Πέμπτη 6 Μαρτίου 2008

Αρχισε να μετράει ο χρόνος για το νέο εθνικό δρόμο

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ
3 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΑΘΗΝΑΙΟ
3 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011: ΤΣΑΚΩΝΑ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ


Την Δευτέρα 3 Μαρτίου ενεργοποιήθηκε επισήμως η σύμβαση κατασκευής και παραχώρησης της εθνικής οδού Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο -Σπάρτη (Ανατολική Οδός Πελοποννήσου) και από αυτή την ημερομηνία “τρέχει“ η προθεσμία 24 μηνών για την ολοκλήρωση ανακατασκευής και βελτίωσης του τμήματος Κόρινθος – Τρίπολη, κατασκευής του νέου κλάδου της σήραγγας Αρτεμισίου και κατασκευής του τμήματος Τρίπολη - Αθήναιο.
Από την ίδια ημερομηνία “τρέχει“ η προθεσμία 40 μηνών για την κατασκευή του τμήματος Τσακώνα – Καλαμάτα. Με άλλα λόγια μέχρι τις 3 Μαρτίου 2010 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το τμήμα Κόρινθος -Τρίπολη, η κατασκευή του δεύτερου τμήματος της σήραγγας Αρτεμισίου και το τμήμα Τρίπολη - Αθήναιο. Μέχρι τις 3 Ιουλίου 2011 θα έχει ολοκληρωθεί και το τμήμα Καλαμάτα -Τσακώνα, με αποτέλεσμα η διαδρομή Κόρινθος - Καλαμάτα να διανύεται σε 1 ώρα και ένα τέταρτο.
Το στέλεχος του ΥΠΕΧΩΔΕ, Γιάννης Καρνέσης και ο διευθυντής Εργου του κατασκευαστικού ομίλου “Μορέας“, Αλέξανδρος Γεωργόπουλος, δήλωσαν στην “Ε“ ότι τώρα ξεκινούν ουσιαστικά οι εργασίες κατασκευής της εθνικής οδού, καθώς πριν την ενεργοποίηση της σύμβασης γίνονταν μόνο πρόδρομες εργασίες. Επισημαίνοντας ότι εντός του Μαρτίου θα αρχίσει η εκμετάλλευση των διοδίων από τον όμιλο “Μορέας“, τονίζουν ότι ο ρυθμός των εργασιών θα γίνει τόσο έντονος το επόμενο χρονικό διάστημα που θα είναι ορατός διά γυμνού οφθαλμού από τους οδηγούς που κινούνται στον οδικό άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα.
Η Ανατολική Οδός Πελοποννήσου ως έργο παραχώρησης έχει συνολικό μήκος 205 χλμ., με 26 ανισόπεδους κόμβους και περιλαμβάνει: α) Τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα 158 χλμ. β) Τον αυτοκινητόδρομο Λεύκτρο - Σπάρτη 47 χλμ. Βάσει της προσφοράς του αναδόχου το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται σε 1,079 δισ. ευρώ. Η χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου είναι 330 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα μισά θα προέλθουν από την Ευρωπαϊκή Ενωση.
Υπενθυμίζουμε ότι οι όμιλοι κατέθεσαν τις τελικές προσφορές τους στο διαγωνισμό για το έργο
στις 10 Φεβρουαρίου 2006. Στις 8 Μαΐου 2006 αναδείχθηκε ο προσωρινός ανάδοχος και στις 31 Ιανουαρίου 2007 υπογράφηκε η σύμβαση με τον παραχωρησιούχο, που είναι ο όμιλος “Μορέας“ στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρείες: Ελληνική Τεχνοδομική Α.Ε., SpA., Παντεχνική Α.Ε. και Intracom Holdings. Στις 24 Απριλίου 2007 η ολομέλεια της Βουλής επικύρωσε τη σύμβαση.
Θ.Λ. "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 06/03/2008

1 σχόλιο:

  1. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΒΑΣΑΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ. ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ, ΤΕΛΟΣ Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ.

    ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ: ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΑΛΛΑΓΗ - ΕΙΣΟΔΟΣ ΝΟΜΟΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ (ΜΕ ΤΙΣ ΣΗΡΑΓΓΕΣ ΡΑΨΟΜΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΒΡΟΧΕΣ) ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ? ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ? ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΟ. ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΟΛΟ ΜΑΖΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΗ ΤΟΥ 2010? ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή