Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

Ελεύθερος ο εφοριακός που κατηγορείται για απιστία

Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε υπάλληλος της ΔΟΥ Πύλου που κατηγορείται για απιστία περί την υπηρεσία σε βαθμό κακουργήματος, καθώς είχε κριθεί υπεύθυνος για σημαντικό διαχειριστικό έλλειμμα. Η υπόθεση είχε αποκαλυφθεί πριν από μήνες και την Παρασκευή ο κατηγορούμενος παρουσιάστηκε στον ανακριτή συνοδευόμενος από τον δικηγόρο του Βασ. Αμανατίδη. Οπως υποστήριξε ο ίδιος, δεν υπεξαίρεσε χρήματα αλλά με καλή πίστη προσπάθησε να διευκολύνει οφειλέτες της ΔΟΥ Πύλου. Ο ισχυρισμός αυτός υποστηρίχθηκε από το γεγονός ότι ήδη 4-5 οφειλέτες πλήρωσαν τα χρέη τους στη ΔΟΥ, ενώ ένας ακόμη που οφείλει σημαντικά ποσά προχώρησε προσφάτως σε ρύθμιση του χρέους και πλήρωσε την πρώτη δόση.
"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 26/05/2008
Εμένα γιατί δεν με διευκόλυνε ποτέ κανείς στις οφειλές μου; Που κυκλοφορούν αυτοί οι καλοί άνθρωποι του θεού που κάνουν αυτά τα καλά; Γιατί δεν έχω βρει και εγώ έναν στο δρόμο μου τόσα χρόνια; Πως γίνεται να δημιουργήσω και εγώ χρέη και να τα πληρώσω όταν και αν με πιάσουν;
Σαν δεν ντρεπόμαστε, λέω εγώ.
Κώστας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου