολλά συνοδευτικά τεχνικά έργα, όπως ισόπεδους κόμβους, υδραυλικά έργα, τοίχους αντιστήριξης κ.α., καθώς και κατασκευή 15 χλμ. τοπικών οδών πρόσβασης. 

Ο οδικός άξονας Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη έχει μήκος 49 χιλιομέτρων και έχει χαρακτηριστεί από το υπουργείο Υποδομών ως τμήμα του δευτερεύοντος εθνικού δικτύου της χώρας. 

Γ.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου