Με ποσοστό προόδου 2,22% μέχρι τώρα, εκτελούνται εργασίες στο τμήμα Ασπρόχωμα - Μεσσήνη και στις στροφές πριν την Πύλο, του σημαντικού οδικού άξονα Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη.
Ομως, το τελευταίο διάστημα ξεκίνησαν εργασίες (τεχνικά σε γεφύρια) στα όρια Ανάληψης - Βελίκας και αναμένεται να ενταθούν το επόμενο διάστημα, στο κομμάτι που βρίσκεται στο τμήμα των 7,1 χιλιομέτρων, από την Ανάληψη έως την Καρποφόρα, για το οποίο παρακατατέθηκαν πάνω από 3,3 εκ. ευρώ για την πληρωμή των απαλλοτριώσεων.
Στο τμήμα Ανάληψη - Καρποφόρα το επόμενο εργοτάξιο
Η σύνταξη και έγκριση των οριστικών μελετών με ποσοστό προόδου ανέρχεται μέχρι τέλος Οκτωβρίου σε περίπου 31,65%.
Αυτή την περίοδο εκτελούνται εργασίες νότια του υφιστάμενου δρόμου από το Ασπρόχωμα μέχρι και πριν τον Πάμισο, όπου γίνονται εκσκαφές για τη νέα γέφυρα που θα είναι υπερυψωμένη (5,5 με 6 μέτρα πάνω από τον ποταμό) και μετακινείται αρδευτικό κανάλι, ώστε να διαμορφωθούν οι δύο λωρίδες κυκλοφορίας στο ρεύμα προς Καλαμάτα, κάτω από τη σιδηροδρομική γραμμή.
Στο τμήμα Ριζόμυλος - Πύλος, στις στροφές πριν την Πύλο που θα μείνουν εκτός του δρόμου, σε δημόσιες εκτάσεις, εκτελούνται εργασίες για την κατασκευή γέφυρας, μήκους 220 μέτρων και πλάτους καταστρώματος 15,60 μέτρων με τη μέθοδο της προβολοδόμησης, η οποία αποτελείται από ένα μεσόβραθρο με 2 ανοίγματα. Παράλληλα κατασκευάζονται μικρά τεχνικά /οχετοί, εντός Δημοσίων εκτάσεων.
Το έργο του οδικού άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, τμήμα Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος – Μεθώνη, αφορά την κατασκευή - αναβάθμιση του τμήματος της εθνικής οδού Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος και Πύλος - Μεθώνη μήκους περίπου 49 χιλιομέτρων, το οποίο περιλαμβάνει τα ακόλουθα τρία διακριτά τμήματα: Τμήμα Α: Καλαμάτα - Ριζόμυλος μήκους 16,4 χλμ. (θα είναι τετράιχνος, με 2 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας και παράδρομο, αλλά με ισόπεδους κόμβους), τμήμα B: Ριζόμυλος - Πύλος μήκους 24,4 χλμ., Τμήμα Γ: Πύλος - Μεθώνη μήκους 7,9 χλμ.
Η σύμβαση ΣΔΙΤ για την υλοποίηση του έργου υπογράφηκε στις 21 Απριλίου 2023 μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ανώνυμης εταιρίας ειδικού σκοπού με τον διακριτικό τίτλο Πυλία Οδός Α.Ε. (εφεξής ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης) και η προθεσμία είναι 48 μήνες (4 χρόνια), αλλά εκτιμάται ότι θα δοθεί παράταση, επειδή άργησε να ξεκινήσει λόγω των απαλλοτριώσεων.
Γ.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου