Όπως τονίζεται στην επιστολή: «Με την παρούσα επιστολή εκφράζουμε την έντονη δυσαρέσκεια και αγανάκτηση μας για τις συνθήκες φοίτησης των παιδιών μας στο σχολείο.
Έχουμε την τύχη να ζούμε σε μια περιοχή με πλούσια και σημαντική ιστορία, απαράμιλλης φυσικής ομορφιάς και τεράστιας τουριστικής ανάπτυξης. Από την άλλη μεριά, έχουμε την ατυχία να ζούμε σε μια περιοχή που το κράτος, αλλά και το υπουργείο Παιδείας συγκεκριμένα, θεωρεί παραμεθόριο, υποβαθμίζοντας τα σχολεία μας. Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς το Γυμνάσιό μας υπολειτουργεί με μόλις τρεις καθηγητές και ημερήσιο πρόγραμμα δύο και τριών ωρών. Μόλις σήμερα πληροφορηθήκαμε ότι δεν προβλέπεται να συμπληρωθούν τα κενά με προσλήψεις αναπληρωτών όπως μας είχαν ενημερώσει ότι θα γίνει αρχές Οκτωβρίου. Εδώ να σημειώσω ότι η επόμενη φάση έχει οριστεί για τα μέσα Νοεμβρίου, περίοδος κατά την οποία τα παιδιά κανονικά θα έπρεπε να έχουν τις εξετάσεις του τετραμήνου.
Η κατάσταση αυτή, φυσικά, δεν είναι πρωτόγνωρη για εμάς, όμως κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσουμε να δικαιολογούμε και να ανεχόμαστε αυτές τις ανεπίτρεπτες καταστάσεις και να θεωρούμε τα παράλογα ως μη αναστρέψιμα μόνο και μόνο επειδή έτυχε να ζούμε σε αυτή τη χώρα.
Τα παιδιά της επαρχίας δεν είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού, ούτε τα σχολεία μας δεύτερης και τρίτης ταχύτητας. Το Λύκειό μας στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις είχε επιτυχία σχεδόν 100% στην εισαγωγή στα ΑΕΙ και το υπουργείο επιμένει να μοριοδοτεί τους καθηγητές με μόλις 7 μόρια, με αποτέλεσμα και αυτοί που διορίζονται να προτιμούν να μην εργαστούν καθόλου, από το να έρθουν στη Μεθώνη. Το υπουργείο αρνείται κατηγορηματικά την αναβάθμιση του σχολείου μας χωρίς μια ξεκάθαρη εξήγηση.
Τέλος, να σημειώσουμε ότι κάθε χρόνο αυτά τα δύο σχολεία που το υπουργείο αγνοεί, διοργανώνουν τριήμερο πανελλαδικό συνέδριο με προσκεκλημένους ακαδημαϊκούς, επιστήμονες, δημοσιογράφους, σκηνοθέτες και λογοτέχνες, με τη στήριξη μόνο της τοπικής κοινωνίας και διάφορων κοινωφελών ιδρυμάτων. Ωστόσο, αυτό δεν εμποδίζει μαθητές και εκπαιδευτικούς να λαμβάνουν μέρος σε διαγωνισμούς, να κερδίζουν βραβεία και διακρίσεις.
Ζητάμε το αυτονόητο: ένα σχολείο λειτουργικό. Ένα σχολείο στο οποίο τα παιδιά δε θα πηγαίνουν για δύο ώρες ημερησίως, σαν να βγαίνουν την απογευματινή τους βόλτα. Ένα σχολείο που θα αντιμετωπίζεται ισότιμα και ισάξια με άλλα σχολεία της χώρας, τα οποία από την έναρξη της σχολικής χρονιάς είναι πλήρως επανδρωμένα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου